Ga naar inhoud


Vandaag goedkoop tanken


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast schotelkop
Origineel bericht van: ferrarisat
Origineel bericht van: schotelkop
Dat verbaast mijn ook.ik doe dat zelf niet en in mijn tankie gaat 125 liter in


zit jou tankie onder een traktor?


Nee gewoon onder me auto
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ransjooman
Ik heb er maar 1 woord voor over:

STUMPERS!


Ik neem het maar voor lief aan.

Heb de prive auto maar even lekker volgegooid, heb naar even rekenen €18,- uitgespaard op de prijs die ze na 17u vragen. Heb dik anderhalf uur in de rij gestaan en de grootste lol gehad met mijn zwager die 2 auto's voor me stond en lekker relaxed weer eens radio luisteren zonder dat m'n vriendin zit te zeuren.

En of ik nu mijn zondagmiddag nutteloos op de bank had doorgebracht of bij me om de hoek dat maakt mij niet meer uit.

(en ja kijk ik naar het voordeel, en de tijd, ja er zijn tijden dat ik meer per uur verdien, maar ik heb een geweldige middag gehad)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clarke
Origineel bericht van: Outta space
Tango = Q8
TinQ = Gulff (in het begin van Shell)


Volgens mij is dat andersom.
Ik zie bij de TinQ altijd een tankwagen staan lossen van Q8 Oil.
Tango koopt partijen brandstof op die op dat moment goedkoop te krijgen zijn.

Zelf heb ik met Tango betere ervaringen dan met TinQ in mijn oude Astraatje maar durf ik ze evengoed allebei niet in mijn motor te gebruiken, je zal maar een vastloper krijgen op het moment dat je even lekker los gaat. crazy


toch niet, kijk maar op de site van Gulf klik op het menu boven en TinQ staat ineens in het linkerrijtje.

Hier bij de Tango staat altijd een Q8 tankwagen en bij Tango kan je ook tanken met je Q8 tankpas, laat ik het zo zeggen er is een innige samenwerking.

Maar het zullen wel aparte bedrijven in de bedrijven zijn, daarom wellicht dat het soms verschilt welke tankwagen er staat (inkoop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ze het weer eens doen! Pracht-actie!!

 

Overigens, in NL kennen we dat fenomeen (nog) niet, maar in Denemarken (in ieder geval in Jylland) is het tanken zaterdag en zondag en ook maandagochtend tot 10 uur, vaak 1.5 DKr (= ca 20 eurocent) per liter goedkoper dan buiten deze tijden. 's middags heb je dan ook nog een kleine schommeling, maar dat is van niet meer dan 80 øre... Als ik daar ben hou ik er uiteraard ook rekening mee, als als je zo naar de tankstations die meedoen (1-2-3 benzin, Haahr, OK) kijkt, zie je dat dit erg veel succes heeft.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het is nu mooi geweest met de reclameactie van de tango. smile

 

We gaan er aan slotje aan hangen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...