Ga naar inhoud


[Release!] OpenPLi - morgen met nieuwe kernel - flash nodig


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij mij gaat het flashen van de image van vanmorgen ook niet goed in mijn DM8000. Kan de image er volledig inzetten met de stop methode. Bij de restart blijft hij hangen op één achste van de voortgangsbalk. Ik heb er voorlopig de image van 28/4 weer ingezet.

 

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox 8000 geflasht met de file OpenPli-unstable-dm8000-20100501.nfi.

Alles schijnt goed te gaan,alleen als ik kijk bij menu,informatie,uw dreambox.

Staat daar nog oude datum ???

 

Enigma: Openpli2010-04-29-master

Image: Openpli-2010-04-30

 

Heb ik er nu wel de nieuwe in of nog niet ???

 

 

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e 8000 box nu ook gedaan.

Hier ook geen problemen met flashen.

Box draait ook weer zoals gewent.

En ook hier zie ik met zappen geen echter snelheid winst.

Wel lopen de menu,s zoals ik al eerder aangaf wat soepeler.

Niet dat dat voor mij een probleem was, maar ok.

Waarom de ene box wel lekker flasht en de ander niet, zou dat te maken kunnen hebben met bestanden op CF of de HDD ??.

Hier in ieder geval geen problemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the boss


Enigma: Openpli2010-04-29-master
Image: Openpli-2010-04-30

Heb ik er nu wel de nieuwe in of nog niet ???



Ja hoor, maak je geen zorgen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S_Hopper
Bij mij gaat het flashen van de image van vanmorgen ook niet goed in mijn DM8000. Kan de image er volledig inzetten met de stop methode. Bij de restart blijft hij hangen op het Dream logo. Ik heb er voorlopig de image van 28/4 weer ingezet.


Ook weleens meegemaakt, niks aan de hand. Schakelaar achterop uitzetten, na 3 seconden weer aanzetten en voilá.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook een paar maal geprobeerd. Nu blijft hij hangen op één achtse van de voortgangsbalk. Laat hem nu maar even staan en kijk wat er gebeurd.

 

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel degelijk een wereld van verschil, zeker de pvr functie gaat als een speer, door opnames lopen, versneld voor en achteruit gaat echt veel sneller.

Zappen niet helaas.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S_Hopper
Heb ik ook een paar maal geprobeerd. Nu blijft hij hangen op één achtse van de voortgangsbalk. Laat hem nu maar even staan en kijk wat er gebeurd.


Effe opnieuw downloaden, mogelijk een bitje omgevallen tijdens download of flash.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.6.18-7.3-dm8000

Dat is dus goed neem ik aan.

Wat ik wel nog heb is in de cccam inforegel in de zapbanner,staat hier waar normaal een tijd staat in milli seconden nu(sans) ???

 

Verder werkt het wel oke,lijkt wel wat sneller nu.

 

 

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laad mijn openpli met barry allen in.

Moet ik de box nu flashen met de nieuwe openpli en nog een keer toevoegen aan het barry allen menu of kan ik hem zo toevoegen aan barry allen zonder de box ook te flashen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...