Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: IanPH

een week lang geen (...)/Hustler/XXX/Dorcel e.d. kunt ontvangen mad dan kan ik me voorstellen dat Canal Digitaal om een compensatie kan worden gevraagd.

Compensatie die je thuis niet kunt organiseren? :D
Wat moet CD voor jou gaan doen, dan? blush

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Eduard07
Compensatie die je thuis niet kunt organiseren? :D
Wat moet CD voor jou gaan doen, dan? blush


:D Voor mij niets hoor hahaha. Voor mij is er gelukkig nog veel meer dan de TV.

Maar ik vindt de reactie van sommige dat men het raar vindt dat er mensen misschien wel een compensatie van Canal Digitaal wensen, storend. Ik denk ook dat het veelal mensen met een settopbox- of basis pakket zijn die zo'n opmerking maken omdat die nu juist meer kunnen zijn dan waarvoor ze betaald hebben.

Maar voor mensen zoals ik zelf mis ik juist een hoop zenders. Ik kan me dan voorstellen dat er mensen zijn die graag een (financiele?) compensatie willen.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
waarom compensatie ? omdat ik het volledige pakket heb daarom misschien ?

De compensatie zit hem in het feit dat je nu TVV kunt kijken... :D

Pff, kom op zeg.. TV is geen levensbehoefte...

Hier is er overigens nog steeds niets veranderd.
Ik heb het volledige pakket.
Waarom weet ik ook niet, maar ik denk dat ik geen nee kon zeggen tegen die leuke vrouwelijke verkoopster van Canal Digitaal. laughlaugh

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu ook veel zenders "gratis" bij. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen (die nu minder zenders ontvangen) flink balen én in mijn ogen recht hebben op een tegemoetkoming door CD. Als je betaalt voor een dienst en die wordt niet geleverd, dan blijft je leverancier in gebreke. Daar horen wel consequenties aan verbonden te worden anders is de volgende stap..

Oei, helemaal geen ontvangst van zenders via CanalDigitaal en dan? Geen compensatie? Dan balen we allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook hier alles op mn pakket zitten en dus ook een aantal zenders aan het missen..

 

wel in 1 dag van 1 box veel emm's gekregen maar datum veranderd niet..

 

 

card reader /dev/ttyUSB0

handled 161(0) ecms and 2770(2770) emms

SECA card 00.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2010-07-11

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-07

 

Wat ik me dus afvraag zijn er al mensen waarbij de kaart weer is gaan werken??

 

vr gr osdieman..

 

1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt:

 

De mensen die blijkbaar harde schijven tekort komen om alles op te nemen zijn blij, terwijl ze een goedkoop abootje hebben.

 

De mensen met een full-abootje, net als ik, die mogen terecht klagen, die missen een hele boel zenders.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Wat mij opvalt:

De mensen die blijkbaar harde schijven tekort komen om alles op te nemen zijn blij, terwijl ze een goedkoop abootje hebben.

Nee, het gaat wel hoor. Met een beetje schipperen kan ik nog wel een paar dagen opnemen! laugh

Ik laat mijn computer er zelfs 's nachts voor aanstaan. Ik heb er nu zelfs echt "last" van dat ik maximaal opnames van 23 uur en 59 minuten in kan stellen.
Citaat:
De mensen met een full-abootje, net als ik, die mogen terecht klagen, die missen een hele boel zenders.

De meesten hebben al compensatie gehad omdat ze Film1 gratis hebben kunnen kijken, maar de Toppers mensen met een toppakket zijn er alleen maar slechter van geworden. Het zou CanalDigitaal dan ook meer dan sieren om deze groep een compensatie te bieden (het moet eigenlijk ook wel want voor deze groep blijven ze duidelijk in gebreke). Moet ook kunnen, want zoveel abonnees met een toppakket zullen er nu ook weer niet zijn.

De vraag is, hoe compenseer je dit? Eenmalige korting op het abo? Kan, maar of iemand met een toppakket nu zoveel om geld geeft.. Gratis duo-LNB of goedkope HD-ontvanger? Die hebben veel toppakketters waarschijnlijk al. Een poosje gratis Eredivisie? Of een keuzeformulier voor iets van dit alles.

Ik hoef iig geen compensatie.. Maarja ik heb dan ook alleen een kaart met Nederland 1, 2 en 3 en die kaart zit niet eens in de ontvanger nu. laugh

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo compensatie, ik zie het als overmacht, hier kan canaldigitaal niks aan doen.

Ik heb zo,n idee dat de mensen die het hards klagen helemaal geen canaldigitaal abonnement of een zeer klein abonnement hebben.

Die hebben er baat bij zo lang mogelijk gratis te kijken.

 

Met vriendelijke groet,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: devisser
Hoezo compensatie, ik zie het als overmacht, hier kan canaldigitaal niks aan doen.
Ik heb zo,n idee dat de mensen die het hards klagen helemaal geen canaldigitaal abonnement of een zeer klein abonnement hebben.
Die hebben er baat bij zo lang mogelijk gratis te kijken.

Met vriendelijke groet,

Maakt het uit wiens schuld het is? Als je krantje een week niet in de bus valt doordat de bezorger een ongeluk heeft gehad, heb je dan geen recht op compensatie? De krant kan er tenslotte niets aan doen.

CDS kan het dan wellicht weer elders verhalen, maar de klant doet zaken met CDS. En wie er serieus een toppakket heeft heeft nu toch wel wat gemist.

Ik ben het met je eens dat mensen met een basispakket (of standaardpakket zoals ikzelf laugh ) niet moeten zeuren, maar een bepaalde vorm van compensatie voor abonnees met het toppakket zou wel gepast zijn.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment kan ik SBS6 HD weer zien!!! Het is een gecodeerd signaal, en het decoderen gaat weer goed. Kennelijk is de hersteloperatie op mijn kaart in ieder geval gelukt.

 

De kaart zit in een Ubuntu server met CCcam. Mijn DM800 stuurt EMM's naar de kaart.

 

dm800boven |192.168.2.137 |00d 00:22:33|00d 00:00:02|143 (135) |96 (96) |2.1.4 |Canal Digitaal - SBS 6 HD (ok)

 

card reader /dev/ttyUSB0

handled 390(0) ecms and 545(545) emms

SECA card 00.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2010-07-07

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-09

 

Verrassend: de data hierboven zijn onveranderd gebleven.

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...