Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

Gast SatMann

wel na veel speculaties van wat en hoe heb ik zelf effen gebeld naar TV-Vlaanderen.

 

Een zeer vriendelijke jongen nam de lijn aan.

uiteraard het getrainde basis antwoord :

lees uw kanalen opnieuw in,

vraag een nieuwe activatiecode aan...

 

toen ik begon van gekende uitval en blokkering op de kaart kwam het verhaal los.

 

Ze zijn zeker nog niet rond met hun herstelperiode en dit kan :"nog een week duren" was het antwoord.

 

dus ik weet nu niet wie hier vertelde dat ze maandagavond al terug alles op slot gingen zetten, ik vrees dat dit te vroeg was voor beide partijen (Tv-vl en C+).

 

ik krijg in ieder geval ook weer een lekkere stroom EMM's binnen maar zoals gezegd, de gecodeerde HD's die ik normaal moet hebben, heb ik nog steeds niet.

 

en we wachten.....wachten......wachten..... :D

misschien tegen de grote vakantie hebben we weer beeld en direct als dank VTM HD erbij smilewhistle

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: SatMann
wel na veel speculaties van wat en hoe heb ik zelf effen gebeld naar TV-Vlaanderen.

Een zeer vriendelijke jongen nam de lijn aan.
uiteraard het getrainde basis antwoord :
lees uw kanalen opnieuw in,
vraag een nieuwe activatiecode aan...

toen ik begon van gekende uitval en blokkering op de kaart kwam het verhaal los.

Ze zijn zeker nog niet rond met hun herstelperiode en dit kan :"nog een week duren" was het antwoord.

dus ik weet nu niet wie hier vertelde dat ze maandagavond al terug alles op slot gingen zetten, ik vrees dat dit te vroeg was voor beide partijen (Tv-vl en C+).

ik krijg in ieder geval ook weer een lekkere stroom EMM's binnen maar zoals gezegd, de gecodeerde HD's die ik normaal moet hebben, heb ik nog steeds niet.

en we wachten.....wachten......wachten..... :D
misschien tegen de grote vakantie hebben we weer beeld en direct als dank VTM HD erbij smilewhistle


Is die telefoon niet pas beschikbaar vanaf 10uur tot 19uur ??
Want ik ga vandaag ook bellen naar zowel tv vlaanderen als naar c+
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

[De meesten hebben al compensatie gehad omdat ze Film1 gratis hebben kunnen kijken, maar de Toppers mensen met een toppakket zijn er alleen maar slechter van geworden. Het zou CanalDigitaal dan ook meer dan sieren om deze groep een compensatie te bieden (het moet eigenlijk ook wel want voor deze groep blijven ze duidelijk in gebreke). Moet ook kunnen, want zoveel abonnees met een toppakket zullen er nu ook weer niet zijn.

De vraag is, hoe compenseer je dit? Eenmalige korting op het abo? Kan, maar of iemand met een toppakket nu zoveel om geld geeft.. Gratis duo-LNB of goedkope HD-ontvanger? Die hebben veel toppakketters waarschijnlijk al. Een poosje gratis Eredivisie? Of een keuzeformulier voor iets van dit alles.

Ik hoef iig geen compensatie.. Maarja ik heb dan ook alleen een kaart met Nederland 1, 2 en 3 en die kaart zit niet eens in de ontvanger nu. laugh

Ik begrijp niet dat er nu al over compensatie wordt gepraat, terwijl we nog midden in de problematiek zitten en nog niet eens weten hoe het allemaal verder loopt. En ik vind het nadenken over een verlanglijstje ronduit ongepast. blush

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Ik begrijp niet dat er nu al over compensatie wordt gepraat, terwijl we nog midden in de problematiek zitten en nog niet eens weten hoe het allemaal verder loopt. En ik vind het nadenken over een verlanglijstje ronduit ongepast. blush


Natuurlijk word er nu al over gepraat, zo dadelijk is de storing voorbij en zeggen zowel tv vlaanderen als canal+ dat er nooit iets aan de hand geweest is en altijd alles gewerkt heeft.

Daar staat ge dan als afnemer van het toppakket zonder compensatie.
Wss zullen we nu ook geen compensatie krijgen heh maar vragen staat vrij en ge kunt altijd proberen daar wij de dupe zijn.

De cheapies hier zijn tevreden ja maar ik niet dus want ik mis kanalen die ik graag bekijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me gepast dat mensen die een top pakket hebben en daarvoor betalen een compensatie krijgen indien CanalDigitaal niet in staat is te leveren waarvoor betaald wordt.

 

Ik zie niet in waarom mensen moeten wachten tot het probleem opgelost is voordat de compensatie van kracht wordt. CanalDigitaal blijft duidelijk in gebreke in het leveren van de dienst en hoe lang dat gaat duren dat weten we niet.

2x DM800

Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East

Visiosat 80cm 7.0 East

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Optimist
Het lijkt me gepast dat mensen die een top pakket hebben en daarvoor betalen een compensatie krijgen indien CanalDigitaal niet in staat is te leveren waarvoor betaald wordt.

Dat stel je te simpel. Uit coulance kunnen ze iets bieden (hebben ze ook vaak gedaan), maar bij overmacht ligt dat niet zoals jij nu even stelt.
Origineel bericht van: Optimist

Ik zie niet in waarom mensen moeten wachten tot het probleem opgelost is voordat de compensatie van kracht wordt. CanalDigitaal blijft duidelijk in gebreke in het leveren van de dienst en hoe lang dat gaat duren dat weten we niet.

Ze compenseren toch al door bijna alles open te gooien? Dus wat ze op dit moment kunnen doen, doen ze al!! Voor menigeen een superbonus!
Jij vraagt dus om nog meer compensatie terwijl we en CD nog midden in de problematiek zitten. Ik vind dat wat hebberig overkomen. Alles op zijn tijd, denk ik. Ik denk dat CD momenteel wel even wat anders aan zijn hoofd heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Ze compenseren toch al door bijna alles open te gooien? Dus wat ze op dit moment kunnen doen, doen ze al!! Voor menigeen een superbonus!
Jij vraagt dus om nog meer compensatie terwijl we en CD nog midden in de problematiek zitten. Ik vind dat wat hebberig overkomen. Alles op zijn tijd, denk ik. Ik denk dat CD momenteel wel even wat anders aan zijn hoofd heeft.


Vertel mij dan eens waar mijn compensatie is ????
Nogmaals dus : voor de cheapies hier is het inderdaad een superbonus en compensatie.

Voor mij en nog vele andere met toppakketten is er geen superbonus nu......integendeel wij verliezen kanalen op dit moment.

Jij met je basis pakket bent tevreden want je kan alles kijken waar je geen recht op hebt.

Ik met toppakket kan de helft kijken waar ik voor betaal.
WOOOOOW wat een super bonus heb ik nu toch heh.

Compensatie is dus wel degelijk gewenst voor mensen met het toppakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Jij mist zeer waarschijnlijk geen kanalen maar hebt er gratis kanalen bij gekregen met een goedkoop pakket.
Het is dan ook lochies dat jij geen compensatie krijgd.
Sterker, ze zouden je een aanvullende nota moeten sturen. laugh


Euh moet je bewijzen zien ofzo dat ik toppakket heb ofwat ????
Die reactie is niet echt modwaardig te noemen zo hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan worden de mensen die een TVV kaartje hebben vergeten die Basis+ hebben en dus ook betalen voor alle zenders,

die dat ook niet alle zenders hebben die betalen dus ook voor meer of de helft die zwart is.

dan mogen die ook de compensatie krijgen als ze dat geven aan CD klanten.

al vrees ik dat ze zullen afkomen,

vanaf juni zit VTM HD in je pakket erbij.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Jij mist zeer waarschijnlijk geen kanalen maar hebt er gratis kanalen bij gekregen met een goedkoop pakket.
Het is dan ook lochies dat jij geen compensatie krijgd.
Sterker, ze zouden je een aanvullende nota moeten sturen. laugh

Even voor de goede orde: ik heb zelf ook het Toppakket, maar realiseer mij dat eerst het kaartprobleem moet worden opgelost. Daarna de gevolgen afhandelen. Dus ik hou me even rustig. Zoals gezegd: alles op zijn tijd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Opuske
Origineel bericht van: Johan45
Jij mist zeer waarschijnlijk geen kanalen maar hebt er gratis kanalen bij gekregen met een goedkoop pakket.
Het is dan ook lochies dat jij geen compensatie krijgd.
Sterker, ze zouden je een aanvullende nota moeten sturen. laugh


Euh moet je bewijzen zien ofzo dat ik toppakket heb ofwat ????
Die reactie is niet echt modwaardig te noemen zo hoor.



Beter lezen Opuske, ik geef een replay op Eduard07 bericht.
Jouw commentaar is dus een lid niet waardig.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Opuske
Origineel bericht van: Johan45
Jij mist zeer waarschijnlijk geen kanalen maar hebt er gratis kanalen bij gekregen met een goedkoop pakket.
Het is dan ook lochies dat jij geen compensatie krijgd.
Sterker, ze zouden je een aanvullende nota moeten sturen. laugh


Euh moet je bewijzen zien ofzo dat ik toppakket heb ofwat ????
Die reactie is niet echt modwaardig te noemen zo hoor.



Beter lezen Opuske, ik geef een replay op Eduard07 bericht.
Jouw commentaar is dus een lid niet waardig.


Dan had je moeten quoten heheh......zo bezag ik het als een reactie op het laatste bericht (mijn bericht dus)

Hierbij mijn excuses dan laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...