Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

jejeje lets go on with the show......ik denk dat mijn verontschuldigingen wel aanvaard zijn zekers........

 

Hierbij dan net voor de 2de maal een heractivatie aangevraagd.

Gelijk kreeg ik 100 emm's binnen maar nog altijd staan de datums op 7 en 8 juni en geen beeld.

 

Nog steeds geen patch op mijn kaartjes dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Laten ze eerst het probleem oplossen. Als de oorzaak bekend is kunnen ze inderdaad voor de grootverbruikers een regeling treffen als de aanbieders fatsoenlijk zijn.

De storing vorig jaar bij Vodafone vind ik slechter opgelost, destijds 2 dagen onbereikbaar geweest en zeer beperkt kunnen bellen en wat krijg ik zakelijk terug.... een weekendje smsjes versturen op hun kosten.....prepaid klanten krijgen gratis een maand bloks (1000 sms berichten gratis). Na een brief aan Vodafone geen compensatie dus vind ik dit wanprestatie. Direct abbo opgezegt bij die tent voor 20 telefoonnummers, na ja toen kon van alles maar ja nu is een andere provider de gelukkige. Helaas kan je op de sat niet overstappen maar wacht eerst af en komt er geen compensatie stuur dan een brief waarin je je ongenoegen aangeeft, daarna kun je pas een conclusie trekken. smile

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat de mensen beginnen te blaten over "vergoedingen" over de schade die ze niet hebben geleden, hebben deze 'herrieschoppers' al de kleine lettertjes in de overeenkomst gelezen??

Volgens mij staat er vast wel iets in over "overmacht"of "wij zijn niet aansprakelijk..etc etc.."

 

En nu weer even tot de orde van de dag:

 

ongeveer 300 emm's per uur, dus de datastroom is behoorlijk minder geworden..

Mijn kennis heeft inmiddels weer een werkende TVV kaart, maar mijn CD kaartje wil nog steeds geen ecm's geven...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann
Origineel bericht van: Opuske


Is die telefoon niet pas beschikbaar vanaf 10uur tot 19uur ??
Want ik ga vandaag ook bellen naar zowel tv vlaanderen als naar c+


ik heb gisteren nog gebeld om 17u30.
de telefoon is daar open vanaf 10 uur tot 19 uur denk ik.

dus bel maar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Voordat de mensen beginnen te blaten over "vergoedingen" over de schade die ze niet hebben geleden, hebben deze 'herrieschoppers' al de kleine lettertjes in de overeenkomst gelezen??
Volgens mij staat er vast wel iets in over "overmacht"of "wij zijn niet aansprakelijk..etc etc.."


Wil je het wel netjes houden en mensen die het niet met je eens zijn niet onnodig kleineren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Voordat de mensen beginnen te blaten over "vergoedingen" over de schade die ze niet hebben geleden, hebben deze 'herrieschoppers' al de kleine lettertjes in de overeenkomst gelezen??
Volgens mij staat er vast wel iets in over "overmacht"of "wij zijn niet aansprakelijk..etc etc.."


Kleine lettertjes hoeven niet altijd rechtsgeldig te zijn, want dat zijn ze namelijk vaak niet.
Een `storing` van een week is al helemaal geen overmacht, meer onkunde.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: drz
Voordat de mensen beginnen te blaten over "vergoedingen" over de schade die ze niet hebben geleden, hebben deze 'herrieschoppers' al de kleine lettertjes in de overeenkomst gelezen??
Volgens mij staat er vast wel iets in over "overmacht"of "wij zijn niet aansprakelijk..etc etc.."


Kleine lettertjes hoeven niet altijd rechtsgeldig te zijn, want dat zijn ze namelijk vaak niet.
Een `storing` van een week is al helemaal geen overmacht, meer onkunde.

Maar Henk, ga jij procederen om een tientje te ontvangen, terwijl je daar vele uren tijd en energie in moet stoppen?
Ik denk dat het soms handiger is om je verlies te nemen en geef toe, we hebben toch weer een weekje spanning en vermaak gehad om de sleur te doorbreken?? :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
(...) de kleine lettertjes in de overeenkomst gelezen??
Volgens mij staat er vast wel iets in over "overmacht"of "wij zijn niet aansprakelijk..etc etc.."

Dat is juist, kijk maar eens in de Algemene voorwaarden CanalDigitaal hoofdstuk "Aansprakelijkheid en Overmacht", bepaling 49 t/m 53.
Het lijkt mij dat een storing aan de smartcard encryptie van de leverancier van Canal Digitaal duidelijk een geval van overmacht is, daar valt Canal Digitaal niet veel aan te verwijten.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satdevil

Ik snap er niks meer van,compensatie waarvoor?

Ik heb toppakket incl eredivisie maar alle zenders hebben hier altijd gewoon gewerkt.

Of zijn het alleen de hd kanalen die uitgevallen zijn, dat zou kunnen ik nog geen hd heb.

Is besteld 4 weken terug bij cd en nog steeds niks ontvangen maar dat is een ander verhaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Je hoeft echt niet te procederen.
Negatieve publiciteit geeft meer financiële schade dan een kleine compensatie.
Als CanalDigitaal dit netjes oplost kunnen ze er alleen maar bij winnen ...


Tja, om heel eerlijk te zijn vind ik Canal Digitaal een top bedrijf geworden, in vergelijking wat het een paar jaar geleden was.
Ik word altijd netjes geholpen aan de telefoon en als ik geen zin heb om mijn abbo via de website aan te passen, dan is een telefoontje ook genoeg.
Als mijn factuur niet klopt, dan pleeg ik daar een telefoontje over en het word opgelost, ik vind dat UPC en cohorten daar een voorbeeld aan moge nemen.

Daar komt ook nog bij dat ik uitermate tevreden ben over de aangeleverde kwaliteit van de uitzendingen, dus wat mij betreft heeft Canal Digitaal genoeg credits opgebouwd om zich een storing als deze te veroorloven.

Origineel bericht van: satdevil
Ik snap er niks meer van,compensatie waarvoor?
Ik heb toppakket incl eredivisie maar alle zenders hebben hier altijd gewoon gewerkt.
Of zijn het alleen de hd kanalen die uitgevallen zijn, dat zou kunnen ik nog geen hd heb.
Is besteld 4 weken terug bij cd en nog steeds niks ontvangen maar dat is een ander verhaal.


Mijn idee, ik heb ook het toppakket en die paar zenders die op zwart stonden, heb ik echt niet gemist hoor.
De SD kanalen waren ook gewoon nog te bekijken.
Persoonlijk vind ik het echt een beetje overtrokken om "schadevergoeding" te claimen, maar goed, sommige mensen krijgen alles voor elkaar.. ik geniet liever van een biertje in de zon dan mij druk te maken over die paar gemiste kanalen...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satdevil
Ik snap er niks meer van,compensatie waarvoor?
Ik heb toppakket incl eredivisie maar alle zenders hebben hier altijd gewoon gewerkt.
Of zijn het alleen de hd kanalen die uitgevallen zijn, dat zou kunnen ik nog geen hd heb.
Is besteld 4 weken terug bij cd en nog steeds niks ontvangen maar dat is een ander verhaal.


Verdiep je wat meer in de materie dus meer lezen.
Dan weet je dat niet alle kaarten getroffen zijn door wat waarschijnlijk een menselijke fout bij CanalDigitaal is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld met tv vlaanderen en met canal digitaal

 

Beiden zeggen dat ze pas sinds gisteren op de hoogte zijn van de problemen ( YEAH RIGHT ).

 

Beiden zeggen ook dat de problemen pas opgelost zullen zijn tegen het weekeinde als ze geluk hebben.

 

Tv vlaanderen vertelde mij dat er wss voor de mensen die het duurste pakket hebben een minimum van compensatie zou komen in de aard van 1 maand gratis ofzo.

 

Canal digitaal vertelde me dat ze geen compensaties zullen geven en dat ze er verder ook niet vanop de hoogte zijn.

 

Canal digitaal vertelde mij dat er maar 8 a 9% van de klanten problemen ondervinden.

 

Tv vlaanderen vertelde mij eerst dat er maar een paar klanten problemen hebben maar 2 minuten later werd het 30% en nog eens 2 minuten later werd het bijna alle kaarten.

 

Dus tjah.....we moeten niet veel verwachten denk ik maar zoiezo zal het wss ergens deze week opgelost raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...