Ga naar inhoud


Drs. IJzerbout quizvraag #7


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Zou het met filters te maken hebben met grote vermogens heb je dure filters nodig om harmonische te onderdrukken bij lagere vermogens is dit met veel goedkopere filters op te lossen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dat is toch ook de vraag waarom een grote dish ipv een kleine dish.

reden 1 is het vermogen

bij een kleine schotel moet dit erg hoog zijn om de bonodigde veldsterkte op de satteliet te krijgen.

Met een grote schotel is dit vermogen laag dus goedkopere filters of een combiner waardoor je meerdere zenders tegelijk kunt laten uplinken. Met een hoog vermogen is dit dus een beperking.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roger4007
ga er maar niet van uit dat je aan de schotel zou kunnen komen neem een kijkje met streetview

http://maps.google.nl/maps?q=&num=1&t=h&vps=1&jsv=237a&sll=52.469397,5.509644&sspn=1.74015,3.735352&hl=nl&ie=UTF8&geocode=FbzFGgMd8nxBAA&split=0

als je de straat verder bekijkt zie je dat er veel aan de beveileging gedaan wordt daar
verder had ik toen ik de foto maakte meteen koppijn


mijn kantoor heeft uitzicht op de sat uplink van APS, zit er zo'n 50 meter vanaf, maar nog nooit hoofdpijn gehad smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...