Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten

@Eduard07,

 

 

Citaat:
Jij denkt dat alles maar terug te lezen is op een CD-kaart? smirk

 

 

Voor jou een vraag, voor sommigen cool ............., is natuurlijk wel een manier om een fout te achterhalen, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Lemming
Datum van kaart stond op 01-01-2011
De mtv's waren perfect te ontvangen(alle werkte ze !!!)
Na een minuut of 10 de datum naar 21-9-2010 en meteen geen mtv's meer.


De datum op mijn nieuwe kaart staat op 20-09-2010 en hier (tot nu toe) nog steeds beeld laugh

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lemming
Alles werkt behalve de mtv's zijn weer weg


Hier zijn de mtv's en vh1 weer terug heeft 1 week gewerkt daarna stotteren met stil,staan en dan niets meer,beeld is gelijk op zwart ook naar reboot.

Het vreemde is gewoon wanneer men de netwerkkabel ervantussen haalt dan werkt mtv's weer naar 2 minuten springt het beeld erweer in,doe ik de kabel erin geen beeld ook niet naar een hele nacht op mtv.

Er moet hiervoor toch wel een verklaring zijn ?

heb hier 2 oranje kaarten deze werken alleen op de manier als de kabel eruit ligt,ik heb diverse keren CD er over gebeld die zegt dat het probleem al is opgelost,of je krijg een mailtje dat je er een nieuwe zenderlijst moet inscannen mad het is net alsof ze het probleem negeren,ik denk dat het probleem niet aan de kaart ligt me buurman heeft ook gewoon mtv die valt niet weg.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is gewoon wanneer men de netwerkkabel ervantussen haalt dan werkt mtv's weer naar 2 minuten springt het beeld erweer in,doe ik de kabel erin geen beeld ook niet naar een hele nacht op mtv.

 

En dit zegt littlesat al iedere keer maar dan krijgt hij op z'n donder omdat hij wat suggereert ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Het vreemde is gewoon wanneer men de netwerkkabel ervantussen haalt dan werkt mtv's weer naar 2 minuten springt het beeld erweer in,doe ik de kabel erin geen beeld ook niet naar een hele nacht op mtv.

En dit zegt littlesat al iedere keer maar dan krijgt hij op z'n donder omdat hij wat suggereert ?


Hier haak ik graag even op in. Ik vindt het ook onterecht dat Littlesat hierop wordt aangesproken.
Hij "beschuldigt" niemand van sharing, hij wil alleen duidelijk maken dat ondanks het gebruik van een eigen kaart eventuele shares heel veel invloed hebben op dit probleem.
Het gevolg kan zijn dat men de conclusie trekt dat de kaart het niet doet omdat een share fake-ecm`s aan het versturen is, het beeld blijft dan zwart terwijl dit mogelijkerwijs niet aan de lokale kaart ligt.
En hier wil hij alleen maar heldere input op geven, want als je goed tussen de regels doorleest weet je dat het in veel gevallen gaat over (L)WAN sharing, servers, CCcam en Dreamboxen.

Natuurlijk heeft niet iedereen shares en worden er ook problemen met "echte" CDS ontvangers gemeld, maar dit wilde ik even kwijt.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Het vreemde is gewoon wanneer men de netwerkkabel ervantussen haalt dan werkt mtv's weer naar 2 minuten springt het beeld erweer in,doe ik de kabel erin geen beeld ook niet naar een hele nacht op mtv.

En dit zegt littlesat al iedere keer maar dan krijgt hij op z'n donder omdat hij wat suggereert ?


Er wordt door Littlesat steeds gesuggereerd dat het aan cardsharing zou liggen, met meer of minder woorden. Dat wekt grote irritatie op bij veel leden hier.

Er is al meerdere keren aangegeven hier dat het probleem zich ook voordoet op bijvoorbeeld goedgekeurde ontvangers. Of gewoon dus op een dreambox met eigen kaart zonder interne share.

Bovendien, de MTV's moeten gewoon direct aanspringen en niet pas na twee minuten... Overigens heb ik hier nog steeds geen beeld.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de hele nacht de droomdoos op MTV NL laten staan, en ook vanmorgen was er nog keurig beeld, en dat mét netwerkkabel erin (voor de interne share uiteraard).

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja wacht meer effe af naar een week zijn ze weer zwart en share je niet dan hou je beeld.

 

ps ga meer eens lekker zappen heen en weer op de mtv zenders (alle) en je zult zien dat het na 5 min al weer gebeurt is.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand eens vertellen wat het nut is van deze meldingen

over het wel of niet werken, de oude of de nieuwe kaart die ook weer op zwart gaat en dit op iedere pagina herhalen ??

 

Zolang het probleem door CD/MTV niet opgelost is en nog steeds in onderzoek is blijven kaarten op zwart gaan en het weer doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R

ga meer eens lekker zappen heen en weer op de mtv zenders (alle) en je zult zien dat het na 5 min al weer gebeurt is.


Gedaan, maar nog steeds keurig beeld wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Ja ja wacht meer effe af naar een week zijn ze weer zwart en share je niet dan hou je beeld.

ps ga meer eens lekker zappen heen en weer op de mtv zenders (alle) en je zult zien dat het na 5 min al weer gebeurt is.


Een compleet onzinverhaal, omdat ook de reguliere en gecertificeerde ontvangers problemen hebben met het bekijken van ESPN en de MTV Networks kanalen.

Dus laten we nu eindelijk even het gehele share gebeuren even links liggen en ons gewoon richten op de feiten ipv dit soort onbevestigde verhalen, ok?

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...