Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren mijn nieuwe kaart binnen gekregen, en na activatie weer beeld op alle zenders.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat is niks meer?... Helemaal niks of alleen de MTVs niet? Ik zou zeggen zet je kaart eens in je ontvanger en kijk of je zonder shares (trek de netwerkkabel maar uit je ontvanger), opnames en zappen, of iets dergelijks binnen 10 minuten beeld krijgt... Zo niet dan wordt het een belletje naar CDS...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
Volgens mij ben je allergisch voor netwerkkabels !


@Littlesat] heb wel gelijk die handeling heb ik ook gedaan,mijn kaart draaide al een poos sinds vandaag begon hij steeds stil te vallen de handeling opnieuw gedaan en het werkt weer maar eigelijk moet het niet zo gaan maar dit is volgens mij de enigste optie om nog zo te kijken,\.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje vandaag binnengekregen en zie daar beeld na 1 minuut.

Datum van kaart stond op 01-01-2011

De mtv's waren perfect te ontvangen(alle werkte ze !!!)

Na een minuut of 10 de datum naar 21-9-2010 en meteen geen mtv's meer.

Ook geen beeld meer in de orginele ontvanger van hun of de ci.

Help !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Wat is niks meer?... Helemaal niks of alleen de MTVs niet? Ik zou zeggen zet je kaart eens in je ontvanger en kijk of je zonder shares (trek de netwerkkabel maar uit je ontvanger), opnames en zappen, of iets dergelijks binnen 10 minuten beeld krijgt... Zo niet dan wordt het een belletje naar CDS...

Littlesat,dit is de zoveelste keer
dat je mensen beschuldigd van cardsharing.
Steeds meer mensen ergeren zich hieraan.
Jammer dat je m'n eerderr gegeven waarschuwing in de wind slaat.
Je hebt bij deze een officiele waarschuwing te pakken!


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lemming
Alles werkt behalve de mtv's zijn weer weg


Je bent helaas niet de eerste die meldt dat een nieuwe kaart uiteindelijk niet helpt en de MTV's weer uitvallen.

Dat is de reden waarom ik nog geen nieuwe kaart heb aangevraagd. Het begint zo langzamerhand wel schofterig te worden van CD dat ze de storing niet serieus nemen. Ze houden verschillende abonnees verschillende oorzaken voor (meestal zou het aan de abonnee of ontvanger liggen) of ze zeggen doodleuk dat de storing begin juni al is opgelost.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lezen ze gewoon de teruggestuurde kaarten uit om te kijken wat ze tegen de niet-gecertificeerde ontvangers kunnen doen. laughlaugh

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...