Ga naar inhoud


[Rebox RE-8000HD/ RE-9000HD] Nieuwe Software v1.08.22


amrabed

Aanbevolen berichten

De nieuwe software 1.08.22 is niet meer aanwezig als download op de site van Rebox. Reden wordt niet gegeven.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ton2207
De nieuwe software 1.08.22 is niet meer aanwezig als download op de site van Rebox. Reden wordt niet gegeven.


Ik denk vanwege het feit dat deze versie onstabieler is dan voorgaande versies. Als ik lees andere fora dan is het fout gegaan na versie 8.16. De aangepaste 8.22 test versie lijkt stabieler te werken maar ook deze versie vertoont kuren.
Het lijkt erop dat het niet goedkomt denk ik. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ton2207
De nieuwe software 1.08.22 is niet meer aanwezig als download op de site van Rebox. Reden wordt niet gegeven.

klopt zag ik net ook kun je naar gaan hoe goed die software was, als ik teveel van zender naar zender gaat dan hang die gelijk

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat anders.

 

Met mijn 9000 kon ik bij BBC HD nooit de DVB ondertiteling krijgen. Wel de andere, maar niet de DVB.

 

Sinds ik versie 1.08.22 er op heb, kan ik dit wel. En het ziet er erg mooi uit.

 

Nu kan het natuurlijk ook zijn dat rond die tijd de BBC iets aangepast heeft. Maar het kan ook in die nieuwe softwareversie zitten.

 

Als dit zo is, is dus niet alles aan die versie niet goed. :D

 

Overigens heb ik, op een doodenkele vastloper na, geen enkel probleem met die versie. Jammer dus dat Rebox niet even op zijn site zet waarom die versie weggehaald is.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik even terug laten weten, oa de het TT probleem en trickmode.

De nieuwe dvb teletekst is nieuw in de versie 22. (mooi he!)

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Zeker mooi, tenminste als je het op BBC HD bekijkt. Zou dat nu ook niet bij b.v. Discovery HD en History HD mogelijk zijn?



Ik ben ook blij met deze SW, ik heb namelijk geen enkele probleem ervaren, en met de toevoeging van DVB ondertitels is dit een vooruitgang, heb eindelijk ondertitels op HISTORY HD en ben eidelijk af van de zwarte balk met ondertitels op NGC-WILD, echt super.

Moet er wil bij zegen, dat ik mijn HDD ertussen uit heb gehaald, want met deze ging de BOX wel vaak hangen, mijn opnames gaan nu via netwerk en dat gaat heel goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik heb al DVB TT op alle BBC's en zonder zwarte banden op Discovery en National Geographic sinds SW versie 0.97. Blijft toch altijd redelijk onvoorspelbaar, die electronica.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
Moet er wil bij zegen, dat ik mijn HDD ertussen uit heb gehaald, want met deze ging de BOX wel vaak hangen, mijn opnames gaan nu via netwerk en dat gaat heel goed.


Ik heb gemerkt dat de HD het zwaar te verduren krijgt. Zeker wanneer je, zoals ik, timeshift automatisch laat starten. Mijn box (8000)gaf de laatste tijd steeds vaker problemen met opnemen. Dit weekend heeft de (eSATA)HD de geest gegeven.... Pas een half jaartje oud!

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Peter38
Ik heb gemerkt dat de HD het zwaar te verduren krijgt. Zeker wanneer je, zoals ik, timeshift automatisch laat starten. Mijn box (8000)gaf de laatste tijd steeds vaker problemen met opnemen. Dit weekend heeft de (eSATA)HD de geest gegeven.... Pas een half jaartje oud!


Dit idee heb ik ook, ondanks dat ik een WD green 1TB heb, word deze ten eerste ontzettend warm, en slaat bij mij de rebox (9000) steeds vast (zonder interne HDD blijft de box gewoon lopen, maar daarvoor heb ik heb niet). Na afkoelen doet hij het weer normaal, ook als ik m'n HDD heb geformateerd doet hij het weer even stuk beter. Krijg idee dat HDD controller of niet goed aangestuurd word, of gewoon weg niet goed is. En geen idee of mij HDD er slechter van word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat sinds ik de 1.08.22 test/Beta versie draai geen vastlopers of andere noemenswaardige problemen meer ben tegengekomen.

 

Ook al draait de Box met koeling en 8.22 test versie nu eventjes voorbeeldig heb ik de 3.5inch HDD eens vervangen door een 80GB 2,5inch HDD die ik nog heb liggen om eens te kijken hoe dit draait.

 

Ik verwacht minder warmte ontwikkeling en een betere koeling door de Fan omdat er meer ruimte is voor een luchtstroom.

 

De Box herkende keurig de FAT32 geformateerde schijf. Ik heb hem wel even opnieuw geformateerd naar Journaled.

 

post-1896-1318260986,7358_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: krutchie
Origineel bericht van: Peter38
Ik heb gemerkt dat de HD het zwaar te verduren krijgt. Zeker wanneer je, zoals ik, timeshift automatisch laat starten. Mijn box (8000)gaf de laatste tijd steeds vaker problemen met opnemen. Dit weekend heeft de (eSATA)HD de geest gegeven.... Pas een half jaartje oud!


Dit idee heb ik ook, ondanks dat ik een WD green 1TB heb, word deze ten eerste ontzettend warm, en slaat bij mij de rebox (9000) steeds vast (zonder interne HDD blijft de box gewoon lopen, maar daarvoor heb ik heb niet). Na afkoelen doet hij het weer normaal, ook als ik m'n HDD heb geformateerd doet hij het weer even stuk beter. Krijg idee dat HDD controller of niet goed aangestuurd word, of gewoon weg niet goed is. En geen idee of mij HDD er slechter van word.


Ik had al eens aangegeven dat ik al vermoede dat ook de WD green het met warm weer moeilijk zou kunnen krijgen.

Toen mijn schijf (voor inbouw van de FAN) dusdanig in de stres was dat de Box hem niet meer wilde herkennen heb ik de Smart waardes van de HDD eens uitgelezen en kwamen aan aantal waardes al ver boven de limiet uit. Uiteindelijk zal je de HDD eens gaan overlijden vrees ik. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...