Ga naar inhoud


[Rebox RE-8000HD/ RE-9000HD] Nieuwe Software v1.08.22


amrabed

Aanbevolen berichten


  • Reacties 153
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

krutchie, ik heb ook al eens eerder geopperd dat de Rebox een controllerprobleem heeft, alle tekenen wijzen daarop. Is het alleen de vraag of dit softwarematig opgelost kan worden of dat er in de hardware e.e.a. aangepast/vervangen moet worden. Op die laatste optie zal Rebox niet zitten te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwok
krutchie, ik heb ook al eens eerder geopperd dat de Rebox een controllerprobleem heeft, alle tekenen wijzen daarop. Is het alleen de vraag of dit softwarematig opgelost kan worden of dat er in de hardware e.e.a. aangepast/vervangen moet worden. Op die laatste optie zal Rebox niet zitten te wachten.


Ondertussen heb ik al meer dan een half jaar een ontvanger die niet wil werken op automatische timeshift en regelmatig vastloopt.
Wat zijn onze rechten als consument eigenlijk op dit gebied?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik heb hier en daar ook wel gehoord (o.a. lokale satboer en forumleden) dat het ook wel aan de gevoeligheid van de Rebox tov het merk diseq kan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Ik heb hier en daar ook wel gehoord (o.a. lokale satboer en forumleden) dat het ook wel aan de gevoeligheid van de Rebox tov het merk diseq kan liggen.


Dat probleem ken ik maar de box vertuurd Diseq commando's naar deze Switches/LNB's hoe kan hij dan daarop vastlopen dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: David1980
Als ik eerlijk ben, denk ik dat jou rebox hier op vast loopt > Visiosat G4 Quadro,3x Alps Quad 1 Edision Quad<


Waarom zou de Box daarmee kunnen vastlopen?
kun je dat eens uitleggen?

Na ervaringen van andere gebruikers hier, en op andere forums gelezen te hebben.
Was het altijd zo, dat er net iets niet helemaal goed stond, of er zat ergens kortsluiting of zo.
Maar dat wil niet zeggen, dat het bij jou ook zo is.

Misschien kan je eens testen zonder die dingen, en je rebox rechtstreeks aan sluiten op een eenvoudige duo lnb, of een gewone lnb.
Om evt. de oorzaak van die lnb's [en wat er nog meer tussen zit] die jij gebruikt uit te sluiten!

Ik heb ook een WD HDD, en bij mijn draait de box prima, vastlopers tijdens opnemen, of kijken e..d. heb ik nooit meer gehad, sinds de WD er in zit!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Het bericht: Tuner 1 geen signaal, waar ik veel last van heb, zou te maken hebben met de diseq, niet het vastlopen.

Als ik 4 programma's achter elkaar opneem via de EPG, loop me box ook vast.[Alles bevriest, pas na enige tijd start de box weer op]
Er is geen touw aan vast te knopen

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond is bij Octagon nieuwe test FW beschikbaar gerkomen waarbij wordt aangegeven dat deze uitsluitend is vrijgegeven om de testen of de stabiliteit nu gewaarborgd is.

Dan zal binnenkort ook wel bij Rebox iets in die richting plaatsvinden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me topic niet meer terug vinden, over het wisselen van me HDD, dus daarom hier maar!

 

Helaas liep de mijne gisteravond ook vast. frown

Het is 9 weken goed gegaan, gisteren werd het zeker te warm in de huiskamer, [25 graden]

Vandaag ook maar kijken voor een pc ventilator

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Ik kan me topic niet meer terug vinden, over het wisselen van me HDD, dus daarom hier maar!

Helaas liep de mijne gisteravond ook vast. frown
Het is 9 weken goed gegaan, gisteren werd het zeker te warm in de huiskamer, [25 graden]
Vandaag ook maar kijken voor een pc ventilator

Als je firmware draait met Plugin mogelijkheid kun je eens de Time-HDD-Temp plugin draaien om te zien hoe warm de HDD wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: David1980
Ik kan me topic niet meer terug vinden, over het wisselen van me HDD, dus daarom hier maar!

Helaas liep de mijne gisteravond ook vast. frown
Het is 9 weken goed gegaan, gisteren werd het zeker te warm in de huiskamer, [25 graden]
Vandaag ook maar kijken voor een pc ventilator

Als je firmware draait met Plugin mogelijkheid kun je eens de Time-HDD-Temp plugin draaien om te zien hoe warm de HDD wordt.


;-))

Nee helaas , en daar heb ik allemaal geen verstand van.
Heb je nog tips voor het kopen van een ventilator, of andere tips

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980

Nee helaas , en daar heb ik allemaal geen verstand van.
Heb je nog tips voor het kopen van een ventilator, of andere tips


Ik heb er een 8cm ventilator in zitten.
Kun je niet een ventilator uit een oude PC (voeding) slopen deze voldoen prima in de meeste gevallen. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...