Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Mijn IPOD touch voldoet aan alle verwachtingen. En negatieve reclame over Apple heeft niet zoveel zin, je doorbreekt echt niet het geweldige imago wat ze hebben opgebouwd.

 

Ik zag laatst voor mijn werkt een TED speaker met een interessante theorie over hoe ze dat doen.

 

kijk maar eens HIER!!!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toch hebben ze een geweldig imago opgebouwd, niemand gaat in de rij staan voor een Dell innovatie maar als Apple alleen al een gerucht de wereld in brengt........

 

En nogmaals, ik heb nogal wat MP3 spelers versleten maar de IPOD touch is met afstand de beste.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan mijn Ipad, geweldig. Ik zit op de schommelbank met een sigaar en ondergaande zon Sat4all door te nemen, heerlijk.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik vraag me af wat je nu eigenlijk met zo'n topic denkt uit te lokken?

Het gaat mij er niet om of de Apple produkten nu goed zijn of niet. De funktionaliteit zal echt goed zijn.
Maar geloof me..ik heb die dingen 2x finaal vastgelopen gezien. Dus dochterlief komt er mee naar me toe voor hulp.
En ik weet ook wat er gebeurt. Ze zijn er mee muziek of apps aan het downloaden van de PC naar hun iPod. Dan is dit half klaar en ze verbreken de verbinding.
Dan kun je natuurlijk wel zeggen dat ze dit niet moeten doen, maar dat verstand hebben ze nu eenmaal niet. En ze zullen niet de enigsten zijn.
Radeloos probeer je dan de reset zoals beschreven en werkt dit niet, dan probeer je de accu eruit te halen.
Dan kom je aan bij het punt dat dit ook niet gaat en ja, dan krijg je een antipathie tegen die dingen.

Komt nog bij dat zowel iPod als iPad (in mijn vakrichting) door de broadcasters als Teleprompter gebruikt worden. Daarbij is het absolute noodzaak dat de accu´s tijdens het bedrijf gewisseld moeten kunnen worden. Apple wil namelijk heel graag door de broadcasters omarmd worden. Nou dan kunnen ze beginnen om te denken want anders kan de algemene opinie over die dingen heel snel de verkeerde richting inschieten.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nogmaals, je reset verkeerd.

 

Een Iphone of Ipod kan je altijd resetten, behalve als je het verkeerd doet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knopje aan de bovenkant indrukken icm met de home toets. Dat 10 seconden lang. Dan komt het Apple logo weer en hij start weer op.

 

Als ie "lijkt" te hangen knopje bovenkant ingedrukt houden en de slider verschuifen naar rood.

 

Laatste eerst en wil dat niet de eerste optie doen.

 

Moet gewoon werken. Lijkt me erg stug dat je 2 toestelen hebt die manco zijn. Kans daarop miniem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
Ik vraag me af wat je nu eigenlijk met zo'n topic denkt uit te lokken?

Het gaat mij er niet om of de Apple produkten nu goed zijn of niet. De funktionaliteit zal echt goed zijn.
Maar geloof me..ik heb die dingen 2x finaal vastgelopen gezien. Dus dochterlief komt er mee naar me toe voor hulp.
En ik weet ook wat er gebeurt. Ze zijn er mee muziek of apps aan het downloaden van de PC naar hun iPod. Dan is dit half klaar en ze verbreken de verbinding.
Dan kun je natuurlijk wel zeggen dat ze dit niet moeten doen, maar dat verstand hebben ze nu eenmaal niet. En ze zullen niet de enigsten zijn.
Radeloos probeer je dan de reset zoals beschreven en werkt dit niet, dan probeer je de accu eruit te halen.
Dan kom je aan bij het punt dat dit ook niet gaat en ja, dan krijg je een antipathie tegen die dingen.

Komt nog bij dat zowel iPod als iPad (in mijn vakrichting) door de broadcasters als Teleprompter gebruikt worden. Daarbij is het absolute noodzaak dat de accu´s tijdens het bedrijf gewisseld moeten kunnen worden. Apple wil namelijk heel graag door de broadcasters omarmd worden. Nou dan kunnen ze beginnen om te denken want anders kan de algemene opinie over die dingen heel snel de verkeerde richting inschieten.
Jah je gebruikt zeker een Windhoos machine met itunes, dat werkt niet dat weet je toch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom niet, dat werkt bij mij al jaren zonder problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Ik vraag me af wat je nu eigenlijk met zo'n topic denkt uit te lokken?


Ik weet niet hoe ik dit netjes kan zeggen, maar ik lees alleen maar topics als dit van Ijzerbout.
Beetje raar dat een moderator van dit forum altijd van die negatieve dingen meent te moeten posten.

Sorry als ik dit niet had mogen zeggen, maar zo zie ik het nou eenmaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou hij dit niet aan kaart mogen brengen? Het is toch gewoon een gebruikers ervaring? Vind ik wel interessant.

 

Maar even een vraag aan Fred: heb je inmiddels de reset knop gevonden?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik weet niet hoe ik dit netjes kan zeggen, maar ik lees alleen maar topics als dit van Ijzerbout.
Beetje raar dat een moderator van dit forum altijd van die negatieve dingen meent te moeten posten.

Weet je, ook een moderator heeft ook wel eens zijn dag niet.
Als je goed leest dan heb ik dit er zelfs nog bij geschreven:
Citaat:
Sorry dat ik misschien even wat erg negatief over kom. Ik wil geen negatieve reklame maken voor Apple. Was alleen erg ge-irreteerd doordat mijn beide dochters zo n ding hebben en ze hebben alleen maar ellende ermee.


Maar ik zal de titel nog even aanpassen met mijn excuses dat ik wat slechts over Apple heb gezegd. smile

En ik beloof van nu af aan alleen nog maar positieve dingen te schrijven. laugh

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...