Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Vergeet even niet een heel groot verschil...

 

Apple werkt met een handjevol modellen met een vaste configuratie. Microsoft moet rekening houden met miljoenen combinaties aan spullen. Daarom heb ik veel meer respect voor Microsoft dat, zeker met Win7, ondanks alles zeer stabiel is.

 

Zelf met de voordelen die Apple heeft qua configuraties heeft zelf OSX de nodige problemen. Recentelijk nog: user accounts die zomaar verdwenen, slecht presterende of niet herkende harde schijven, de nieuwste iMac waar weinig lol aan te beleven was.... Als het dan goed loopt loopt het als een zonnetje en weten ze de maximale prestaties uit de spullen te halen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Korsman035
Maar ikzelf heb bewust geen iphone omdat deze hier in nederland helaas gekoppeld zit aan een t-mobile abonnement. aangezien t-mobile in het dorp waar ik woon gewoonweg slechte dekking heeft (regelmatig geen bereik binnenshuis) is dit gewoon geen optie voor mij.


Even verder kijken dan je neus lang is, en er is elke eierfeun met welke provider dan ook te koop.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Vergeet even niet een heel groot verschil...

Apple werkt met een handjevol modellen met een vaste configuratie. Microsoft moet rekening houden met miljoenen combinaties aan spullen.


Daar concludeer ik dan uit dat MS achter de toeleveranciers van Hardware aan, in tegenstelling tot Apple.

Origineel bericht van: winwiz

Daarom heb ik veel meer respect voor Microsoft dat, zeker met Win7, ondanks alles zeer stabiel is.


Mijn lijstje met de noodzakelijke updates van MS is al erg lang. Ook de drivers van hardware zijn al diverse malen gewijzigd.

Origineel bericht van: winwiz

Zelf met de voordelen die Apple heeft qua configuraties heeft zelf OSX de nodige problemen. Recentelijk nog: user accounts die zomaar verdwenen, slecht presterende of niet herkende harde schijven, de nieuwste iMac waar weinig lol aan te beleven was.... Als het dan goed loopt loopt het als een zonnetje en weten ze de maximale prestaties uit de spullen te halen.


Dat is een probleem van de gebruiker, niet van Apple. Apple geeft duidelijk aan dat ze hardeschijf-x adviseren in/aan hun systeem. Ga je er dan bv buitensporige 2,5 TB HD's aanhangen of niet geadviseerde geheugen, dan vraag je om problemen.
M.b.t. User-Accounts die zomaar verdwijnen moet ik je commentaar en antwoord schuldig blijven.

Koop je een I-Mac of ander I-product van de plank, dan is uitval of niet werken nihil. Natuurlijk zijn er DOA's, maar een gecertificeerde dealer zal altijd een test doen of het apparaat functioneerd. (Mijn ervaring. Mijn Iphone was netjes geladen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble


Daar concludeer ik dan uit dat MS achter de toeleveranciers van Hardware aan, in tegenstelling tot Apple.


Deze zin snap ik niet. MS moet er wel voor zorgen dat de hardware goed herkent wordt en de juiste driver aan boord hebben, desnoods via Windows Update

Origineel bericht van: Kimble

Mijn lijstje met de noodzakelijke updates van MS is al erg lang. Ook de drivers van hardware zijn al diverse malen gewijzigd.


Mijn ervaringen op nieuwe/schone machines is dat je 99% kans hebt dat hardware herkent wordt en stabiel werkt. Uiteraard zijn er, als de fabrikant van de hardware een beetje zijn best doet, betere drivers te vinden.

Origineel bericht van: Kimble

Dat is een probleem van de gebruiker, niet van Apple. Apple geeft duidelijk aan dat ze hardeschijf-x adviseren in/aan hun systeem. Ga je er dan bv buitensporige 2,5 TB HD's aanhangen of niet geadviseerde geheugen, dan vraag je om problemen.
M.b.t. User-Accounts die zomaar verdwijnen moet ik je commentaar en antwoord schuldig blijven.


In een Macbook Pro die moeite heeft met een WD scorpio van 500 Gb?? Of de populaire SSD's van Intel? Dit is gewoon standaard hardware wat zonder problemen hoort te werken

Origineel bericht van: Kimble

Koop je een I-Mac of ander I-product van de plank, dan is uitval of niet werken nihil. Natuurlijk zijn er DOA's, maar een gecertificeerde dealer zal altijd een test doen of het apparaat functioneerd. (Mijn ervaring. Mijn Iphone was netjes geladen)


De I-macs functioneerden ook wel maar vraag niet hoe (is geloof ik een maand of 2 geleden definitief opgelost met een update). Onder windows 7 draaide de I-mac trouwens perfect

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Winwiz;

 

Dan klopt dus de stelling toch dat Microsoft (een voornamelijk OS-leverancier)softwaredrivers moet gaan maken voor een ander zijn hardware (die overigens al op eigen interne software draait). Is echt de omgekeerde wereld.

 

Die scorpio is er in twee uitvoeringen BEVT = Sudden Motion Sensor en BEKT = Without SMS. Als je de laatste hebt dan heb je geen hick-ups omdat Apple werkt met zijn eigen geïntregeerde SMS. Apple lag dus in ontwikkeling voor.

 

Ieder zijn ervaringen met de I-reeks van Apple. Zal best ook eea "mompelen" als het niet doet wat ik wil. Dan lees ik eerst de handleiding blush en klaag net zo hard als menig Nederlander eigen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelezen ?

http://www.nu.nl/internet/2276317/apple-registreert-en-deelt-locatie-gebruikers.html

Verplicht reclame , en gerichte reclame .

Je zit op het toilet :reclame voor wc papier.

U ligt in bed aha :Durex .

U staat op de vluchtstrook : ANWB kan u helpen.

Gezellig onderonsje met uw secretaresse :pas op we zien uw vrouw naderen ,haar iPhone dan toch .

Apple geweldig toch ?

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aanj
Gelezen ?
http://www.nu.nl/internet/2276317/apple-registreert-en-deelt-locatie-gebruikers.html
Verplicht reclame , en gerichte reclame .
Je zit op het toilet :reclame voor wc papier.
U ligt in bed aha :Durex .
U staat op de vluchtstrook : ANWB kan u helpen.
Gezellig onderonsje met uw secretaresse :pas op we zien uw vrouw naderen ,haar iPhone dan toch .
Apple geweldig toch ?

Ad


Je kunt dit gewoon afzetten hoor..

http://www.iphoneclub.nl/77713/apple-deelt-locatiegegevens-iphone-met-partners-opt-out-werkt/

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satdevil

Nou geweldig!!!!!

Grote problemen bij nieuwe iPhone door onze redactie

AMSTERDAM - Er blijkt nogal wat mis te zijn met de nieuwste versie van de iPhone. Het apparaat is deze week in de Verenigde Staten geleverd aan mensen die het apparaat online besteld hadden, maar veel vroege kopers hebben een paar grote problemen bij de smartphone ontdekt.

 

bron telegraaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een fabrikant onderscheid zich door de wijze waarop bugs opgelost worden.

 

Bugs treden namelijk bij ieder nieuw product op.

 

Bij windows 7 zijn er inmiddels als 1098 gedetecteerd en opgelost wink

 

De dag dat fabrikanten hun hard- en software geheel bugvrij opleveren zal nooit komen.

 

Kijk maar eens naar de keynotes van Steve Jobs over hun producten.

 

Apple is met afstand ongeslagen qua innovatie, design en succes met hun 'i' producten!

 

Er is niets dat kan wat een Iphone 4 kan. Dat is een feit!

 

 

Of kijk alles op: http://www.apple.com/iphone/design/#design-video

en: http://www.apple.com/quicktime/qtv/wwdc10/index.html

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satdevil
Nou geweldig!!!!!
Grote problemen bij nieuwe iPhone door onze redactie
AMSTERDAM - Er blijkt nogal wat mis te zijn met de nieuwste versie van de iPhone. Het apparaat is deze week in de Verenigde Staten geleverd aan mensen die het apparaat online besteld hadden, maar veel vroege kopers hebben een paar grote problemen bij de smartphone ontdekt.

bron telegraaf


Wil je ook de andere problemen horen met andere telefoons die al vanaf het begin optreden en nooit zijn opgelost?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor Apple en andere Smartproducten betreft ben ik van mening om producten op een andere manier te testen.

Vanuit de fabrieken voldoet de apparatuur aan alles wat ze wensen en hebben dit getest.

 

Probleem is duidelijk de gebruiker. "Nerds"/"Insiders" weten wat te doen en waarop te drukken om een functie te activeren en hoe deze te gebruiken. In dat opzicht zal je ook weinig problemen tegenkomen en zeker geen "bugs" ontdekken.

 

Geef je het aan een "standaard" gebruiker dan zal deze (in 99 van de 100 keer zonder de handleiding te lezen) binnen no-time het apparaat over de rooie hebben en dan is het bij voorbaat een "schuttingtaal" product.

 

De I-producten van Apple blijken bewezen veel beter te scoren.

 

Nu krijg je direct natuurlijk de opmerking van ja maar (ja maar = nee) Apple.......

 

Kijk eens naar het percentage van uitgeleverde producten tov de klachten en ook de daadwerkelijke aantal bugs per product.

 

De "I" en Linux (Unix) varianten scoren veel en veel lager dan MS en MS varianten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Er is niets dat kan wat een Iphone 4 kan. Dat is een feit!


Helemaal mee eens :D :D

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja ?

Kan uit:

 

Zolang gebruikers de voorwaarden niet accepteren, kunnen ze geen muziek of software van iTunes downloaden voor bijvoorbeeld een iPod, een iPad of een iPhone.

 

Volgende optie :

Kan uit maar dan kunt u ook niet meer bellen .

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aanj
O ja ?
Kan uit:

Zolang gebruikers de voorwaarden niet accepteren, kunnen ze geen muziek of software van iTunes downloaden voor bijvoorbeeld een iPod, een iPad of een iPhone.

Volgende optie :
Kan uit maar dan kunt u ook niet meer bellen .

Ad


wordt eens wat duidelijker.... Volgende optie???

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007

Zolang gebruikers de voorwaarden niet accepteren is er nog maar een optie en dat is uit maar dan kunt u ook niet meer bellen

toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...