Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Nou ja, nadat de accu leeg was is het probleem vanzelf verdwenen. Ik zal vannavond als de dochter thuis is het resetten testen.


haha, tja dan is ie zeker gereset. Eind goed al goed wink
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zodra de iphone 4 uit is wil ik hem, wat zijn die iphones

goede en prettige produkten,voor de mensen die er mee om kunnen gaan

 

en als zeuren een olympische sport wordt:

drs.ijzerbout gaat voor goud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp de problemen met iPhones hier niet hoor, als je even spiritjb.com erover haalt en een speciale source toevoegd in cydia, kun je heel de appstore leegtrekken! Ik heb hier 3 iPhones en nooit problemen mee gehad, trouwens in het hele huis staat op elke verdieping een iMac, topspul! Ga maar lekker virussen scannen op je windhoos, heb ik geen last van. Het is net als de Linux op de Dream, geen gezeik.

Als je problemen hebt ga je naar de iPhoneclub, daar wordt je uitstekend geholpen, maar ga het hier niet afzeiken, lijkt wel jaloezie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, hardwarematig zit het wel goed met die apple producten, ben zelf in het bezit van de iphone en een 2x ipod. prachtig speelgoed. (als je het goed weet te gebruiken, jailbreak is overigens wel een vereiste voor de phone, vindt ik)

 

't is meer de belabberde software die ze je "dwingen" te gebruiken: itunes frown

 

zodra je hier je alternatieven voor hebt gevonden is het werken met deze apple producten pure fun!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

vriend van in USA gemaild hoe het zit met de 4G :

 

antwoord :

 

Citaat:
Het probleem is dat je een 2-jaar land AT&T contract aan moet. Met zo'n contract (minimum $50/maand) kost the nieuwe iPhone $200 (voor 16GB of $300 voor de 32GB versie). Hij wordt op 24 Juni verkrijgbaar.

Wat jij wil hebben is een 'unlocked' iPhone4 zonder contract. Je kunt een 'unlocked' iphone in Europa gebruiken, maar het hangt er vanaf welke mobiele telefoonmaatschappij.

Bijvoorbeeld: een nieuwe Apple iphone 3GS 16 GB Black (Unlocked) kost $450 op een_of_andere_veiling_site. Dat is een jaar oud model. Het duurt dus een jaar voordat een iphone naar die prijs daalt. Een jaar geleden kostte een unlocked 3GS $1000 op een_of_andere_veiling_site.

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drs.Ijzerbout,

Citaat:
Dit geeft mij het onaangename gevoel dat ik niet baas over mijn eigen dingen ben.

Hier kom ik in een onkontroleerbare situatie die voor mij niet accepteerbaar is.

 

 

Dat gevoel ken ik, had het laatst ook maar met een totaal ander onderwerp.

 

 

Dit "protectionisme" noem ik het maar zal je steeds vaker tegenomen mede ingegeven door de vele immitatieproducten die op de markt verschijnen.

Appels zijn prachtproducten als interieurdecoratie maar verder blijf ik er van af.

V8

 

 

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zogenaamde succes voor Apple is meer voor het "imago" onder "welgestelde jongeren" dan voor de kwaliteit van de producten zelf denk ik... het is een hype, en het zal vast Cool zijn als je zo'n ding hebt, maar zelf denk ik echt niet dat het beter is dan een ander goed merk.

Volgens mij betaal je gewoon veel en veel te veel voor hun producten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik zie mij al nachten en uren voor de deur van een Apple i-store leggen om maar als eerste te zijn om zo´n nieuw i-ding te moeten hebben.
Ik ga nog liever naar een psychiatrische inrichting.


Daar is toch ook een wachtlijst voor? laugh

Overigens heb ik ook een aversie tegen Apple. Ik vind het design wel aardig, maar als je de prijs / prestatie verhouding bekijkt dan betaal je echt belachelijk veel voor hun produkten.


VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs prestatie kun je over redetwisten... Ik heb zelf een iPhone en ben er erg tevreden over. Gebruikers gemak is hoog en alles werkt gewoon goed.

 

Is het een hype? Is het zeker (geweest). Andere merken hebben het concept overgenomen en getracht te kopiëren (app store e.d.) en denk dan aan android bijvoorbeeld.

 

Waar ik erg van baal bij Apple is dat ze enorm betuttelend zijn. Zij bepalen wat je mag installeren/gebruiken. Daar is doorheen te komen met een jailbreak, maar goed. Ik voorzie dat de concurrentie ze voorbij gaan streven met betere hardware en veel meer vrijheid in applicaties.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...