Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Harley
Origineel bericht van: winwiz

Dus jij kent al deze mensen??? Goed hoor....




Ben vrij populair cool



O

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Michel
Het gaat niet om een hoesje, maar om de bekende bumber.
Dat is een dunne rubberen ring om uitsluitend de rand van de telefoon.
Door de mand vallen vind ik een groot woord.
Ten eerste zijn er met nieuwe producten/ontwerpen altijd wel grotere of kleinere problemen.
Ten tweede is dit probleem echt enorm opgeblazen want iedere telefoon ontvangt minder als je hem (op een bepaalde manier) vast houd.Het is voor linkshandigen een ongelukkige keuze geweest, maar er zal best wel een Iphone 4.1 komen waar dit probleem helemaal mee opgelost is.Iedere linkshandige (maar ook rechtshandige) die ook met die bumper niet kan leven krijgt een 100% refund. Beter kan je het als fabrikant niet doen.
Mvg,Michel


Een telefoon moet voor iedereen te gebruiken zijn,zeker een telefoon die zo`n grote hype over zich zelf afroept.
Het wegvallen van het signaal is een groot mankement.
Het is gewoon een constructie fout die niet is opgemerkt bij de eindcontrole... PUNT.
Het had meneer JOBS gesierd als hij gewoon had toe gegeven dat het HUN fout was en niet verschuilen achter de smoes dat iedere telefoon wel IETS heeft.
Zelfs het verwijderen van berichten hier over op hun eigen site, zegt genoeg over hun arrogantie politiek
Maar ja, meneer JOBS heeft gezegd dat het wel meevalt dus valt het voor de "volgers" dan ook mee.
HET IS (wat ontvangst betreft) GEWOON EEN MISLUKTE UITVOERING,maar de volgende zal het zeker niet hebben.
Heb niets tegen de iererfeun maar tegen de noord korea mentaliteit die er achter steekt.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zie mij zeker niet als volger, maar ik ga ook geen oordeel vellen over iets dat ik zelf nog niet heb kunnen testen, zoals jij nu doet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ik zie mij zeker niet als volger, maar ik ga ook geen oordeel vellen over iets dat ik zelf nog niet heb kunnen testen, zoals jij nu doet.

Mvg,

Michel


Mee eens... Ik vermoed dat je er in de praktijk weinig erg in zal hebben..

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ik zie mij zeker niet als volger, maar ik ga ook geen oordeel vellen over iets dat ik zelf nog niet heb kunnen testen, zoals jij nu doet.
Mvg,
Michel


Ik hoef/heb ook geen oordeel te vellen over het toestel.
een gerenomeerde testsite (maak geen reclame)heeft het toestel getest en is tot de conclusie gekomen dat zij het toestel NIET!! kunnen aan bevelen.
apple was daar niet blij mee en had als enig verweer dat ook andere toestellen weleens signaal verlies hadden.
Dus heb ik niets meer te melden dan bekent is,mijn oordeel gaat dan ook niet over het falen van het leveren van een deugdelijk toestel maar het domweg ontkennen/bagatelliseren van een constructie fout.
ze hadden zelfs een "patch" uit gebracht.
Deze leverde software matig meer streepjes op het ontvangst icoontje.
Hoe goed een toestel software matig ook is,als er hardware matig een fout in zit zit er een fout in........

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: looney2

ze hadden zelfs een "patch" uit gebracht.
Deze leverde software matig meer streepjes op het ontvangst icoontje.


Ja, je hebt nu nog 2 streepjes als de verbinding wegvalt.... laugh

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het allemaal wel wat overdreven is, ik heb ook een iPhone 4 en tot nog toe nog geen problemen gehad.

Ik denk wel dat er iets "hardwarematigs" aan de hand is waardoor het bereik niet altijd optimaal is, maar hoge bomen vangen natuurlijk ook veel wind.

 

De tijd zal het leren, want als het echt een hardware probleem is dan denk ik dat Apple wel ergens tijdens de productie een verandering aan zal brengen die dan ook weer snel genoeg door iemand ontdekt wordt...

 

De patch die nu trouwens is uitgebracht, geeft minder streepjes aan dan voorheen. Het algoritme waarmee het bereik wordt berekent is verandert waardoor hij nu beter aangeeft hoe goed/slecht je ontvangst is.

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mis ik eigenlijk iets aan die telefoon?

Is die werkelijk zo bijzonder?

Ik heb op dit moment een Blackbarrel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Mis ik eigenlijk iets aan die telefoon?
Is die werkelijk zo bijzonder?
Ik heb op dit moment een Blackbarrel.


Nodig je uit om hem eens te bekijken/proberen bij een telecomshop als ze hier voldoende voorradig zijn.

Na 2 modellen "barrels""te hebben gehad, een 9300i, een 9500 etc en die van mijn zoon zijn n97 mini en mijn dochter haar LG-Cookie. En dan in mijn achterhoofd houdende de diverse OS'en zoals Win CE en een PDA en de PDA van mijn vrouw Palm...... is mijn conclusie er zal een andere wereld voor je opengaan met een 3-serie en met de 4-serie al helemaal.

Weet wel dan ie iig stukken goedkoper is als de introductie van de nokia 9500 destijds (de bekende koelkast, een portable kantoor)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En weer een nieuw hoofdstuk geschreven door mr. Jobs.

wo 28 jul 2010, 11:52

Apple aangeklaagd voor oververhitting iPad

 

AMSTERDAM - Computerfabrikant Apple is aangeklaagd omdat de iPad-tablet van het bedrijf in een warme omgeving te makkelijk zou oververhitten. De aanklager wil een schadevergoeding zien.

 

 

Hoe hoog deze vergoeding moet zijn, is nog onbekend. Volgens aanklacht sluit de iPad zichzelf al na een paar minuten af als deze in de zon gebruikt wordt. De aanklager probeert de rechter ervan te overtuigen dat de klacht 'class action' status moet krijgen. Dit houdt in dat alle iPad-eigenaars zich hem kunnen aansluiten om een schadevergoeding te eisen.

 

Van de populaire tablet zijn volgens Apple al meer dan 3,2 miljoen stuks wereldwijd verkocht. Afgelopen vrijdag ging het apparaat in nog eens negen landen, waaronder Nederland, in de verkoop. Het is nog niet bekend hoe vaak hij sinds deze lancering is verkocht.

 

bron telegraaf

 

Ze zullen alles wel weer ontkennen.klant zal wel een te hete schoot hebben.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
En net zoals de 4, heb ik met de Ipad weer nergens last van.

Je moet niet alles geloven wat ze typen in de media.


Zeker een echte fan. Hetzelfde kan ook met de iPhone gebeuren... Je krijgt keurig een melding dat de temperatuur te hoog is en dat hij af moet koelen voordat je verder gaat. Ik heb er nooit last van gehad, maar het komt wel degelijk voor.

iphone_temperature_warning.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...