Ga naar inhoud


[Satelliet] Dance TV HD FTA op 23,5 graden Oost


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SalimRMAF
Op MTVNHD is lang niet alle muziek in HD.. Dat is wel jammer; meestal zijn rockconcerten wel in HD te bezichtigen. cry Maar laat juist dat niet voor mij bestemd te zijn.




Op MTVNHD is tenminste nog wat in dd 5.1 te beleven, op Dance TV is er helemaal niets in dd 5.1, alleen maar in dd 2.0. Misschien als ze achter slot en grendel gaan, op 7 augustus?

Vraag me trouwens af wat dd 5.1 toevoegd aan de troep die ik daar zie, maar dat is mijn persoonlijke mening, anderen mogen hier gerust anders over denken.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: René Verbiest

Op MTVNHD is tenminste nog wat in dd 5.1 te beleven, op Dance TV is er helemaal niets in dd 5.1, alleen maar in dd 2.0. Misschien als ze achter slot en grendel gaan, op 7 augustus?

Vraag me trouwens af wat dd 5.1 toevoegd aan de troep die ik daar zie, maar dat is mijn persoonlijke mening, anderen mogen hier gerust anders over denken.



Dat vraag ik me ook af.
Met zoveel overheersend geluid uit een stereo opstelling valt het surround geluid helemaal weg.
Dus dd 5.1 heeft helemaal geen nut.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel fan van dance, maar niet van die commerciële zooi die ze tot nu toe uitzenden. Zie dat ze ook al een contract met Escape hebben afgesloten. Blijkbaar gaan ze dan ook op die lijn verder.

 

Tot nu toe spoel ik die zender dan ook liever door de plee. En de feed is overigens in SD m.u.v. het logo. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Dance.tv HD will this year available in Germany, Belgium (Telenet & Belgacom) and other services!


Vooral dat "and other services!" :D

Ben beniewd of CDS bereid is om te betalen om hun HD aanbod uit te gaan breiden

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een prima zender tot nu toe (gisteravond en vanochtend gekeken). Goede geluidskwaliteit, relaxte muziek (maar dat is persoonlijk).

Idd 2.0 en geen 5.1, maar ik heb geen idee wat ze over die andere kanalen zouden moeten sturen. Liever geen schreeuwend en klappend publiek, iig wink.

Vanochtend leek het idd sd, gisteravond had ik wel het idee naar hd te kijken. Videokwaliteit is gewoon voldoende, geluidskwaliteit is veel belangrijker en die is prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt wel voor iedere doelgroep een zender in het leven roepen en ik gun iedereen zijn verzetje maar in een aantal reacties wordt gerept over de geluidskwaliteit; waarom wordt er dan geen radiozender van gemaakt. Scheelt bandbreedte en daarvoor kan er iets in hd voor in de plaats komen dat wel een genot voor het oog is. Smaken verschillen maar Zen tv was zo slecht nog niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
waarom wordt er dan geen radiozender van gemaakt.

Waarom wordt er van "Het Gesprek" geen radiozender gemaakt?
Middengolfkwaliteit is genoeg voor dat ge-ouwehoer. Moet je eens zien hoeveel bandbreedte je daarmee bespaard.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best lekker die muziek. Het beeld is echter om te huilen. Die opnames van het publiek lijken wel een weergave in composiet. Alleen wanneer de DJ in beeld is is het redelijk. Wellicht is er gewoon nog te weinig in HD beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigbro
Alleen wanneer de DJ in beeld is is het redelijk.


Dan voelt die DJ zich zeker belangrijk.

Ik ben blij met "DELUXE MUSIC", al is het Duitstalig, de muziek is Engels en over het algemeen prima.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij sommige shots staat de camera op of voor de luidsprekers oid, dat levert een onrustig beeld op. Het lijkt of er een soort wazige ripple door het beeld gaat. Maar goed ik heb slechts een 32" tv, daarmee kan ik het slechte beeld natuurlijk niet goed beoordelen wink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...