Ga naar inhoud


Nederland - Spanje (voorspel de uitslag)


Gast

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Pff.. wat een wedstrijd (om te vergeten).

 

We kunnen wel roepen dat howard webb tegen ons was maar we hebben dat imo wel op onszelf afgeroepen.

 

Voordat de finale begon bijv sneyder al te vertellen dat alles geoorloofd is en dat het hard wordt.

 

Dan weten de scheidsrechters en de spanjaarden waar en op wie ze moeten letten.

De focus van de scheids lag dan logischerwijze op ons en de spanjaarden weten dat het onopvallend vallen wel eens een voordeel kan hebben.

 

Dat Webb fouten heeft gemaakt in sommige overtredingen kan wel zo zijn maar we mogen wat hem betreft niet klagen. We hadden net zo goed al in de eerste helft met 9 man moeten spelen.

 

Wat me nog meer ergerde dan het verschrikkelijke spel is het continu vragen naar kaarten door (met name iniesta) de spanjolen. Dat mag wat mij betreft gehonoreerd worden. Maar dan wel een kaart naar de aanvrager.

 

Beide teams hebben de beker niet verdient maar de minder slecht spelende team feliciteer ik met de beker.

 

En toch heeft oranje wel de huldiging verdient morgen want ze hebben de grote jongens laten zien dat we niet te onderschatten zijn. bert heeft wwat dat betreft goed werk geleverd en ik hoop dat hij de oranje spelers voorbereid op de EK (en hopelijk de volgende WK).

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volledig akkoord.

 

Een geluk voor jullie dat je een Britse scheidsrechter hadden , die zijn wel wat gewoon.

 

Met Frank De Bleekere was het anders geweest hoor. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Wordt het geen tijd voor een slot op dit topic?

Want het WK voetbal is voorbij. sick

Wat mij betreft is het WK nooit geweest....

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK

 

Maar dan met de Belgen erbij. laugh

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wederom de "net niet" generatie cry

 

Een stiftje van Robben was genoeg geweest, het mocht niet zo zijn.

 

Op naar het EK van 2012!!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...