Ga naar inhoud


Nederland - Spanje (voorspel de uitslag)


Gast

Aanbevolen berichten

Spanje was smullen gisteren maar dat ook met de houding van de Duitsers te maken.

 

Vergeet niet: Spanje vloog er bijna uit tegen Paraquay.

 

Kon wel eens mooie wedstrijd worden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het geluk van Holanda zal toch wel eens op zijn?

3 doelpunten via de binnenkant van de paal, 2 nadat de bal eerst op de paal is beland en dan heb ik het nog niet eens over de slappe geluksgoals van Sneijder.

Daarom zeg ik 3-1 voor Spanje.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb altijd gezegt Spanje wordt geen Wereldkampioen omdat de voorhoede van Spanje alleen oog voor zichzelf heeft en niet voor hun medespelers zoals gisteren door Pedro weer werd getoond. crazy

 

Ik had niet gedacht dat Nederland zelf in de Finale zou komen maar nu Zondag:

 

Spanje scoort maximaal 1 keer en gok op een 3-1 overwinning voor Nederland. laugh

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Het geluk van Holanda zal toch wel eens op zijn?
3 doelpunten via de binnenkant van de paal, 2 nadat de bal eerst op de paal is beland en dan heb ik het nog niet eens over de slappe geluksgoals van Sneijder.
Daarom zeg ik 3-1 voor Spanje.



Spanje had ook niet over geluk te klagen, het doelpunt tegen Paraquay was zelfs twee keer binnenkant paal. Paraquay had op 1-0 moeten komen met die strafschop met nog een kwartier te voetballen. Ook Chili was in delen van de wedstrijd stukken beter.

De galavoorstelling van gisteren werd mede mogelijk gemaakt door het slappe optreden van Duitsland, vergelijkbaar met hoe Nederland de eerste helft speelde tegen Brazilië.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok op 3-2 voor Nederland.

 

Gisteravond was er al meer vuurwerk dan met oud en nieuw hier in Zuid Spanje, en iedereen was de claxon van de auto aan het testen.

Mocht Nederland winnen, ik rij gelukkig rond in een auto met Spaans kenteken smile

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren even Fifa World Cup 2010 op de Playstation 3 gespeeld. Vanaf de tweede ronde heb ik alles gesimuleerd, waarbij gek genoeg de exacte verloop van wedstrijden uitkwam als in het echt.

 

* 2e ronde tegen Slowakije 2-1

* kwart finale tegen Brazilie 2-1

* halve finale tegen Uruguay 3-2

 

* De finale was ook tegen Spanje, en de simulatie voorspelde een uitslag van 0-0 waarbij Nederland de penaltyreeks won met 4-3 laugh

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Greatone
Ik heb gisteren even Fifa World Cup 2010 op de Playstation 3 gespeeld. Vanaf de tweede ronde heb ik alles gesimuleerd, waarbij gek genoeg de exacte verloop van wedstrijden uitkwam als in het echt.

* 2e ronde tegen Slowakije 2-1
* kwart finale tegen Brazilie 2-1
* halve finale tegen Uruguay 3-2

* De finale was ook tegen Spanje, en de simulatie voorspelde een uitslag van 0-0 waarbij Nederland de penaltyreeks won met 4-3 laugh


Zo hebben de duitsers dat vast niet gedaan, die hielden het op een voorspelling van een Octopus :D


Octopus is weer bezig geweest en Nederland kampioen :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het 3-1 voor Japan wordt.

..oh wacht even, die liggen er al uit!!

 

In dat geval een bescheiden 1-0 voor nederland.

In de eerste kwartier een bal in het doel rossen bij de spanjaarden, daarna gewoon het spel frustreren en winnen!

 

Het maakt niet uit hoe, maar gewoon kampioen worden.

Beter met slecht spel winnen, dan met mooi voetbal ten onder gaan!!! laugh

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone


* 2e ronde tegen Slowakije 2-1
* kwart finale tegen Brazilie 2-1
* halve finale tegen Uruguay 3-2

* De finale was ook tegen Spanje, en de simulatie voorspelde een uitslag van 0-0 waarbij Nederland de penaltyreeks won met 4-3 laugh



Verbluffend wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...