Ga naar inhoud


Welke Turkse zender was dit?


Aanbevolen berichten

Ik was gisteren bij de kapper. Een Turkse kapper en daar stond een TV aan met daarnaast een satontvanger.

De satelliet die aangepeild werd was Turksat, dat kon ik duidelijk zien aan de zenderlijst.

Mijn aandacht werd getrokken door een Turkse zender voor de klaarblijkelijk in NL en D wonende Turken want er was reklame te zien met Duitse en Nederlande adressen etc.

Vaak kwam er als trailer een grote 7 in beeld voor en na de reklameboodschappen.

Weet iemand welk kanaal dit geweest kan zijn? Er was geen logo te zien en de kapper wist het niet.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: usefullaliman
de kanaal die je zoekt is KANAL 7,die heeft als er reclame is een grote 7 in beeld ,en deze zender is op europa gericht.

zit op freqentie 11830 V 7200-5/6

gr,


Er is ook een Turkse versie van Kanal 7, zoals de andere Turkse commerciële zenders. Kanal 7 heeft (net als Samanyolu) wel een duidelijke islamitische kijk op alles en wordt daarom in Turkije in de steden wat scheef bekeken omdat de zender een platform geeft aan soms nogal radicale islamistische standpunten zoals die van Fethüllah Gülen. (Vergelijkbaar met Ayatollah Khomeini)

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry

partly offtopic

maar nu moest ik toch even denken aan mijn oude buren (4 jaar geleden)

 

die plots een schotel op dak zagen en dachten och heden, er is een turk naast ons komen wonen :D

 

inmiddels hebben ze zelf ook een schotel en kijken internationaal.

pamuk.jpg

ciao

Don't Let Me Be Understand

Valerie Broussard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ah, de satelliet pioniers.

 

Aflevering: Van Kooten & De Bie 2

Uitzenddatum: zondag 22 november 1981

Zender: Nederland 2

Uitzendtijd: 20:45 - 21:30

Duur: 53 minuten

Seizoen: Van Kooten & De Bie (1981-1982)

 

Item 16! uitleg over satelliet ontvangst, en dat in 1981!

 

>Klik<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...