Ga naar inhoud


Overzicht MTV's die werken/of niet op welke ontvanger in hop x


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Ja hoor ze werken nog steeds smile
Ook in de share.
Server DM8000 PLI cccam 2.14
Client VU+ duo dreamellite cccam 2.14.
Client 2 DM500 PLI cccam 2.14.

Ik ben tevreden


Nou ze zijn weer uit hoor, alles is weer zwart de MTV zenders werken niet meer.

Citaat:

Na lang wachten heb ik antwoord gekregen van Canal Digitaal:

Geachte heer ***********,

Momenteel kunnen abonnees problemen ondervinden bij de ontvangst van MTV en VH1 muziekzenders. In het kader van het onderzoek is er een aanpassing gedaan in de codering van MTV Dance en de verwachting is dat abonnees die nog problemen hebben MTV Dance zouden moeten kunnen ontvangen. Kunt u MTV Dance ontvangen?

Er wordt nog steeds onderzoek gedaan naar de oorzaak van het probleem. Bekend is dat de oorzaak niet bij CanalDigitaal ligt. Wij kunnen hier zelf dus geen oplossing voor bieden. Wij advisren u de smartcard te testten in een andere satellietontvanger.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal

oftwel, ze hebben dikke maling aan hun klanten maar dat is algemeen bekend.


Hier hebben we ook niks aan.
Het vreemde vind ik dat het bij mij toch een tijdje gewerkt heeft zonder problemen.



Telefonisch zegt de medewerker zelf tegen mij dat het probleem bekend is en dat het met de uitzendrechten van de MTV's te maken heeft en dat dat nog steeds gaande is, dit is dus dikke bullshit want dan zou iedereen er last van hebben.

Ook het verhaal over de decoders moet echt eens stoppen, heb hier een Philips van CDS zelf staan die ook geen beeld geeft en heb mijn kaartje in diverse decoders uitgeprobeerd bij de groothandel.

De vraag blijft waarom ze niet opelijk kunnen en willen toegeven dat ze aan het experimenteren zijn met de coderingen/smartcards.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
De vraag blijft waarom ze niet opelijk kunnen en willen toegeven dat ze aan het experimenteren zijn met de coderingen/smartcards.


Ze hoeven dat helemaal niet toe te geven als dat zo is, maar ga dan zo testen dat de klanten daar geen last van hebben.
Ik betaal hier voor een volledig pakket en als ik dan een aantal kanalen niet kan zien vind ik dat knap balen.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
De vraag blijft waarom ze niet opelijk kunnen en willen toegeven dat ze aan het experimenteren zijn met de coderingen/smartcards.


Ze hoeven dat helemaal niet toe te geven als dat zo is, maar ga dan zo testen dat de klanten daar geen last van hebben.
Ik betaal hier voor een volledig pakket en als ik dan een aantal kanalen niet kan zien vind ik dat knap balen. Helemaal mee eens, te gek voor woorden eigenlijk.
Helemaal mee eens, te gek voor woorden eigenlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Update:

Ik gebruik nu cccam 2.09 en de MTV's werken weer smile


Heeft iemand trouwens ook Gbox getest op de weergave van MTV?
Wellicht andere mensen die goede resultaten hebben met andere Softcam's?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 4 dagen geen MTV zenders meer op een Powercam PRO en de ICordHD. De Topfield HSCI met Powercam PRO geeft wel beeld.

Uitwisselingen geven als resultaat dat het probleem op de abonnee kaart zit, abonnee kaart van de Topfield geeft wel beeld op de IcordHD. (Powercam's zijn ook gewisseld)

 

Tot zover de info

 

Met groet;

 

IcordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik een nieuwe kaart heb ontvangen werkten de MTV's weer perfect, maar ben nu twee weken verder en ze doen het weer niet, terwijl de andere zenders het nog perfect doen...

 

Het lijkt erop dat de kaart weer valse ECM's afgeeft. Ik deel de kaart naar mijn DreamBox 8000 boven. Ik geef het op, dan maar geen MTV zenders. mad

 

Ik heb weinig zin om allerlei acties te gaan uitvoeren met een originele ontvanger, netwerkkabel er uit. Nog even en ik schop CDS de deur uit en ga weer terug naar Ziggo, daar heb je tenminste nooit problemen met Irdeto2, het is oud, maar het werkt altijd smile

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier weer problemen met de muziekzenders.

Willen niet meer aan, ook niet op een philips HD.

En een activatie levert ook niets op.

Ik ben het onderhand ook beu al dat gekloot.

Ook hier spelen de gedachte om af te stappen van C+.

Ze weten niet hoe het komt, ze snappen niet wat het is.

Het zit niet bij hen, maar bij een ander.

Jaja en wij maar met het gezeur zitten.

Hier beginnen ze ook al te klagen waarom de muziekzenders het op de schotel niet doen, en ze telkens om moeten schakelen.

Wel betalen, maar geen beeld bij c+.

Laten ze een keer met een oplossing komen !!! mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Misschien moet je een abo nemen bij een Nederlandse provider.

C+ is frans en geeft geen Nederlandse MTV'S door via hun pakket.


Ik heb helemaal geen abonnement bij C+ , maar bij " Canal digitaal "

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Misschien moet je een abo nemen bij een Nederlandse provider.

C+ is frans en geeft geen Nederlandse MTV'S door via hun pakket.


Dacht al even dat ik de enige was die zich licht irriteerd aan mensen die het nog C+ noemen.

Zouden ze ook nog Domo Vla en Tjolk pakjes in de koelkast hebben?
Link naar reactie
Delen op andere sites

by the way.

 

Vandaag weer een wonder gebeurd.

Ben gebeld door CDS (jaja, ze hebben kontakt met mij opgenomen).

Ze willen nu voor de 2de keer de kaart omruilen.

 

Ze hebben het vermoeden dat er weer nieuwe SECA3 kaarten uitgegeven waren met een al reeds bestaand smartcard nummer die in het verleden als eens gebruikt zou zijn en daarna op non-aktief zijn gezet, oftwel een niet uniek nummer.

 

Volgens de medewerker van CDS hebben ze de kaarten die ze vanaf heden uitgeven allemaal een uniek nummer gegeven en verwachten toch echt dat hier het probleem ligt of heeft gelegen.

 

Hij vertelde mij dat dit probleem overigens niet alleen bij CDS klanten het geval is maar ook op SKY kaarten, zowel Duitsland als Groot Britannie.

Wat hiervan waar zou zijn zou ik niet weten aangezien ik niet meer op buitenlandse forums lees.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
by the way.

 

Vandaag weer een wonder gebeurd.

Ben gebeld door CDS (jaja, ze hebben kontakt met mij opgenomen).

Ze willen nu voor de 2de keer de kaart omruilen.

 

Ze hebben het vermoeden dat er weer nieuwe SECA3 kaarten uitgegeven waren met een al reeds bestaand smartcard nummer die in het verleden als eens gebruikt zou zijn en daarna op non-aktief zijn gezet, oftwel een niet uniek nummer.

 

Volgens de medewerker van CDS hebben ze de kaarten die ze vanaf heden uitgeven allemaal een uniek nummer gegeven en verwachten toch echt dat hier het probleem ligt of heeft gelegen.

 

Hij vertelde mij dat dit probleem overigens niet alleen bij CDS klanten het geval is maar ook op SKY kaarten, zowel Duitsland als Groot Britannie.

Wat hiervan waar zou zijn zou ik niet weten aangezien ik niet meer op buitenlandse forums lees.

 

 

 

? confused

 

Dit is een heel vaag verhaal van CD smirk

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...