Ga naar inhoud


Overzicht MTV's die werken/of niet op welke ontvanger in hop x


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kan hier kort zijn.

Wilde ook e.e.a testen.

Maar hier spontaan geen beeld op de kaart.

Alles werkt gewoon full pakket, alleen geen enkele MTV en VH1.

Niet in de Originele Philips HD, en niet in de DM8000 met CCcam 1.1.4.

Ook niet na hem een half uur op MTV te laten staan.

Beeld blijft hier nu ineens weer zwart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

die mtv hits is een foutje van mij,

ik heb die idd niet op de tv-vlaanderen kaart

maar wel op mijn c+nl kaart.

 

ik had die niet uitgehaald in mijn vu.

dus nu de test gedaan door de kaart eruit te trekken en enkel mtv hits heb ik niet meer, logisch idd.

 

de rest werkt wel nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lemming
Origineel bericht van: drz
VH1 CLASSIC : OK ( raar maar waar )


Dat klinkt naar een andere provider(Ik heb nog een sky germany kaart erin en wordt ook op Betacrypt gedecodeerd).

Bij mij heb ik op de rest van de mtv's geen beeld (en dat al maanden!)

Ik heb inderdaad een sky germany kaart te leen om te expirimenteren met mijn hobby ontvanger.. als ik deze er uit trek, dan houd VH1 classic ook op..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van een vraag van Littlesat in het andere draadje:

 

Origineel bericht van: Littlesat
Misschien kunnen degene met een dreambox en CCcam ook aangeven bij niet OK of ze wel een groen icon krijgen bij Seca, dus de kaart valse CWs afgeeft.

 

Die zie ik inderdaad op die zenders. Wat wil dat zeggen?

 

Hier dus geen beeld op die zenders en hop 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Origineel bericht van: Littlesat
Misschien kunnen degene met een dreambox en CCcam ook aangeven bij niet OK of ze wel een groen icon krijgen bij Seca, dus de kaart valse CWs afgeeft.

 

En ook ik krijg via CCcam 2.14 op hop1 ( mijn linux fedora server met CCcam 2.14 ) geen beeld op dreambox 7000, dreambox 7025, VU+DUO en ook op de dreambox 800 geen beeld. ( Allen met CCcam 2.14 ). De kaart stuurt valse CW's, dat is te zien dat het icontje S wel groen wordt. Ik zal eens gaan testen, dat de kaart rechtsstreeks in de ontvanger wel beeld gaat geven op deze zenders.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Niet in de Originele Philips HD


Lache he dat " Canal digitaal " laugh Ik geloof niet dat alleen wij als klant een probleem hebben.
Maar CD zelf ook mad

Wat een zielig bedrijf dat zelfs de kaarten niet werken in officele ontvangers.

Ik denk dat ik maar eens ga bellen morgen , en als iedereen dat nou eens doet.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook

Wat een zielig bedrijf dat zelfs de kaarten niet werken in officele ontvangers.


Maar een niet werkende kaart gaat toch in een goedgekeurde ontvanger weer aan de gang als je hem een nacht op MTV zet?

De kaarten werkten al niet dus je moet er van uitgaan dat ze toch even nodig hebben om updates te krijgen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

en wederom maakte ik een fout mensen.

mijn excuses.

met al da getest. whistle

 

ik heb één zender die het niet doet, terwijl de lijst van mezelf niet juist is, shame on me blush

mtv hits werkt totaal niet bij mij.

 

gisteren nog eens met de c+kaart getest maar dat gaf beeld, maar tot ik keek dat het niet mtv hits was, desondanks dat mijn lijst zo staat, dus ik heb als test mijn lijst opnieuw ingescanned en daar heb ik nu totaal geen beeld meer op.

Dus moet iets fout gelopen zijn, nu op c+ en tv-vl hebben ze die precies niet meer.

 

ook gezien dat gisteravond tijdens mijn test ook enkele mtv's wel trager open gaan, te maken met nieuwe lijst? ik weet het niet.

mtv hd nam nu 3 seconden tijd en dat met de local in dm800 OP de dm800.

 

heel raar allemaal.

 

ik probeer de test nogmaals uit vanavond als ik mijn lijsten weer in orde heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek


Origineel bericht van: Littlesat
Misschien kunnen degene met een dreambox en CCcam ook aangeven bij niet OK of ze wel een groen icon krijgen bij Seca, dus de kaart valse CWs afgeeft.


En ook ik krijg via CCcam 2.14 op hop1 ( mijn linux fedora server met CCcam 2.14 ) geen beeld op dreambox 7000, dreambox 7025, VU+DUO en ook op de dreambox 800 geen beeld. ( Allen met CCcam 2.14 ). De kaart stuurt valse CW's, dat is te zien dat het icontje S wel groen wordt. Ik zal eens gaan testen, dat de kaart rechtsstreeks in de ontvanger wel beeld gaat geven op deze zenders.

Met vriendelijke groet, paardengek


Ik heb dezelfde opstelling, als ik cccam elke dag opnieuw start dan blijven de mtv's wel werken (op een gegeven moment stopen ze maar als ik da een herstart geef en even naar een mtv zender zap komt er na 1 min beeld).
Heb wel de kaart in een smartcardreader plus met een clock frequentie van 357000

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen hops geen cardsharing(zelfs niet intern)

Zit continu in de C+ module en die zit wederom in de vu duo(cccam moest er geheel af want dat werkt niet zo fris i.c.m. een ci module).

Ga de kaart binnenkort weer rechtstreeks in de vu doen via cccam,want nu moet ik premiere kijken via de 7020 en die ci module die zapt zo langzaam.

Kaartwisseling gaf me 10 minuten vreugde en dan was het alweer zwart.

Heb het opgegeven.

Kijk de mtv's nu via ziggo.

 

heb de kaart net effe in de 7020 geduwd(deze staat ook stand alone zonder netwerkverbinding) en de info is nog altijd groen op de mtv's(de S van seca) en geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nowtv
Ik madmad heb afgelopen nacht de kaart in de Philips HD laten zitten op MTV.
Echter vanmorgen geen beeld.
Zelf nu nog geen beeld.
In de 8000 gedaan, en ook geen beeld, en lijkt de kaart wel aangesproken te worden, maar decodeert niet.
Wat een madmad

Kijk , dit zijn nu de goede postings! smile
Zou je misschien de moeite kunnen nemen om meerdere nachten die kaart in je philips hd ontvanger te plaatsen, om te kijken of deze na enige tijd toch geactiveerd word op de MTV kanalen?
Als blijkt dat de kaart "gerepareerd" word door hem een paar dagen in een philips doos te laten zitten, dan is er wellicht een oplossing.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...