Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Ervaring software versie 37 deel 2 hier posten


edwin40

Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk.

Maar dit komt waarschijnlijk omdat ik niet altijd naar SBS6 of RTL4 kijk.

Ik heb begrepen, uit andere berichten, dat het niet op alle zenders voorkomt die freeze.

Meestal kijk ik Discovery en dan zie ik het niet.

Vandaar dat ik het dacht van V3.1 t.o.v. V4.0.

Gr civic44

Samen komen we tot een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk ook dat er geen betrouwbare Sat-Twin-PVR meer komt,

Ik had hiervoor een Topfield 5000, na 8 jaar was er eindelijk

een firmware versie die een beetje redelijk was,

ik denk dat na 8 jaar de ontwikkelaars eindelijk volwassen waren geworden en uit de luiers. Het is gewoon een kwestie van geld,

goedkope krachten, en desinteresse. De NASA gaat naar Mars,

en hier kunnen ze niet een een video streampje opslaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen,

 

Wat een klare Onzin, Dit ligt helemaal niet aan CD, andere HD PVR's en HD ontvangers hebben er geen last van.

 

Dit is gewoon een Bug die opgelost moet worden, of zoals hierboven gemeld is, als het in alle andere varianten zit, zoals Otagon, Atevio ETC, dan kan het ook nog wel een een Hardware BUG zijn, nou dat hoop ik toch echt niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een hardware bug zou zijn, waarom hebben de Firmware versies 26 en eerder dit probleem dan niet? En waarom gaat het bij andere providers dan CD ook niet verkeerd?

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het bij jou goed gaat met versie 26 dat kan zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat Fortis (Fabrikant) een software versie maakt waarin dit probleem niet opgelost kan worden terwijl het in de versie 26 wel goed zou werken , daar kan ik niet bij.

 

Het kan ook een Hardware fout zijn in een bepaalde serie (Fabrikaat).

 

Maar zoals ik al zei, dat hoop ik niet, want dan heeft zowel Rebox als de gebruikers een probleem.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clark

Wat een klare Onzin, Dit ligt helemaal niet aan CD, andere HD PVR's en HD ontvangers hebben er geen last van.

Clark,

Eerstens heb ik niet beweerd dat het aan CD ligt maar dat dit probleem in relatie met CD ligt, dit is geheel iets anders.
Het probleem kan waarschijnlijk alleen i.s.m. CD worden opgelost.
En als jij mijn mening heel expliciet 'klare onzin' vind dan zou ik op zijn minst een heldere onderbouwing van je willen zien, dus waar ligt het probleem nu precies.
Door simpelweg te roepen dat andere ontvangers hier geen last van hebben is wel erg kort door de bocht.

...en uiteraard moet dit probleem worden opgelost want dat staat natuurlijk buiten discussie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik ook, geloof me, wil niets anders

Maar ik heb er gewoon een heel hard hoofd in, en geen vertrouwen meer.

 

Zolang ik dat ding nog heb hoop ik op een oplossing, maar als ik de mogelijkheid krijg om hem te verkopen of in te ruilen ga ik dat direct doen.

 

Ik geef graag geld uit aan mooi apparatuur, maar dan moeten de standaard zaken wel werken, en onder ''standaard'' zaken bedoel ik het normaal TV kunnen kijken zonder hikken en hakken en zonder vastlopers !!

 

Sorry hoor als je dat niet kunt als fabrikant, dan had je er ook niet aan moeten beginnen.

 

Maar goed, als het geen hardware probleem is, hoop ik dat het natuurlijk wordt opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Clark

Wat een klare Onzin, Dit ligt helemaal niet aan CD, andere HD PVR's en HD ontvangers hebben er geen last van.

Clark,

Eerstens heb ik niet beweerd dat het aan CD ligt maar dat dit probleem in relatie met CD ligt, dit is geheel iets anders.
Het probleem kan waarschijnlijk alleen i.s.m. CD worden opgelost.
En als jij mijn mening heel expliciet 'klare onzin' vind dan zou ik op zijn minst een heldere onderbouwing van je willen zien, dus waar ligt het probleem nu precies.
Door simpelweg te roepen dat andere ontvangers hier geen last van hebben is wel erg kort door de bocht.

...en uiteraard moet dit probleem worden opgelost want dat staat natuurlijk buiten discussie.


Jurgen,

Ten eerste, er wordt hier gemeld dat met versie 26 dit probleem niet optreedt,
dan zou het heel makkelijk moeten zijn voor Rebox, ga na wat er veranderd is en wat voor deze problemen zorgt. Als dit Probleem aan CD zou liggen dan zou dat zeker ook in de Versie 26 voorkomen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog een Inverto IDL-7000.

Ook hier over werden de meest verschrikkelijke dingen geroepen en geschreven.

Maar voor mij was/is het voor het SD tijdperk een prima ontvanger en voldoet hij daarvoor nog steeds.

Al met al moeten we toch maar de Rebox ontvanger het voordeel van de twijfel geven en nog even geduld hebben. Hoe moeilijk dit ook soms is.

 

P.S.

Voor het geval dat iemand gaat denken dat ik iets met rebox of inverto te maken heb.....niet dus! Maar ik spreek uit ervaring.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clark
Ten eerste, er wordt hier gemeld dat met versie 26 dit probleem niet optreedt,
dan zou het heel makkelijk moeten zijn voor Rebox, ga na wat er veranderd is en wat voor deze problemen zorgt. Als dit Probleem aan CD zou liggen dan zou dat zeker ook in de Versie 26 voorkomen.


Nogmaals en ik val in herhaling, ik heb niet beweerd dat het expliciet aan CD ligt maar aan de combinatie van beiden.
Rebox krijgt de software net zo als alle andere resellers aangeboden door de fabrikant.
Ergens wordt daarna i.o.v. Rebox de software enigszins aangepast aan de CD codering.
Zelf het schijnbare feit dat dit probleem in v26 niet aanwezig was wil nog niet alles zeggen.
Het kan immers ook zo zijn dat CD heel recent wijzigingen heeft aangebracht die nu niet door meer door de nieuwe software worden ondersteund.
Zo lang niet vaststaat wat de feitelijke oorzaak is lijkt het mij wat voorbarig om dit probleem maar naar één partij toe te schuiven.
Dus laten we nu eerst even afwachten totdat het misschien wel duidelijk wordt waar het probleem ligt.

P.S.
Voor het geval dat iemand gaat denken dat ik iets met Rebox te maken heb.....niet dus! Maar ik spreek uit ervaring.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...