Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Ervaring software versie 37 deel 2 hier posten


edwin40

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij dan ook verstandig, om massaal te gaan klagen bij Rebox

 

Klagen bij REBOX heeft geen zin, ze luisteren toch niet,behalve naar een paar mensen die hier ook op de site zitten.

 

Het lijkt me beter om onze klachten hier en op andere fora te blijven melden, dat raakt ze veel harder en ik kan je melden dat ze echt niet blij zijn met deze fora, (uit eigen ervaring met REBOX Haarlem).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We mogen hopen dat het een software Bug is, dan valt het wellicht op te lossen.

Maar omdat het nu al zo lang duurt begin ik steeds meer te vermoeden dat het een hardware bug is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Rebox, probeert hier wel makkelijk mee weg te komen.
Als zij nu eens erkennen, dat het aan de firmware licht, kan het ook opgelost worden.

Het lijkt mij dan ook verstandig, om massaal te gaan klagen bij Rebox

Henri,
Ik weet niet waar jij deze opmerking op baseert meer ik heb een paar berichten terug toch wel vermeld dat desgevraagd Rebox het probleem heeft onderkend en dit probleem elders heeft ondergebracht om uit te laten zoeken.
Dergelijke problemen los je niet in een paar dagen op, die kosten duidelijk meer tijd.

...en als je de freeze heel vervelend vind wat let je dan om terug te gaan naar versie v1.08.26 want daar was de freeze nog niet aanwezig.
Constant zeuren over een en hetzelfde probleem lost het euvel niet op en massaal klagen al helemaal niet.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Massaal klagen is waarschijnlijk het enige wat zou KUNNEN helpen...

Niet klagen werkt uiteraard niet. (Ze weten dan niets)

Een enkele klacht lijkt me ook niet iets waar ze op reageren...

 

Op hun website staat dat ze er naar streven om de beste set-top box leverancier van Europa te worden.

Dat gaat volgens mij helaas nog wel een flinke tijd duren...

 

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik ben mij bewust, dat zij dit niet in een paar dagen op kunnen lossen.

Maar er moet wel wat aan gedaan worden, en dat moet geen maanden en of jaren duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend heb ik een aantal opnamen bekeken. Wat opvalt is dat de skipfunctie dan prima werk! Wel heb ik af en toe wat audiosync problemen. Door even te pauzen is dit gelukkig eenvoudig op te lossen.

Gebruik ik de skipfunctie tijdens 'Timeshift', geeft dit regelmatig problemen: de box loopt vast. De enige oplossing is dan een harde reset middels de schakelaar aan de achterzijde.

Voor mij een reden weer terug te gaan naar de vorige versie!

 

 

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

arambed

 

Ik kan jou volledig begrijpen, alleen als je negatief over rebox spreekt krijg je kommentaar, zie ook het kommentaar naar opel.

 

Alleen ik heb geleerd,al een tijd geleden met fidonet, dat de fora opgericht zijn (ontstaan zijn) door de misstanden van de importeurs, verkopers en alles wat daar mee samenhangt overal bekent te kunnen maken om deze misstanden tegen te gaan.

Zelf ben ik ook van mening dat de software voor de rebox ook verpest is maar ja zoals je al een tijd kunt lezen krijg ik dan ook het gegeven dat ik maar niet op het forum moet komen en beter kan wegwezen, zoals andere foram leden ook al is aangezegt door een paar personen.

 

Maar je internet is er voor iedereen en vrij toegangkelijk en tevens om, voor een ieder of gezamenlijk een oplossing te vinden voor een probleem welk veroorzaakt wordt door een importeur die niet aan de verwachting voldoet van hetgeen hij aangeboden heeft.

 

Zelf heb ik meerdere keren de gebreken kenbaar gemaakt naar rebox en als antwoord lag het aan mijn instellingen enz.,daarbij gaven ze ook nog aan al mijn voorgaande berichten gelezen te hebben maar uit de vragen van de betreffende persoon bleek dat hij niets van die berichten gelezen had, dus het afschuif systeem.

 

Dat krijgt iedereen met een gegronde klacht zoals je hier ook hebt kunnen lezen, zelfs dat mensen hun schotel opnieuw hebben laten afstellen en daar ook nog voor betaalden, die verkoper had beter moeten weten, als hij (de vakman) het goed had ingesteld hoefde hij het niet over te doen.

 

Dus de personen die zeggen of schreeuwen dat je hier niets te zoeken hebt net een negatief commentaar ok de software van de rebox moeten maar eens bij zichzelf te rade gaan voordat zij openlijk zeggen dat een persoon met klachten hier niets meer heeft te zoeken.

 

------

 

Opel, je hebt hier wel veel te zoeken, je was (bent, daarom de rebox weggedaan) ontevreden en wil gewoon weten waar dat aan heeft gelegen dus altijd welkom op internet en daar zijn deze fora voor, dus niemand kan jou vertellen dat jij beter kan wegwezen.

 

Ach ja nu krijg ik ook weer super commentaar (zie maar van wie) maar ja kan ik wel tegen. Dat deze ellende (met de verpeste software)voor heel veel personen al zo lang duurt moet maar snel opgelost worden.

 

catw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zijn, tijd was verstreken dus dan op deze wijze maar bijgewerkt

 

Dus de personen die zeggen of schreeuwen dat je hier niets te zoeken hebt met een negatief commentaar over de software van de rebox moeten maar eens bij zichzelf te rade gaan voordat zij openlijk zeggen dat een persoon met klachten hier niets meer heeft te zoeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
Beste catw,

Ik ben het volledig met je eens en heb verder niets aan toe te voegen.

Voor de volledigheid sluit ik me hier maar bij aan, de frustraties rond deze doos nemen zo langzamerhand flinke proporties aan, wellicht wordt het toch tijd voor een soort 'kassa' of 'radar' actie...

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp de frustraties helemaal want ik weet er alles van uit het Topfield TF77xxHDPVR tijdperk.

 

Een aantal dingen kan ik echter niet begrijpen.

 

Als je inderdaad (en daar twijfel ik er niet aan) zoveel problemen met deze ontvanger(s) ondervind dan vraag ik me af wat het antwoord van jouw dealer hierop was n.a.v. de door jouw gemelde problemen.

Althans veronderstel ik dat jullie met deze problemen al bij de dealer langs bent gegaan want dat is de enige die het probleem kan behandelen dan wel verhelpen.

Dat kunnen de forumleden op dit forum in elk geval niet.

 

Als men vind dat Kassa of Radar de aangewezen instantie is om daar de klachten te deponeren waarom doe je het dan niet.

Regelmatig zie ik dreigingen in deze richting maar ik heb nog nooit meegemaakt dat nu iemand daadwerkelijk daden bij de woorden heeft gevoegd.

Als je hier op het forum daarmee dreigt wees dan ook een kerel, formuleer een goede brief met daarin steekhoudende argumenten, onderbouwingen, bewijzen, al ondernomen acties en handtekeningen en stuur het naar de betreffende instanties.

Doe het dan en stop ermee om constant dezelfde frustraties hier telkens opnieuw te uiten want de meeste forumleden weten het nu wel inmiddels en de eventuele nieuwe leden kunnen het hier ook lezen want het staat al veelvuldig vermeld.

 

Ja, natuurlijk ben ik weer diegene die weer reageert maar ik lees het forum ook elke dag en heb eveneens en net als jullie het recht om commentaar / reacties toe te voegen.

Alleen zijn dit niet de reacties die sommige leden graag willen horen.

 

....en nee, ik heb geen aandelen of welke andere relatie of zakelijke verbintenis met de importeur.

Ik ben gewoon een tevreden gebruiker omdat ik op het Freeze probleem na geen problemen met de RE-8000 / 9000 ondervind maar ook dat schijnen sommige niet te willen geloven.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...