Ga naar inhoud


Ik heb er ook 1 gekocht, mijn eerste indruk.


Gorefest

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Gorefest

Ik had nu "Permanentrecording Plugin" maar ik ga overstappen op "Permanent Time Shift_1.0.0 RC13" die doet denk ik wat ik wil.

Ook had ik picons geinstalleerd maar mij valt op dat dit het zappen trager maakt. Soms moet zelfs eerst de HDD weer opgestart worden om de picon te laden. Dat lijkt me dus niet helemaal de bedoeling. Ben al aan het kijken of ik deze in flash kan laden ipv HDD.

Probeer eens deze plugin.

De picons kan je gewoon het beste in flash zetten, dus weer even deïnstalleren en opnieuw installeren en dan wel kiezen voor flash. Even checken op je HD of de map picons weg is, anders even wissen anders heb je kans dat toch steeds de HD op start bij het zappen
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb er ook een besteld, is er voldoende ruimte in de flash voor picons en online updaten?

 

Werkt de Fritzcall plugin ook?

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: fransken
hoe gaat deze Permanent Time Shift_1.0.0 -rc24 op de vu werkt dat stabiel ????


Ik heb geen flauw idee, ik gebruik hem zelf niet maar dit schijnt wel de betere te zijn tot nu toe. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen. In het OpenPLi forum zullen ze waarschijnlijk wel meer kunnen vertellen over deze plugin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dolf
Ik heb er ook een besteld, is er voldoende ruimte in de flash voor picons en online updaten? -Werkt de Fritzcall plugin ook?

ruim voldoende (maar picons beter op usb)
Code:
BM750 login: rootPassword: root@BM750:~# dfFilesystem           1K-blocks      Used Available Use% Mounted on/dev/root               120832     48400     72432  40% /udev                      2048        12      2036   1% /dev/dev/mtdblock2            4096       516      3580  13% /boottmpfs                    70536       572     69964   1% /vartmpfs                    70536        16     70520   0% /tmptmpfs                    70536         0     70536   0% /dev/shm10.0.0.100:/Public   960301840 713316304 246985536  74% /media/hddroot@BM750:~# 


fritzcall werkt prima

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik heb er nu ook een, ben erg onder de eerste indruk. laugh

 

Ik heb de mount naar de vu duo+ voor elkaar, heb alleen nog een probleem met de mount naar de DM800.

Ik krijg de NFS server niet gevonden in de DM800 en draai daar Newnigma 2.8 op de DM800.

Op de Vu duo+ draai ik open pli en die nfs server werkt wel. Ik heb ook de mount naar de dm7020 (PLI) aan de praat.

Mijn probleem is dus de nfs server onder newnigam 2.8.

Heeft iemand een idee waar ik de nfs server in Newnigma kan vinden ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als die nfs-server als mipsel niet in de feed te downloaden is als extensie, zul je moeten zoeken naar een die op het internet te vinden is als separaat installatie bestand

maar let op (en lees over newnigma) of die ook geschikt is.

 

overigens beter is de hdd in de VU+ te hebben, want de dm800 staat bekend als een beetje zwak op de borst inzake netwerk.

 

overzetten van de hdd uit de dm800 kan eventueel als je de lijst met compatibele hdd's voor de VU+ kent en vergelijkt met het model en type.

 

ciao

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info Tonskidutch,

 

Ik heb al een flinke jongen in de Vu duo+ gezet eentje van 1 tera en in de dm800 zit er een van 320 gig. Ik heb tot nu toe geen problemen op het netwerk met de dm800 dus wil ik het even zo laten. Ik denk als ik het niet zo even in de dounwload van Newnigma kan vinden het dan beter is om de DM800 om te zetten naar open PLI en het op deze manier op te lossen.

Ik ga er van de week wel eens mee aan de slag.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik dat nu goed in de manual: zit er verschil in de kaart sloten? In welke moet mijn CD kaart dan met CCcam.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dolf
Ik kan in manual niet vinden of de hdd kabels (interne sata en spanning) ook mee geleverd worden.


zit er allemaal bij ik heb er net een zelf ingebouwd.
kabeltje op de juiste manier aan je hd aansluiten werk vanzelf.
let op er zit in de doos ook een zakje met vier rubbertjes en vier schroefjes dit is om je hd.te bevestigen.
de rubbertjes zijn om de trillingen wat te dempen van je hd.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dolf
Lees ik dat nu goed in de manual: zit er verschil in de kaart sloten? In welke moet mijn CD kaart dan met CCcam.

Dat maakt hier niets uit welk slot de kaart zit in alle 2 de slot's werkt de kaart van CD en met CCcam.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie

Probeer eens deze plugin. "Permanent Timeshift Plugin RC24"


Ik heb hem geinstalleerd maar hij lijkt het niet te doen.
Heb hem in het menu aan staan maar als ik na een tijdje op een zender gestaan te hebben op Rewind druk gebeurt er niks... krijg allen dat icoontje dat deze toets geen functie heeft...

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...