Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software, Rebox RE8000/9000, versie 44.


duitsland

Aanbevolen berichten

Jurgen,

 

2 HD zenders opnemen en een 3de kijken moet gewoon zonder problemen gaan op een Twin PVR van deze tijd. Daardoor mag een ontvanger niet vastlopen.

de 3de zender die je aan het kijken bent is dan ook nog van een zelfde TP dus zo spannend is het niet wat de ST7101 Chipset doet. Verdr zeg je dat de TS aanstaat, maar als jij 2 opnames aan het doen bent en een 3de kanaal aan het kijken bent dan werkt TS toch niet.. of vergis ik me dan ?

 

 

Dus waar je dan echt zo blij mee bent begrijp ik niet....

Rebox oftewel Fortis heeft gewoon nog heel veel werk aan de winkel, de software is namelijk echt niet stabiel, en dat blijven gebruikers hier toch meldden, en terecht.

Ik hoop dat daar nu echt een keer wat mee wordt gedaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 265
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Bedankt. En ik ben nog niet eens jarig. laugh


Felicitaties zijn er niet alleen voor verjaardagen, Hoor!.

Gelukkig zijn met een REBOX is zelfs meer dan een felicitatie waard.

Daarom, dus ook namens mij, Van Harte Gefeliciteerd,

toe gewenst door een iets minder tevreden REBOX gebruiker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Jürgen
Wat ben ik dan een gelukkig mens met mijn Rebox`en.
Zowel met de RE-9000 als 8000 geen enkel probleem met het afspelen maar deze opmerking zal mij wel weer niet in dank worden afgenomen.


Wel door mij Jürgen,

Ik heb tot nu toe ook geen problemen. We zijn al met zijn tweeën. wink



Met ze tweeën?

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Wat ben ik dan een gelukkig mens met mijn Rebox`en.
Zowel met de RE-9000 als 8000 geen enkel probleem met het afspelen maar deze opmerking zal mij wel weer niet in dank worden afgenomen.

Van de week heb ik voor het eerst een vastloper gehad waarbij ik nog wel via de AB van zender kon veranderen.
Uiteindelijk realiseerde ik mij dat ik 2 HD zenders tegelijkertijd aan het opnemen was en naar een derde HD zender keek en de TS aanstond.
Dit was waarschijnlijk iets teveel van het goede waardoor de HDD controller of HDD schijnbaar even opspeelde.


De ts gaat dan vanzelf uit Jurgen.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980

De ts gaat dan vanzelf uit Jurgen.


Dit wist ik niet en ik geloof jullie onmiddellijk maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig waarop deze stelling is gebaseerd.
Ik zie namelijk nergens iets hierover staan en ook technisch lijkt het mij geen probleem te zijn.
Maar waarschijnlijk heb ik ergens iets gemist.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clark

Dus waar je dan echt zo blij mee bent begrijp ik niet....

Nou ik ben blij omdat deze beide ontvangers vele malen beter presteren dan mijn vorige Topfield HD7700HDPVR ontvanger.
In feite heb ik ook nooit problemen want dat ik 2 HD zenders tegelijkertijd opneem en dan ook nog naar een derde kijk komt bij ons nooit voor.
Met gewoon normaal TV kijken heb ik een probleemloos apparaat en daar gaat het bij mij uiteindelijk om.

Uiteraard ben ik het wel met iedereen eens die problemen ondervindt en zegt dat Rebox of de fabrikant nog het een en andere aan de software moet doen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: David1980

De ts gaat dan vanzelf uit Jurgen.


Dit wist ik niet en ik geloof jullie onmiddellijk maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig waarop deze stelling is gebaseerd.
Ik zie namelijk nergens iets hierover staan en ook technisch lijkt het mij geen probleem te zijn.
Maar waarschijnlijk heb ik ergens iets gemist.


Kan je zien in het display, als tweede opname start, gaat je timeschift vanzelf uit.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Forumleden,

 

IK weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb het volgende probleem.

 

Bij het opnemen van een programma via epg gaat hij ook daadwerkelijk opnemen op een bepaalde tijd, maar als ik s'morgens op kom dat is de decoder niet uitgegaan en brand het witte lampje nog hevig.

Is alleen uit te krijgen via een harde reset.Is dit bekend?? Ik kan me herinneren dat er iets in het forum over verteld is, maar ik kan het niet vinden.Wie weet raad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Willie, met me 8000 niets te melden. Hij neemt netjes op en doet de ontvanger weer netje op standby. Neem je op via USB, HDD of Netwerk? Bij mij loopt hij als een trein zowel op USB achter en netwerk.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...