Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software, Rebox RE8000/9000, versie 44.


duitsland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 265
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er zijn gisteren problemen geweest bij Canal Digitaal op een bepaalde transponder.

Ik had dezelfde problemen en met mij meerderen (zie CD forum).

De fouten zijn ondertussen opgelost.

Het heeft dus niets met de Rebox software te maken, iedereen had er last.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Het lijkt er op, dat de nieuwe firmware slechter wordt, als deze langer in de ontvanger zit.

Ik krijg nu steeds vaker de melding Gecodeerde zender

Dit op alle zenders.

 

Dit kwam minder voor toe de firmware er maar net opstond ?

 

Toeval ? of iets anders aan de hand ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit praktisch elke dag te lezen/kijken maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik er niet goed aan doe om de 8 of 9000 te kopen.

ik heb nu nog mn lemon 070 en wil gaan upgraden.

Maar als ik dit allemaal lees twijfel ik toch steeds meer.

confused

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alexn70
Zit praktisch elke dag te lezen/kijken maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik er niet goed aan doe om de 8 of 9000 te kopen.
ik heb nu nog mn lemon 070 en wil gaan upgraden.
Maar als ik dit allemaal lees twijfel ik toch steeds meer.
confused


Ik had de Inverto7000 m, [het zelfde als de lemon 070] en ben via de homecast8100HD terecht gekomen bij de Rebox9000
In het begin wel veel vastlopers, maaar na het wisselen van de HDD, kijk ik bijna 7 maanden ongestoord tv.
Ik neem alles op, en kijk daarna, en alles gaat goed.
Misschien ben ik een uitzondering, twee x tegelijk opnemen, en 1x een opgenomen programma kijken, en alles werkt perfect!
Dus, misschien is een rebox 9000 met een Western Digital HDD ook wel de juiste keuze voor jou

Mvrg, en veel wijsheid met je beslising.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar dat was wel een paar software versies geleden, Stefan.

Ondertussen is het aantal software bugs drastisch afgenomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al geruime tijd op zoek naar een geschikte HD twintuner die qua beeldkwaliteit niet onderdoet voor een Topfield. Ben erg benieuwd of je tevreden bent met de VU+ Duo qua beeldkwaliteit, zowel SD als HD in vergelijking met de Rebox. Zet je de ontvanger op 576i bij SD?

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 8.26 naar 8.44 gegaan. Enige verschil dat ik merk zijn de vreselijk storende haperingen en stotteren bij afspelen van een weergave na fast-forward. Duurt soms wel 20-30 seconden, beeld bevriest soms wel 5 seconden of meer...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik dan een gelukkig mens met mijn Rebox`en.

Zowel met de RE-9000 als 8000 geen enkel probleem met het afspelen maar deze opmerking zal mij wel weer niet in dank worden afgenomen.

 

Van de week heb ik voor het eerst een vastloper gehad waarbij ik nog wel via de AB van zender kon veranderen.

Uiteindelijk realiseerde ik mij dat ik 2 HD zenders tegelijkertijd aan het opnemen was en naar een derde HD zender keek en de TS aanstond.

Dit was waarschijnlijk iets teveel van het goede waardoor de HDD controller of HDD schijnbaar even opspeelde.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...