Ga naar inhoud


[RE-9000HD] afscheid zonder tranen?


RvdV

Aanbevolen berichten

Nadat ook versie .44 geen oplossing bleek (gisteravond sloeg de boel weer vast, wéér twee opnames mislukt...) heb ik vandaag de 9000 weer in zijn verpakking gedaan en een mooie brief voor de (overigens prima) dealer geschreven. Daarna heb ik 'm, na een jaar ellende, teruggebracht met de mededeling dat ik het heb opgegeven en een Dreambox 8000 wil.

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

NA 2 dagen versie 44 te draaien dacht ik dat het vastlopen weg was maar vanmiddag een telefoontje van thuis dat er weer een vastloper was.

 

En net vlak voor 9 weer een vastloper, zomaar ineens bij het opvragen van de opname lijst.

 

Ook had ik de ''service'' message al een keer na het installeren van de firmware.

 

Ik heb verder geen tijd gehad om verdere zaken te testen maar.

 

 

Op deze manier schiet het niet op. Jammer dat er niet eerst goed getest wordt voordat er software wordt vrijgegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatellietFreaky
Of met een dreambox nou gelijk alle problemen over zijn valt te betwijfelen. Ik lees ook regelmatig op de draadjes van de andere merken en daar zijn net zo goed problemen. wink

Zonder twijfel, hoort er bij :D
Mijn Topfield 5000PVR is ook niet foutloos, maar dit was wel heel extreem... cry

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch begrijp ik het niet ik draai hier met een 4000 met orginele software foutloos, als er toch zoveel klachten zijn met een bepaald type ontvanger of software is het misschien een idee om gezamelijk een fabrikant aan te schrijven en hun kenbaar te maken wat er zoal verbeterd kan worden.

Niemand aan het lijntje houden dus zeker niet aan de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: me1966
En toch begrijp ik het niet ik draai hier met een 4000 met orginele software foutloos, als er toch zoveel klachten zijn met een bepaald type ontvanger of software is het misschien een idee om gezamelijk een fabrikant aan te schrijven en hun kenbaar te maken wat er zoal verbeterd kan worden.
Het probleem is dat de ervaringen nogal wisselend zijn (voorzichtig uitgedrukt), er zijn forumleden die de box vanwege positieve ervaringen door dik en dun verdedigen, maar er zijn ook forumleden die dezelfde (of vergelijkbare) ervaringen hebben als die van mij. Ik heb geprobeerd een draadje op te zetten voor een goede inventarisatie en communicatie naar de importeur (http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...obl#Post1890890), maar dat vervuilde al weer snel. Na afgelopen week heb ik echt besloten er een punt achter te zetten.

Ik heb het vermoeden dat er verschillende hardwareversies in omloop zijn, ook gezien de ervaring van in ieder geval één forumlid dat een probleembox had, verkocht heeft en daarna toch weer een Rebox heeft gekocht, maar nu zonder problemen...

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me niet verkeerd hoor, toevallig heb ik een rebox, ik snap wat je bedoeld en hoop dat een ander merk je meer tevredenheid zal geven.

Het was ook zeker niet de bedoeling om een merk te gaan verdedigen.

Evengoed jammer dat het door jou opgezette draadje niet heeft geholpen om een doel te bereiken.

Niemand aan het lijntje houden dus zeker niet aan de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rvdv

Ik heb het vermoeden dat er verschillende hardwareversies in omloop zijn, ook gezien de ervaring van in ieder geval één forumlid dat een probleembox had, verkocht heeft en daarna toch weer een Rebox heeft gekocht, maar nu zonder problemen...


Klopt dat er meerdere hardware versies in omloop zijn. We hebben geprobeerd hier een beeld van te krijgen van hardware/probleem combinatie maar dat Topic was al snel offtopic helaas frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het klopt wel dat er hardware problemen zijn met de Rebox ontvangers.

Waarom wordt dat dan niet door de Fabrikant duidelijk gemeld ?

en waarom is er dan geen terugroep actie ? het is toch niet eerlijk tegenover de consumenten dat dit niet wordt erkent en wordt opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Clark
Dus het klopt wel dat er hardware problemen zijn met de Rebox ontvangers.


Hoe kom je tot die conclusie?

Wanneer dat zo zou zijn, zou andere software geen problemen oplossen, en tot nu toe hebben meerdere gebruikers hun problemen opgelost, door of software te upgraden, of op andere software om te schakelen.

De enige bekende hardware, die problemen veroorzaakt zijn bepaalde Harddisks.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...