Ga naar inhoud


Animal Planet HD bij Canal Digitaal?


Mr_Virtual

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ontdekte vandaag dat op de Thor Animal Planet HD te zien is met Nederlandse ondertiteling. Misschien een test van CD op een andere transponder?

Weet iemand of er al iets is vrijgegeven qua informatie. In ieder geval goede zaak en hopelijk gauw dat ze het ook op de 23.5 on-air zetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is de AP-HD voor DTH voor de scandinavische markt. Net zoals Discovery World, Travell, Science, History-HD worden deze kanalen ook gebruikt voor diverse aanvoeren. Kijk maar eens hoeveel ondertitel talen etc. op die kanalen zitten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

er werdt vorig jaar of iets langer geleden gemeld door CD dat ze aan het kijken waren om Animal Planet HD ook toe te voegen,

waarom deze er nog niet is bijgekomen weet ik niet.

misschien nog geen plek of geen overeenkomst.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

IMHO

 

De beeldkwaliteit van Animal Planet SD is in het gehele CDS pakket het allerslechtst van beeld. Sinds ik HD kijk valt dat des te meer op.. Mijn vrouw kijkt er veel naar, maar zelfs die slaat de zender nu maar over vanwege de kwaliteit..

 

Als ik de BitViewer gebruik begrijp ik waarom....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken. Discovery is het een kijkdoos. De SD versie dus. Foxlife is normaal goed, maar Veronica Mars uitzending van 13 oktober is uitgerekt. Normaal is Foxlife prima. Animal Planet is in elkaar gedrukt. Het is blijbaar moeilijk. Ook Nickelodeon is in elkaar gedrukt, net zoals MTVNL en TMF. Had ik bij Digitenne ook al problemen mee. Zag er niet uit. De heren van Canal Digitaal zien dat ook wel? Dat het er niet uit ziet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...