Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Lerares vraagt aan Lotte wat ze later wil worden.

Lotte zegt: "Ik wil later fotomodel worden."

Lerares: "En als je daar te lelijk voor bent?"

Lotte: "Dan wordt ik lerares!"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Jantje gaat met school naar de kerk. Nadat ze een mis bij hebben gewoond gaat Jantje even met de pastoor praten. Jantje vraagt aan de pastoor: "Waar is God eigenlijk?" Waarop de pastoor antwoord: "Overal." Waarop Jantje vraagt: "Ook bij ons in de kelder?" Pastoor: "Ja, ook bij jullie in de kelder." Jantje: "Ook bij ons thuis op zolder?" Pastoor: "Ja, ook bij jullie op zolder." Jantje: "Ook bij mijn moeder in d'r onderbroek?" De pastoor moet even denken maar beseft dat hij nu niet meer terug kan dus antwoord: "Ja, ook bij jou moeder in d'r onderbroek."

Jantje gaat naar huis en rent naar de kelder. Zijn moeder die af staat te wassen vraagt wat hij aan het doen is maar hij antwoordt niet. Vervolgens rent hij naar de zolder en komt terug, gaat bij zijn moeder onder d'r rok zitten en doet zijn hand in haar slip, waarop de moeder vraagt: "Wat ben je aan het doen?!?" Waarop Jantje antwoordt: "Ik heb hem, ik heb hem! Hij wou ontsnappen maar ik heb m nog net op tijd bij z'n baard kunnen pakken!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een sip kijkende man komt bij de dokter. "Dokter," zegt hij, die sip kijkende man, "ik zit met een groot probleem. Of beter gezegd, een klein probleem. Ik krijg 'm namelijk niet meer overeind als ik met mijn vrouw naar bed wil."

De arts raadt de sip kijkende man aan om de volgende dag weer langs te komen, maar dan wel in gezelschap van zijn vrouw. "Samen komen we er wel uit, als u begrijpt wat ik bedoel" zegt de arts.

De volgende dag komt de man samen met zijn vrouw. "Kleedt u zich maar uit, mevrouw." zegt de arts. De vrouw kleedt zich uit. "Draait u maar eens om uw as." Opnieuw doet de vrouw wat de dokter vraagt. "Prima! Gaat u nu maar even op uw rug op de behandeltafel liggen." De vrouw gaat liggen. "Juist! Ik zie het al. Kleedt u zich maar weer aan, mevrouw."

"En, dokter?" vraagt de sip kijkende man. "Er is met u niets mis, hoor," antwoordt de arts: "ik kreeg m ook niet overeind."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Na uren acrobatische sex gehad te hebben met een blondje gaat Rik naar de koelkast om wat te drinken. Omdat er niks anders is pakt hij de melk. Hij zich realiseert zich dat zijn penis ook wel erg heet is, en hij hangt hem in de melk. Opeens komt het blondje binnen en zegt: "Ik heb me altijd al afgevraagd hoe jullie bijvullen..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

In een dorpje tijdens de Tweede Wereldoorlog waren 2 papegaaien. De ene was van de cafébaas en de andere van de dominee. De papegaai van de cafébaas zei steeds, als er iemand binnenkwam: "Hitler is dood." Dat ging goed tot er een stel SS-ers binnenkwamen en zeiden: "Als die papegaai over 2 weken niet iets anders zegt, gaan jij en je papegaai eraan!" Dus de cafébaas ruilt z'n papegaai met de dominee.

2 weken later komen de SS-ers terug en roepen: "Hitler is dood!" Zegt de papegaai: "Laten we god danken."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appelpitjes

Een Belg zit in een park op een bankje appelpitjes te eten

Komt er een Hollander naast zitten.Vraagt die Hollander: ‘Wat ben jij aan het eten?‘

'Appelpitjes' zegt de Belg.'

Waarom eet iemand nou in Jezusnaam appelpitjes?‘'Awel...' zegt de Belg' omdat je daar slim van wordt.‘

'Verkoop je er niet een paar?' vraagt die Hollander dan weer.'Ja, natuurlijk, ' zegt de Belg,'voor 2,5 EUR per stuk‘

'Wel, geef mij er dan maar 4' zegt de Hollander en geeft 10 EUR aan de Belg en eet zijn 4 appelpitjes op.

Even later zegt de Hollander:

'Eigenlijk had ik voor 10 EUR heel wat appels kunnen kopen, en dan had ik de appelpitjes er gratis bij‘

'Zie je' zegt de Belg,' het begint al te werken.'

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een echtpaar is 12,5 jaar getrouwd en op het moment dat ze wakker worden zegt de man tegen zijn vrouw: "Pak je spullen, we gaan naar Groenland." Waarop de vrouw zegt: "Oh wat leuk zeg en wat doen we dan als we 25 jaar getrouwd zijn?"

Waarop de man antwoordt: "Dan haal ik je weer op."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Torren

 

De juffrouw voor de klas zegt tegen de kinderen:

"Vandaag gaan we het over een bepaald soort dieren hebben,en wel over torren.

Wie kan mij een tor noemen?"

Jantje steekt zijn vinger op :

"De water-tor,juf."

"Dat is goed," zegt de juf,"en weet je ook wat die eet?"

"Ja juf, waterplantjes & watervlooien!" 

Pietje weet er ook één en steekt zijn vinger op:

"De boom-tor , juf."

"Dat is goed," zegt de juf, "en weet je ook wat die eet?"

"Ja juf, boomschors & blaadjes!" 

Dan steekt Jefke zijn vinger op en zegt:

"De vibra-tor!"

"De vibra-tor?" zegt de juf,"ik denk niet dat dat goed is.

Kan je ook zeggen wat die eet?"

"Nou,"zegt Jefke, "volgens mijn zus vreet ie batterijen!"

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man met een pistool loopt een filiaal van een bank binnen en roept

tegen de bediende achter het loket:

"He gij daar, gooi al het geld in deze grote papieren zak!"

 

Toen de zak met geld gevuld was draaide de bankrover zich om naar een

man in de rij en vroeg:

"Hebt gij gezien dat ik deze bank beroofde?".

 

Bang antwoordde de man: "Wel zeker heb ik het gezien!"

 

De bankrover schoot de man tussen de ogen en deze viel meteen morsdood

tegen de grond.

 

Toen draaide hij zich om naar een stel in de rij en vroeg aan de man:

"En hebt gij gezien dat ik deze bank beroofde?"

 

De man antwoordde rustig: "Nee meneer ik heb niks gezien, maar mijn VROUW WEL!

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een Belg rijdt in Nederland en wordt aangehouden. Zegt de agent: "U heeft geen nummerplaat meneer." Waarop de Belg zegt: "Maar toen ik weg ging was hij er nog." De agent wil wel een deal met de Belg sluiten en geeft hem 2 keuzes.

"De eerste keus," zegt de agent, "is dat u 25 euro betaald. De tweede keus is dat u terug loopt en zoekt naar het nummerbord waarna u het vervolgens weer op monteert." Aangezien de Belg geen geld bij zich heeft, kiest hij voor de tweede keus. Als de Belg een uur later terug komt vraagt de agent: "En? Wat heeft u hiervan geleerd?"

Zegt de Belg: "Dat ik nooit meer Pritt stiften moet gebruiken!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...