Ga naar inhoud


[Buitenland] FIFA WK 2018 gaat naar Rusland


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Als Rusland dan eindelijk eens ophoud met dat belachelijke burokratische visa gez**k, dan heb ik daar vrede mee.

 

Je moet eens weten wat er voor nodig is om "even" naar Rusland te reizen. Niet normaal meer.

Om het over de prijzen in Moscow maar niet te hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Belgie & Nederland ontsnapt aan een financiële ramp. Gefeliciteerd FiFa met de keuze voor het grote geld!

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Belgie & Nederland ontsnapt aan een financiële ramp. Gefeliciteerd FiFa met de keuze voor het grote geld!

 

Inderdaad, het klinkt allemaal erg leuk, zeker voor de fans, maar het was al langer bekend dat er een behoorlijke zak geld bij moet.

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Precies, anders hadden er nieuwe stadions moeten komen of bepaalde stadions voor enorme bedragen moeten worden uitgebreid. En ja, wat doe je met die bouwwerken nadat het toernooi is afgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rusland begrijp ik nog, maar Quatar??? Een land met ruim 1 miljoen inwoners, geen voetbalcultuur en daar worden WK stadions neergezet.

 

Overigens is nergens echt aangetoond dat het in Nederland en België een verlieslatende onderneming zou zijn geweest, net zoals niet is aangetoond dat het winstgevend is maar een paar feiten kunnen wel ontkracht worden:

- er zouden geen snelwegen worden afgezet

- er zouden geen onrechtmatige belastingen worden weggesluisd.

 

En toch bleef menigeen anders beweren.

 

Tot slot: waarom staan landen die al eens een WK hebben georganiseerd weer te trappelen om het weer te doen???

 

Het Duitse voetbal, de stadions en de bundesliga hebben een ernorme boost gekregen na het WK.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Tot slot: waarom staan landen die al eens een WK hebben georganiseerd weer te trappelen om het weer te doen???
Omdat de bobo's dan de hele tijd in het zonnetje staan en zich vreselijk belangrijk kunnen voelen en vele etentjes hebben.
Een vliegende kraai vangt altijd wat, dus zijn er altijd wel onderlinge handeltjes die privé veel opleveren.
Bij verlies betaalt de staat dus wat kan er nou fout gaan?
Origineel bericht van: Neptunus
Het Duitse voetbal, de stadions en de bundesliga hebben een ernorme boost gekregen na het WK.
En de Duitse staat een negatieve post van 5 à 6 miljard Euro.
En toen betaalde de FIFA nog gewoon belasting.
De door de KNVB beweerde winst bleek een paar dagen geleden al zelf verzonnen te zijn, omdat zoals ik al eens eerder schreef de Duitse overheid de werkelijke cijfers nog nooit heeft durven publiceren.

Ondertussen is bekend dat de FIFA in Zwitserland geregistreerd staat als een NON-PROFIT organisatie en ook daar geen belasting betaalt.

De Russen die zelf niet geheel onbekend zijn met steekpenningen en vriendjespolitiek geven de FIFA carte blanche.
Dus Nederland en België maakten sowieso al geen kans, al mocht dat bij de verkiezingen natuurlijk niet meteen blijken.
Arme bevolking die die velen miljarden moeten gaan ophoesten dan wel mislopen terwijl de bobo's hun zakken vullen.

Ik ben blij dat dit mafiafeestje ons land niet wordt aangedaan.
Hoera, hoera en nog eens hoera!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
En de Duitse staat een negatieve post van 5 à 6 miljard Euro.

Bron..?

Alijd makkelijk omdat zo even te zeggen. Weet je wel hoeveel 5 á 6 miljard €uro is..?


Tja de overheid van Duitsland wel geen bedrag noemen. Maar er zijn wel schattingen. Als ik zo zelf naar Nederland kijk en kijk wat er zoal geschreven is (bid book ) dan zal er zekers een zwaar verlies gemaakt worden. Noem mij eens 1 (sportief) groot (voetbal) evenement dat winst heeft gemaakt?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...