Big fellow Geplaatst: 7 januari 2011 Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Dan druk je op de "launch" knop op je remote control en je wacht even... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 7 januari 2011 Moderator Delen Geplaatst: 7 januari 2011 De eerste 5 bier vangen gaat nog wel, daarna voorzie ik coördinatie en reactietijd problemen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pasing Geplaatst: 7 januari 2011 Delen Geplaatst: 7 januari 2011 als je op een klein flatje woont zal ie het bier door het raam heen gooien, afstand te groot, wel een leuk ding Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 7 januari 2011 Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Het zal ook wel rakettechnologie zijn om gewoon een verlengsnoer aan te sluiten en de koelkast dan naast je stoel neer te zetten vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: vGnp rakettechnologie ... of een koelvak in de leuning van je bank bouwen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Dat lijkt me wel wat. Ik heb deze nu net besteld............... Nu nog even leren blikje vangen. Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Mvr. Sjattuh wordt al bang dat ze met de snelle opkomst van dit soort nuttige technologie wel eens snel overbodig kan raken. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 toppie........ 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moonchild Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Whiskyliefhebbers doen het wat rustiger aan: http://www.koenig-os.de/whischair/ Made in Oldenzaal.... VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rootical Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: vGnp rakettechnologie ... of een koelvak in de leuning van je bank bouwen... "Simpson did it" Bestaat allang, de bekende stoel van Chandler uit de serie Friends. De Lazy-Boy-Chair! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Rootical de bekende stoel van Chandler uit de serie Friends. Zat daar een koelvak in? Gaaf! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rootical Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Rootical de bekende stoel van Chandler uit de serie Friends. Zat daar een koelvak in? Gaaf! Verwarmd, massage en biervak! 1500USD's neertikken met verzending. Een maatje van me heeft 'm jaren geleden gekocht, zal nu ook vast wel in NL te krijgen zijn. Hij moest 'm toen uit de U.S.A. halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Rootical Verwarmd, massage en biervak! 1500USD's neertikken met verzending. Een maatje van me heeft 'm jaren geleden gekocht, zal nu ook vast wel in NL te krijgen zijn. Hij moest 'm toen uit de U.S.A. halen. ohh... dat vind ik best wel meevallen eigenlijk. 1200 euro ofzo voor een halve bank met futuristische eigenschappen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Haha, geweldig ding. Ideaal voor als je vrouw/ vriendin aan het winkelen is...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maestro Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Is bij mij thuis ook deel van de opvoeding.. Ik heb de fles opener dan ook echt op handbereik van een 2 jarige hangen.. als je ziet wat een lol die gassies hebben, als ze een biertje mogen pakken. :D En als het wat later wordt, is moeders nog altijd aanwezig. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 ** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen