Ga naar inhoud


Hoe een Duitser van zijn stuk te brengen!


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Het is natuurlijk ook een waardeloze rotonde.

 

Een rotonde hoort in het midden een duidelijk rond obstakel te hebben zodat het voor iedereen in één oogopslag duidelijk is wat de bedoeling is.

 

Hier is dat zeker niet duidelijk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Het is natuurlijk ook een waardeloze rotonde.

Een rotonde hoort in het midden een duidelijk rond obstakel te hebben zodat het voor iedereen in één oogopslag duidelijk is wat de bedoeling is.

Hier is dat zeker niet duidelijk.

Mvg,

Michel


Dat dacht ik ook al, volgens mij zijn ze ook nog niet klaar ermee. Kan me ook zo voorstellen dat er b.v. nog geen waarschuwingsborden zijn geplaatst. Het is eigenlijk niet meer dan een stuk asfalt waar 4 wegen op samenkomen en waar iemand een grote circel in het midden op heeft getekend. smile

Maar, temeer door het begeliedende muziekje, was hij zeker wel even leuk.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Die Duitsers kunnen nog wat van ons leren!

Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn.


Moet je maar eens in Nijmegen gaan rijden... en dan over het Keizer Karel plein om precies te zijn.

Suc 6!

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn.

 

Domme opmerking. Jij rijdt zeker geen motor. Kom je alleen maar in Nederland tegen, obstakels op de weg. Gekker moet het niet worden!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Neptunus
Die Duitsers kunnen nog wat van ons leren!

Wij hebben niet alleen de meeste rotondes ter wereld, ook nog eens de veiligste, zeker met de betonnen afscheiding als er twee rijstroken zijn.

Behalve dan in Haarlem Schalkwijk. Daar is ook zo'n geweldige rotonde waar iedereen gewoon in rechte lijn overheen knalt.
De obstakels zijn weggelaten omdat de bussen de rotonde anders niet kunnen nemen.

Er wordt daar in ieder geval wel regelmatig goed geveegd, moet ook wel want er ligt heel veel koplampglas e.d.

O, ja de witte cirkel in het midden is alweer verwijderd meen ik, dat was een mooie glijbaan als het nat was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...