Ga naar inhoud


website gesloten


Gast vandoorn

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Wanneer je de feiten bekijkt, heeft hij ongeveer 1 jaar geleden zijn Rebox software van zijn 4000 gehaald, en sinds die tijd is hij geen Rebox software gebruiker meer.

 

Daarna zijn er meerdere updates geweest voor alle Rebox modellen, waardoor er heel veel verbeterd is.

Van "een apparaat wat niet werkt" is daarom allang geen sprake meer.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je geen problemen heb is dat mooi

maar als je ze wel hebt hoop je toch dat het opgelost wordt.

als je een tv van bijvoorbeeld philips koopt en hij valt elke 10 minuten uit dan hoop je toch dat philips met een oplossing voor je kom.

en je niet met een kluitje in het riet stuurt en maanden moet wachten.

als de mensen de importeur in dit geval een goed of afdoende oplossing biedt of had geboden dan hoeven mensen ook niet naar alternatieven te zoek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb gedurende ongeveer een jaar een Rebox 8000, en heb geen noemenswaardige problemen.

 

Voor problemen met jouw ontvanger kan je graag een eigen topic openen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: gismo3
hallo cees.V

heb je echt geen problemen meer want bij mij hebben de update's eigelijk niets uitgehaald.
mijn ontvanger heb ik afgelopen november gekocht.


Abrahamsat, of jij hebt iets gelezen wat er niet staat, of gismo3 wilde schrijven wat jij leest. crazy

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag ceesv,

 

bedankt voor het wijzen op openen van een topic.

maar dat doe ik niet meer.

ik ben echt verschrikkelijk schandalig door die firma behandeld.

ik ga geen hetse ontketenen of grof doen maar ik was op het punt gekomen om dat ding brandend door hun raam te gooien.

er kan altijd iets mis gaan,maar dan los je het als winkel of importeur op.

want ik neem aan dat als je klanten hebt dat jehoop dat ze over een paar jaar weer terug komen voor de volgende ontvanger toch ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook niet echt veel verbeteringen met alle updates, maar ik probeer er maar mee te leven.

Vastlopers is wel minder geworden, maar dat doet 'ie nog steeds. (Een paar keer in de maand is te veel en onnodig)

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...