Ga naar inhoud


website gesloten


Gast vandoorn

Aanbevolen berichten

Het gemiddelde bedrijf heeft ten doel omzet te maken, de kosten laag te houden, en de winst hoog. Rebox zal niet anders in elkaar steken, kennelijk is certificering van de bewuste ontvanger dermate lucratief dat men dit zo lang mogelijk wil behouden.

 

En wat v.doorn betreft, ik volg dit forum al enige tijd, en wat ik in de afgelopen acht jaar nog nooit eerder heb gedaan, heb ik bij v.doorn gedaan: Ik had bij hem de instelling gekozen "negeer berichten van dit lid".

 

Zou v.doorn een andere aanpak hebben gevolgd, dan zou het best kunnen zijn dat Rebox niet de stappen had gezet die ze nu hebben gedaan.

 

En om te voorkomen dat er na dit bericht weer reacties volgen in de zin dat Rebox soms ook niet netjes optreedt: Net zoals sommige leden hier uiting geven aan hun humeur, ben ik ervan overtuigd dat hetzelfde ook bij Rebox kan gebeuren, maar hoe gloedvol je hier ook kan betogen dat de schuld écht alleen bij Rebox ligt, en niet bij jou, wij als lezers zijn er niet bij geweest, en kunnen het dus niet beoordelen. (dit is niet bedoeld in de richting van iemand persoonlijk, maar in het algemeen!)

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geert van Doorn heeft zijn site weer online gezet.

Ik vind het dapper en steun hem van ganser harte.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dagoe
Geert van Doorn heeft zijn site weer online gezet.
Ik vind het dapper en steun hem van ganser harte.

Slim gedaan, weinig te lezen over de nederlandse markt, lijkt mij dat dit verder OK is.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo ver dit het geval mocht zijn, ik weet namelijk nu niet precies over welke site je het nu hebt, weet ik niet of je deze stap dapper moet noemen.

Het gaat hier naar mijn mening om twee verschillende sites, één waarbij het alleen over de ombouwmogelijkheden van de Rebox'en ging en een tweede site uitsluitend over de Fortis ontvangers en daar is niets mis mee.

Als hij zich zoals geadviseerd juridisch hebt laten bijstaan en n.a.v. een daaropvolgend positief advies de betreffende site weer opent zou je het verstandig kunnen noemen.

Zo niet, dan zou je een dergelijk besluit als bijzonder onverstandig of zelf dom kunnen noemen.

Er zijn weliswaar wat leden die al dan niet gehinderd door enige kennis op dit gebied roepen dat hij de site weer moet openen maar niemand behalve Geert en Rebox kent alle ins en outs om hierop een juridisch goed onderbouwd positief advies te kunnen geven.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat de site weer online is. Er staat nu niets meer over rebox op, dus dat moet geen problemen opleveren.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Ik snap niet waarom Rebox niet gewoon de kaarlezer vrijgeeft. Er zijn toch ook andere CDS ontvangers met een kaartlezer?? Want dat is het grote probleem. Met de module werkt het allemaal net niet lekker samen. Desnoods nemen ze een licentie voor die Seca3 erbij en het probleem is opgelost.


misschien verandert er wel iets in de toekomst wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...