Ga naar inhoud


Drs. IJzerbout gaat stoppen met modereren


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Beste satvrienden,

 

Na lang overwegen heb ik het besluit genomen om mijn taak als moderator neer te leggen.

De reden hiervoor is dat ik per 01.01.2011 een nieuwe funktie bij een nieuwe werkgever heb aangenomen.

Dit is een een taak die mijn tijd vol belast en er daardoor geen verdere tijd meer over is om sat4all op een verantwoordelijke manier als moderator te begeleiden.

Misschien hebben enkele users al gemerkt dat mijn aanwezigheid de laatste tijd minimaal was en ik heb in overleg met Michel en de andere moderatoren voorgesteld om ermee te stoppen.

Deze stap doe ik met grote tegenzin.

Jullie zullen mij minder gaan zien, mijn nieuwe baan gaat voor.

Iedereen bedankt voor de bijdragen en hulp op dit board.

Het was een eer voor mij om moderator te zijn op het beste board van Nederland op satellietengebied: sat4all.com

 

Fred

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fred, heel veel succes en veel plezier met je nieuwe job.

Je bent altijd een stabiele vaste waarde gewest voor het board, een van de oudgedienden, ik zal je zeer zeker missen.

Dat je afscheid neemt als moderator betekent hoop ik niet dat je ook stopt met posten op S4A.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Fred,

 

Het was een eer jou als moderator te mogen hebben.

 

Het is een verleis om je te laten gaan.

 

Ik wens je heel erg veel succes met je nieuwe baan en je plekkie op sat4all blijft altijd vrij.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd spijtig dat er geen tijd meer is ,voor deze mooie hobby ,Maar er zijn meer dingen

de wereld, je hebt thuis ook nog een gezin waar ook tijd voor nodig is, dat is ook belangrijk.

Fred, ik wens je heel veel succes met je nieuwe baan.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...