Ga naar inhoud


[Muziek] zdf kultnacht bij zdf


de vrije fries

Aanbevolen berichten

hoi,

 

in de nacht van zaterdag op zondag (12 op 13)zal het zdf via haar kultnacht programma 310 minuten de beste optredens uit de lange geschiedenis van het pop programma disco met lja richter uitzenden

00.20-05.35

 

met oa.: boney m , amanda lear, the sweet, david cassidy , bay city rollers ,falco , cat stevens , neil diamond , rod stewart en de spider murphy gang

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga het ook opnemen vannacht.

De uitzendingen van "Disco" zijn in zeer goede kwaliteit bewaard gebleven, daar kan men in Nederland nog wat van leren.

 

Dat wordt een nostalgische kultnacht smirk

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het gisteren ook in de gids staan... lijkt me leuk!

 

Ik hoop dat ze ook nog eens "Bong" zullen uitzenden... Bong is hetzelfde soort programma als "disco", maar werd geproduceerd door de DDR televisie. Ik heb vroeger een aantal van deze programma's gezien, en vond het prachtig!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Vara gids staat er niks over. Het laatste journaal om 00:15 dan houd de programmering op de ZDF volgens de gids op maar ga zeker kijken. Geweldig die ouwe disco.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geprogrammeerd tot 06.00 uur dus ruim voldoende denk ik zo, tot nu toe bijna voor 3/4 bekeken. wel leuk die oude meuk, zelfs de Golden Earing zat bij de disco uitzending.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige

Ik hoop dat ze ook nog eens "Bong" zullen uitzenden... Bong is hetzelfde soort programma als "disco", maar werd geproduceerd door de DDR televisie. Ik heb vroeger een aantal van deze programma's gezien, en vond het prachtig!


Dat klinkt interessant, mocht je er ooit nog tegen aan lopen dan hoor ik het ook graag!
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En natuurlijk Eruption en Amanda Lear (van wie gezegd wordt dat ze omgebouwd is). Geweldige meuk uit mijn jongere jaren!

Een soort "foute uur" van Q-music maar dan met beeld en een wat langere duur.

 

Origineel bericht van: D.Quijote
Ik had geprogrammeerd tot 06.00 uur dus ruim voldoende denk ik zo, tot nu toe bijna voor 3/4 bekeken. wel leuk die oude meuk, zelfs de Golden Earing zat bij de disco uitzending.

 

Salu2, D.Quijote

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Amanda Lear (van wie gezegd wordt dat ze omgebouwd is)

[OffTopic]
Ik denk dat ik de Muziek Express met dat bericht (en een plaatje van haar (hem?)
in de blote kont op een of ander strand) hier nog ergens op zolder heb liggen laugh
[/OffTopic]

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik dit net te laat zie.

 

Als er iemand is deze deze opname ter beschikking wilt stellen; ik kom graag even langs om de opname naar mijn laptop te copieren, want dit is toch ook wel jeugdsentiment van mij.

 

Ik zou er erg blij mee zijn.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...