Ga naar inhoud


nieuw VTI 2.4 image


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: faxme
mgcamd ook misschien??


Ja hoor, het is al gelukt, bij ucas....... de hele cam bestand gedownload en dus weer gelukkig met deze fijne IMAGE

Dank allemaal

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
ben dat wel enigzins met jullie eens dat het makkelijker is via de feed (hetgeen ook weer zal opgenomen worden in VTI 2.5 tzt)


Gaan ze toch weer softcams toevoegen aan hun image dan ?


edit: had je vorige bericht niet gezien, niet goed gelezen dus... sorry...

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: faxme
Ik was erg enthusiast:

  • [*]VTI 2.4 Geinstalleerd
    -Instelling door
    -Geen SOFTCAM
    -Hele gedoe om eentje HANDMATIG te installeren.


    PRACHTIG BEELD, SNELHEID en FUNCTIES maar helaas moest ik terug naar PLI beta 2.0.

    Ik sta in voor VTI, dus als iemand wilt attenderen zodra SOFTCAM WEER TE DOWNLOADEN IS.............


    DANK


Is het nu werkelijk zo een verschil qua snelheid,beeldkwaliteit enz tussen vti en pli?
heb een vu solo,draai met blackhole 1.45 en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit,maar als deze zoveel beter is wil ik hem wel proberen.
dus graag jullie bevindingen over de verschillen tussen de diverse images
@tonskidutch dit gaat over de vti,maar wil graag de verschillen in kwaliteit weten

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

DANK

 

Is het nu werkelijk zo een verschil qua snelheid,beeldkwaliteit enz tussen vti en pli?

heb een vu solo,draai met blackhole 1.45 en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit,maar als deze zoveel beter is wil ik hem wel proberen.

dus graag jullie bevindingen over de verschillen tussen de diverse images

 

Ik vind van wel. Strak, sneller zappen, vlotter. en al die uitgebreide functies.

 

Wel jammer dat het geen FASTZOEKen heeft, of ligt dat aan mij?

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was inderdaad niet meer te volgen.

En over de vraag: ik heb uitgebreid met PLi en met VTi zitten "spelen" en ik kan je verzekeren dat er op de genoemde punten geen enkel (meet en zichtbaar) verschil is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan over die verschillen tussen pli en vti niet meepraten ,simpelweg omdat pli geen images maakt voor de vu solo.

Maar ben zeer tevreden over de blackhole images ,kan alleen nog de vti proberen of de vix images(gebaseerd op pli).

Heb wel veel respect voor de image bouwers,ze doen dit toch belangeloos(op het ru team na).

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies: die ViX-image is een prima alternatief voor de Solo. De enige (makkelijke) manier om PLi op de Solo te krijgen.

 

Nu heb ik geen solo, maar ik mag aannemen dat ViX-Solo gelijkwaardig is aan ViX-DUO: gewoon een PLi image met wat toeters en bellen eraan (zoals alle imagemakers er wat aan toevoegen). Of je wat aan die toevoegingen hebt is maar de vraag, maar je hebt er ook geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor fc twente..

...tjongejonge..

 

Alle imagebouwers gebruiken dezelfde drivers, hoe kan de ene nu beter beeld geven dan de andere??

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...