Ga naar inhoud


nieuw VTI 2.4 image


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SatMann
over smaak en goesting valt niet te discussiëren toch?
Jawel, juist wel. Dat wil zeggen: als het echt over goesting gaat wordt het moeilijker (afgezien van simpele zaken als "te zout" of zo), maar het kan toch niet zo moeilijk zijn een beetje idee te geven over welke aspecten van (de bediening van) een image nu juist beter of slechter bevallen.

Zoals gezegd: je kunt zo soms iets van anderen leren. Het is me al meerdere malen overkomen dat ik ondanks mijns ondanks toch op aanraden van anderen iets geheel anders heb geprobeerd dat uiteindelijk toch beviel.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

telkens als er een VTI image uitkomt (hetgeen ik aan hobbyisten bekend maak) wordt altijd weer over andere images gesproken dan dat in de titel.

 

dat is heel jammer voor de leesbaarheid en leid tot verwarring.

 

Het VTI is een beetje look a like van de gemini images van enkele jaren terug hetgeen ik voor de dreambox ook altijd prefereerde en VTI voldoet aan mijn behoeften en verwachtingen.

Door bij één image te blijven neemt ook de kennis er omtrent toe en weet ik snel of er iets mis is (alsook hoe zaken op te lossen of aan te pakken)

hetgeen andere VTI gebruikers natuurlijk ook ten goede komt als die vragen erover stellen en ik mag antwoorden.

 

Juist als er kneepjes gevraagd zijn om het een of ander aan de praat te krijgen is de verzamelde kennis en ervaring nodig in de berichten. Dus laten we die berichten per titel en thema zuiver houden.

 

ciao

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTi is een prima image!!

 

En inderdaad zoals aangekondigd zijn de softcam's verdwenen uit de download lijsten.

...op één na!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor de insiders/gebruikers van VTI

was je wegens de striktere wetgeving in duitsland je softcam download kwijt in de feed?

dan heeft het VTI team en vuplus-support NU een slimme verhuis actie van server en forum doorgevoerd (zonder sponsors)

 

en is het discuteren en downloaden weer mogelijk daaro

 

wil je NU, na het 2.4 image van VTI inmiddels op je VU+ DUO te hebben staan alles betreffende softcams weer in de feed terug vinden, moet je nieuw image 2.4 nogmaals downloaden en nogmaals flashen

 

of (als je het handmatig gedaan hebt wacht je tot de volgende keer dat je gaat flashen.

 

VTI 2.4 van voor vandaag gedownload is zonder softcam

VTI 2.4 van na vandaag gedownload heeft weer softcams in de feed.

snappie

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm, wat is het verschil?? Dan veranderd er toch niets voor de duitse wetgeving, of zie ik iets over het hoofd?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, de nieuwe image geeft hetzelfde als de oude, geen softcams in het camcenter gedeelte.

Gebruik jij misschien een andere downloadbron dan ik doe? Ik haal hem bij vuplus-support vandaan..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
even voor de insiders/gebruikers van VTI
was je wegens de striktere wetgeving in duitsland je softcam download kwijt in de feed?
dan heeft het VTI team en vuplus-support NU een slimme verhuis actie van server en forum doorgevoerd (zonder sponsors)

en is het discuteren en downloaden weer mogelijk daaro

wil je NU, na het 2.4 image van VTI inmiddels op je VU+ DUO te hebben staan alles betreffende softcams weer in de feed terug vinden, moet je nieuw image 2.4 nogmaals downloaden en nogmaals flashen

of (als je het handmatig gedaan hebt wacht je tot de volgende keer dat je gaat flashen.

VTI 2.4 van voor vandaag gedownload is zonder softcam
VTI 2.4 van na vandaag gedownload heeft weer softcams in de feed.
snappie


sorry deze informatie boven moet ik revideren:

Citaat:

Es werden KEINE Feeds von uns angepasst, es wird ein neues Image geben, wo dann auch die Cams auf dem Feed wieder sind.

vertaald:
er zullen door het VTI team geen feeds worden aangepast er komt een nieuw image uit waarin dan de Softcams weer via feed te downloaden zijn

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was erg enthusiast:

 

[*]VTI 2.4 Geinstalleerd

-Instelling door

-Geen SOFTCAM

-Hele gedoe om eentje HANDMATIG te installeren.

 

 

PRACHTIG BEELD, SNELHEID en FUNCTIES maar helaas moest ik terug naar PLI beta 2.0.

 

Ik sta in voor VTI, dus als iemand wilt attenderen zodra SOFTCAM WEER TE DOWNLOADEN IS.............

 

 

DANK

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben dat wel enigzins met jullie eens dat het makkelijker is via de feed (hetgeen ook weer zal opgenomen worden in VTI 2.5 tzt) maar de mipsel handmatig erin schuiven is erg eenvoudig

 

unzip en zet hem in je VU+ in /tmp

blauw

manual install

kies ipk

 

ook de config naar /etc (dus CCcam.cfg)

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...