Ga naar inhoud


onderhoud bij cds komende nacht


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
mag ik corrigeren???

(nog) niets aan de hand...

Inderdaad, wellicht staan alle transponders binnenkort weer FTA vanwege een reeds tikkend CD-tijdbommetje..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
mag ik corrigeren???

(nog) niets aan de hand...


Denk je nu echt dat ze C.S. uit kunnen schakelen ? Eerst zien dan geloven.
Ik denk namelijk dat veel goedgekeurde ontvangers zo beperkt en traag zijn dat juist deze ontvangers op hun bek gaan zoals laatst met MTV het probleem was, wat wij hobbyisten al weer onder de knie hadden. Ze hebben van armoe de hele boel weer terug moeten bouwen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
mag ik corrigeren???

(nog) niets aan de hand...


16-02-2011 Storing Irdeto2:

Door een storing ontvangen Irdeto2 smartcard's geen update's. Ondanks het toepassen van een noodscenario kunnen zenders de melding geen rechten geven en op zwart beeld blijven. Wij vinden dit zeer vervelend en hopen dat technici de storing snel hebben opgelost. Onze excuses voor het eventuele ontstane ongemak.

:D:D:D:Dsick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Denk je nu echt dat ze C.S. uit kunnen schakelen ? Eerst zien dan geloven.

O.a. Nova, een Griekse provider die gebruik maakt van Irdeto, heeft dit onlangs succesvol uitgevoerd. Dus mogelijk is het inderdaad zeer zeker. Hierop zijn inderdaad wel al anti-anti-cardshare maatregelen op verzonnen die 'redelijk' werken maar toch heel lastig uitvoerbaar zijn (NE555 truuk, CAIDs over meerdere kaarten verdelen). Ook Viaccess 4.0 blijkt maatregelen te kennen.

Het gevolg is wel dat er momenteel een zogenaamde 'ijskrabber' kaart bestaan voor Nova... De zogenaamde 'blauwe draak' kaart.

Als CDS met vuur spuugt, dan is er vast wel een draak met een ander kleurtje dan blauw die vuur terug spuugt. Simpelweg er is voor dit soort hacks weer markt.

Of het voor CDS hierdoor beter wordt???
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Denk je nu echt dat ze C.S. uit kunnen schakelen ? Eerst zien dan geloven.

O.a. Nova, een Griekse provider die gebruik maakt van Irdeto, heeft dit onlangs succesvol uitgevoerd. Dus mogelijk is het inderdaad zeer zeker. Hierop zijn inderdaad wel al anti-anti-cardshare maatregelen op verzonnen die 'redelijk' werken maar toch heel lastig uitvoerbaar zijn (NE555 truuk, CAIDs over meerdere kaarten verdelen). Ook Viaccess 4.0 blijkt maatregelen te kennen.

Het gevolg is wel dat er momenteel een zogenaamde 'ijskrabber' kaart bestaan voor Nova... De zogenaamde 'blauwe draak' kaart.

Als CDS met vuur spuugt, dan is er vast wel een draak met een ander kleurtje dan blauw die vuur terug spuugt. Simpelweg er is voor dit soort hacks weer markt.

Of het voor CDS hierdoor beter wordt???


Dat bedoel ik, dat ze wel proberen om de boel uit te schakelen maar dat het dweilen met de kraan open is.
Ik heb meer het idee dat deze werkzaamheden er mee te maken dat irdeto wordt uitgeschakeld voor bepaalde zenders.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Littlesat
mag ik corrigeren???

(nog) niets aan de hand...

Inderdaad, wellicht staan alle transponders binnenkort weer FTA vanwege een reeds tikkend CD-tijdbommetje..


En zo blijven we speculeren.
Dit topic gaat over werkzaamheden,niet over anti CS.
Dus graag met z'n allen weer ontopic.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...