Ga naar inhoud


onderhoud bij cds komende nacht


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat weet ik, maar de zender is er nog gewoon en kennelijk voor anderen in seca en irdeto wel beschikbaar, dus snap ik niet waarom mijn kaart deze zender sinds gisteren niet meer opent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op kingofsat staat dat deze zender verwijderd is van de transponder. Dit was ook aangekondigd door CDS. Zie zenderlijst.tv

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier vanochtend op een SECA 3 kaart ook geen beeld.

Canaal digitaal staat op 17.02.2011.

 

Na heractivatie binnen 20 seconden weer beeld, echter CanaalDigitaal staat nog steeds op 17.02.2011

Management staat op 16.04.2011.

 

Het lijkt er wel op, dat Canaaldigitaal bezig is alle kaarten (heractivaties) te tellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ze gedaan hebben weet ik niet, maar ik bezit 2 smartcards. Een seca(3) en een irdeto(2) kaart.

 

Voor het onderhoud stond mijn seca kaart niet in mijn canal digitaal (zenderpakket uitbreiden)

 

Na het onderhoud heb ik succesvol mijn abonnement kunnen veranderen naar het door mij gewenste basis pakket (was recreatie pakket)

 

Op de irdeto heb ik nu een settopbox pakket van 1 euro per maand.

 

 

Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...