Ga naar inhoud


onderhoud bij cds komende nacht


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Maar wie niet shared hoort geen problemen te hebben!!

Degene die sharet, heeft geen CD kaart en dus ook geen problemen.
Iets te kort door de bocht ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Iets te kort door de bocht ?

Hoezo?

Jij zegt in principe dat eerlijke mensen, die niet sharen, geen problemen horen te hebben.
Met andere woorden : Het probleem zal wel optreden bij mensen die wel sharen.
Ik geef aan dat dat niet het geval is, omdat iemand die sharet, niet afhankelijk is van zijn CD kaart.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

omdat iemand die sharet, niet afhankelijk is van zijn CD kaart.

Als, maar dan ook als, anti-cardshare gaat werken dan gaan zowel de host als de client op zwart. dus degene die sharet (host) als de meekijker (client) gaan op zwart. Dus als het goed werkt allemaal hebben alleen degene die shared, zowel de hosts als de clients een probleem... En als je geen kaart hebt en wel shared ben je inderdaad niet afhankelijk van je eigen kaart, want die heb je niet, maar wel nog altijd van die andere kaart - die op zwart kan gaan...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Origineel bericht van: 1pm
Wat is dat ?????


Is dat niet die band van Nico Haak ? eekwhistle




Jaha dat was Nico paniek en de Haakzaaiers.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen enkel probleem met de ontvangst. Ook m'n opnames van gisterochtend zijn prima gelukt.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Als, maar dan ook als, anti-cardshare gaat werken dan gaan zowel de host als de client op zwart. dus degene die sharet (host) als de meekijker (client) gaan op zwart. Dus als het goed werkt allemaal hebben alleen degene die shared, zowel de hosts als de clients een probleem... En als je geen kaart hebt en wel shared ben je inderdaad niet afhankelijk van je eigen kaart, want die heb je niet, maar wel nog altijd van die andere kaart - die op zwart kan gaan...


Waar slaat die nu weer op? Littlesat, jij bent volgens mij geobsedeerd door dat sharen... je kan het gewoonweg niet laten om in elke discussie het sharen aan te halen. Ik ben dat eerlijk gezegd wat beu die reacties, ik lees er gewoonlijk al gewoon over.

Grtz


--> mod edit: dit soort opmerkingen daar zitten we niet op te wachten, laten we gewoon over de techniek praten, en als bepaalde aspecten van de hobby je niet interesseren dan lees je er gewoon over heen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefke
Waar slaat die nu weer op? Littlesat, jij bent volgens mij geobsedeerd door dat sharen... je kan het gewoonweg niet laten om in elke discussie het sharen aan te halen. Ik ben dat eerlijk gezegd wat beu die reacties, ik lees er gewoonlijk al gewoon over.

Grtz

Nou, nou, nou, we hebben het er allemaal over hoor.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Waar slaat die nu weer op?

Ik weet zeker dat er hier op het forum medesatters zijn die het wel gan merken... indien er inderdaad uiteraard een anti-cardshare algoritme misschien, heel misschien... komt...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Waar slaat die nu weer op?

Ik weet zeker dat er hier op het forum medesatters zijn die het wel gan merken... indien er inderdaad uiteraard een anti-cardshare algoritme misschien, heel misschien... komt...

En daar is opzich nix mis mee.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...