Ga naar inhoud


tijdslot computer


freaky

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een programma om een tijdslot te zetten op de computer.

Nu zijn deze er wel maar ik wil het eigenlijk zo in kunnen stellen dat er na bijv. 2 uur surfen op internet het tijdslot ingaat. Maar voor het huiswerk hebben ze wel internet nodig. Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

 

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je dat niet in je modem of router regelen? Password erop, hebben ze even het nakijken, zo kan dat hier.

waterpas

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: freaky
Maar voor het huiswerk hebben ze wel internet nodig.


Hoe heb ik ooit mijn diploma's kunnen halen?

Ik heb een Fritzbox in gebruik, en daar kan ik het internet toegang per aangesloten computer precies per dag regelen.

Maar misschien kan een goed gesprek en duidelijke afspraken maken ook werken.

(Met die Fritzbox kan je indien nodig achteraf ook vaststellen wie en hoelang er actief is geweest.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het niet zoeken in techniek maar in opvoeding. Zet die PC gewoon in de huiskamer.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat staat buiten kijf dat dit bij de opvoeding hoort. Maar er zijn ook wel eens momenten dat we niet thuis zijn. Het is ook meer als een hulp middel bedoelt.

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ah, zoiets als vertrouwen is goed, controle is beter.

 

Tja, de beste stuurlui staan zoals altijd aan de wal. :D

 

Kijk dan toch eens, wat je modem/router voor mogelijkheden heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: freaky
Ik ben op zoek naar een programma om een tijdslot te zetten op de computer.
Nu zijn deze er wel maar ik wil het eigenlijk zo in kunnen stellen dat er na bijv. 2 uur surfen op internet het tijdslot ingaat. Maar voor het huiswerk hebben ze wel internet nodig. Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

Dit soort dingen zijn doorgaans in te stellen op routers en modems. Kwestie van even in de settings kijken. Omdat papa na bepaalde tijdstippen wellicht nog wel wil internetten, is het ook mogelijk om dit MAC/IP gebonden te configureren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn. Ik denk dat ik mezelf eens een fritzbox aanschaf deze zijn wel erg uitgebreid. Kom ik gelijk bij een volgende vraag maar voor deze zal ik een nieuw topic starten.

 

bedankt voor het meedenken.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
ja dat zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn. Ik denk dat ik mezelf eens een fritzbox aanschaf deze zijn wel erg uitgebreid. Kom ik gelijk bij een volgende vraag maar voor deze zal ik een nieuw topic starten.

bedankt voor het meedenken.


Koop dan eentje die al klaar is voor IPv6...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: phil 3548
Met het programma User Time Control Center kun je een tijd instellen.

Maar wat je op een pc instelt, kun je ook weer ongedaan maken. Dus is het beter om dat buiten betreffende pc te regelen zoals hierboven beschreven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...