Ga naar inhoud


Telfort ADSL - Storing?


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Ik heb al sinds vanmiddag een fabuleuze snelheid van ca. 10Kb/s op mijn Telfort ADSL aansluiting. Buiten dat lijkt de DNS ook niet goed te werken, best veel sites zijn niet bereikbaar.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Oh ja, voor degenen die denken 'hij kan hier toch posten?' --> maak even gebruik van 'de buren'...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Great Mac,ben jij tevreden over Telfort?

Ik ben aan het overwegen Telfort internet te nemen,maar twijfeleventueel nog wel om XS4ALL te nemen... telfort is welgoedkoper, vandaar mijn interesse.

 

ik ben benieuwd!

alvast bedankt voor je reactie!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ja, ben er uitermate tevreden over. Telfort is de enige (of 1 van de weinigen), waar je belt voor nop (natuurlijk wel starttariefje).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!!

Mij gaat het niet over bellen, dat doe ik via justvoip etc. Maar daarvoor moet internet het uiteraard wel doen... en ivm radio heb ik ook internet nodig wat er niet iedere keer uitvalt.

 

het zal dan waarschijnlijk Telfort worden!

Bedankt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken,en zie dat bellen na de actieperiode toch 9.95 per maand kost... en dat vind ik niet echt goedkoop als ik vergelijk met budgetphone en justvoip.

Maar internet van Telfort lijkt voor nederlandse begrippen wel aantrekkelijk. Ik hoop dan maar dat ik niet te veel storingen zal hebben...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Dat klopt, maar bellen is altijd nog goedkoper dan de concurrenten van Telfort. Tot nu toe weinig storingen gehad bij Telfort, heb het toch alweer een paar jaar. En als het hier niet werkt, heb ik altijd nog Ziggo van de buren (en zij andersom natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
ben jij tevreden over Telfort?
Ik ben aan het overwegen Telfort internet te nemen,maar twijfeleventueel nog wel om XS4ALL te nemen...

Ik heb Telfort 1,5 jaar geleden aan iemand aangeraden, mede om de lage prijs. Sindsdien heb ik echter slechte ervaringen, want deze persoon (die een klein bedrijf runt) had veel problemen met de Fritzbox die daar gebruikt werd (ADSL verbinding lag er regelmatig uit). Verder heeft Telfort er ook nog eens enkele malen langdurig uitgelegen. Tot slot werd deze provider ook nog eens als slechtste gewaardeerd in een consumententest (ik dacht Kassa) en XS4ALL als beste.
Deze gebruiker is daarom eind 2010 naar XS4ALL overgestapt (kreeg nog een Fritzbox 7340 ook) en heeft sindsdien geen problemen meer.
Dus voor mij geldt: geen Telfort meer, ik zou voor XS4ALL gaan.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

telfort heeft weinig storingen en de kosten voor de helpdesk zijn ook normaal, en je kuunt je eigen router gebruiken.

 

ik heb altijd bij telfort de fritzbox gebruikt

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens,internetten.nl.heeft telfort de snelste verbinding,

dat was 3jr geleden anders,maar ze zijn nu op de goede weg.

ben nu zeer tevreden,heb zelf een laptop dell xps intel i7

en dat gaat zeer snel vergeleken met mijn vorige laptop van

4 jr oud en die koste ook 1000 euro dus de tijd staat niet stil. betaal voor internet+bellen 25 euro mnd (20mb).

dat komt omdat ik werd overgenomen van compuserve,zodoende.

dus telfort heeft een zeer stabiele lijn.

en de helpdesk kost nu 10 eurocent per gesprek i p v 30 eurocent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Frank67
Dit klopt helaas absoluut niet, in 2010 had Telfort de meeste storingen. Zie onder andere: Meeste storingen bij Telfort

Storingen zijn lang niet altijd landelijk, dus in een bepaalde regio is het best mogelijk dat er heel weinig storingen zijn geweest. Simpelweg het totaal aantal storingen als maatstaf te nemen is mijns inziens dan ook niet correct.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...