Ga naar inhoud


Ik heb mijn paard van stal gehaald!


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: SatMann
Nu die erop liggen is de wegligging quasi identiek als een R1



Zou dat quasi we maar goed inhouden....jou motor kun je toch echt niet vergelijken kwa geometrie met een R1......toer en suppersport zijn wel heel erg verschillend.......


Mijn brommer een Suzuki GSXR 600......

Groetjes....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Terradon,

 

ik vergelijk de moto niet met de R1, enkel de baan ligging.

 

Ik heb nog met een R1 gereden.

de fjr is een sport toering die ettelijke kilo's meer weegt.

en in de bochten en andere manoeuvres merk je die kilo's.

 

met die banden -die ook speciaal voor de fjr reeks andere sport toerings gemaakt werd- gaat de moto zich nog veel beter gaan gedragen op de weg.

 

uiteraard kan je de moto op zich niet gaan vergelijken, maar een vriend van mij heeft een R1, en op parcour (lesparcour) doe ik dezelfde 8-ten met dezelfde kleine kegelafstand...iemand die moto rijd weet genoeg hiermee.

 

al bij al, een zeer goede keuze geweest die banden, ik het iedereen aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satman,

 

Dan zitten we op dezelfde hoogte....banden maken zeer zeker de motor, maar zoals je denk ik wel weet hoor je vaak van die verhalen dat "men"zo hard durft en kan rijden...op het rechte eind totdat de bocht komt.....

 

Groetjes...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd,

 

ieder "kieken" kan op een moto rijden op een recht stuk.

velen die ik op de weg zie, kunnen gewoon niet rijden.

 

snel rijden is niets, maar traag door het verkeer met eventueel een passagier, dan zie ik er veel stuntelen.

 

ik heb mezelf verplicht les te volgen en nog eens 10 uur defensief en gevorderd rijden...geen moment spijt van gehad.

 

en tja, soms worden we allemaal met zotten en hardrijders vergeleken...

 

al bij al een toffe uitlaatklep om rustig te gaan toeren in het zonnetje op de landelijke wegeltjes...zaaaaaalig :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

[velen die ik op de weg zie, kunnen gewoon niet rijden.

en tja, soms worden we allemaal met zotten en hardrijders vergeleken...

 

al bij al een toffe uitlaatklep om rustig te gaan toeren in het zonnetje op de landelijke wegeltjes...zaaaaaalig :-)

---------------------------------- Die landelijke weggetjes worden in de ooipolder bij nijmegen maar al te vaak als Racebaan misbruikt. Om nog maar te zwijgen over die tering herrie die over een afstand van ruim 600meter in de open lucht nog oerend hard klinkt.Men komt er voor de rust ,die maar altevaak word verstoord. Er zijn ook vaak Duitse motoren bij.De TT in Assen is er vaak niks bij. Dus wat mij betreft mogen ze best een aantal van die Katten ogen in de bochten aanbrengen of zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
[velen die ik op de weg zie, kunnen gewoon niet rijden.
en tja, soms worden we allemaal met zotten en hardrijders vergeleken...

al bij al een toffe uitlaatklep om rustig te gaan toeren in het zonnetje op de landelijke wegeltjes...zaaaaaalig :-)
---------------------------------- Die landelijke weggetjes worden in de ooipolder bij nijmegen maar al te vaak als Racebaan misbruikt. Om nog maar te zwijgen over die tering herrie die over een afstand van ruim 600meter in de open lucht nog oerend hard klinkt.Men komt er voor de rust ,die maar altevaak word verstoord. Er zijn ook vaak Duitse motoren bij.De TT in Assen is er vaak niks bij. Dus wat mij betreft mogen ze best een aantal van die Katten ogen in de bochten aanbrengen of zo.

Waar slaat dit op?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wat mij betreft mogen ze best een aantal van die Katten ogen in de bochten aanbrengen of zo.

 

 

Dit gaat natuurlijk nergens over.....

Ook ik ben geen voorstander van racen op de openbare weg of die gruwelijk luide uitlaten.

Ook ik heb een motor (Honda St1300 Pan European), alleen die hoor je niet als hij je voorbij komt rijden.

Ook ik kan verongelukken op die kattenogen.

 

Bedankt!ook namens mijn vrouw en kinderen.

 

Kansloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Die landelijke weggetjes worden in de ooipolder bij nijmegen maar al te vaak als Racebaan misbruikt. Om nog maar te zwijgen over die tering herrie die over een afstand van ruim 600meter in de open lucht nog oerend hard klinkt.Men komt er voor de rust ,die maar altevaak word verstoord. Er zijn ook vaak Duitse motoren bij.De TT in Assen is er vaak niks bij. Dus wat mij betreft mogen ze best een aantal van die Katten ogen in de bochten aanbrengen of zo.



En dat zet jij er neer met die avatar van jou ??????

Dat roept op zijn minst een aantal vragen op........

Idd kansloos.............
Link naar reactie
Delen op andere sites

LOLLLLLL, zelf een "Freedom of speed" avater en dan zulke opmerkingen plaatsen.......

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag weer eens op pad geweest voor wat nieuws. Hoop leuke dingen te koop.

 

Na 6 jaar MT-01 ben ik weer eens aan wat nieuws toe.

 

Na een waarschuwing voor mijn rijbewijs, wordt het tijd iets rustiger aan te doen. Zo bij Harley terecht gekomen. Veel leuks te zien daar.

 

Heb de knip wat los in de zak zitten na vandaag...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...