Ga naar inhoud


Ik heb mijn paard van stal gehaald!


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Vroeger had je op radio veronica een spotje:Het is half zeven,Piet staat op,De buurt slaapt nog,Het is zeven uur Piet start zijn Brommer(met TT assen geluid),En nou slaapt de buurt niet meer! ,Hoe zachter hoe beter,er is al zo veel lawaai.{Spotje heb ik nog ergens op een cassete bandje staan moet hem alleen nog even op zoeken,dan moet ik het nog even geschikt maken om te downloaden}

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

tja, sommigen maken veel kabaal.

maar hier bij ons (net voor de deur) hebben wij een park.

wel 's avonds komen daar soms jongeren samen met zo'n mini brommer. Wel dat is precies een vliegtuig dat opstijgt, zo'n kabaal dat die kleine krengen maken..das nie normaal.

de mijne hoor je amper, maar die krengen, daar mogen ze toch ook eens naar kijken hoor...maken nog meer lawaai dan dien bonk auto's met 2 frietketels achteraan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon hier vlak naast een weg waar je 60 mag. Ik heb mij altijd afgevraagd hoe die motorrijders dat redden, je hoort ze hoog in de toeren klimmen, overschakelen, toeren klimmen, overschakelen, toeren klimmen, overschakelen, toeren klimmen, overschakelen, toeren klimmen, goed geteld? en dat zeker een keer of 5 a 6, je hoort ze al van ver aankomen, en nog verder weer weg rijden, weer overschakelen, en dan toch onder de 60 blijven?? mad

 

Om even bij het thema van deze draad te blijven, wij rijden letterlijk met ons paard op de weg, (Fries stamboek) voor onze menwagen, een paard is een dier met gevoelige oren, en nee, de meeste "heren" houden daar geen rekening mee!! Hebben die lieden soms het alleenrecht op de weg?

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit is hem dan, mijn nieuwe motor:


Da's niks. Er kan geen lekker wijf achterop :D
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn weer terug in de 20e eeuw. De één heeft nog cassettebandjes en een ander gaat met paard en wagen naar zijn werk :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Daarom haat ik motorrijders.


Tsja, dit slaat dus werkelijk nergens op....... Die boetes krijg je van de politie, wat hebben de motorrijders daarmee te schaffen??

Ach ja, laat ik dan maar mensen haten die motorrijders haten smirk

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Ach ja, laat ik dan maar mensen haten die motorrijders haten
hehehe..

 

Dan zullen die motorhaters mij zeker haten met me gisteren gekochte paard.

 

Want vanaf gisteren behoor ik ook tot de harley eigenaren smile

maar die uitlaten ga ik wel veranderen want dragpipes zijn idd een beetje (beetje maar whistle ) te hard.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
Citaat:
Ach ja, laat ik dan maar mensen haten die motorrijders haten
hehehe..

Dan zullen die motorhaters mij zeker haten met me gisteren gekochte paard.

Want vanaf gisteren behoor ik ook tot de harley eigenaren smile
maar die uitlaten ga ik wel veranderen want dragpipes zijn idd een beetje (beetje maar whistle ) te hard.



Word er bij Harley nog steeds standaard een stoffer en blik bij geleverd, of gaan ze er nu van uit dat het beter is om steeds nieuwe onderdelen te gebruiken? :D

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
maar die uitlaten ga ik wel veranderen want dragpipes zijn idd een beetje (beetje maar whistle ) te hard.


Mijn dragpipes blijven lekker zitten, ik kan er echt niet wakker van liggen wat anderen van mij denken, laat staan mij haten omdat ik motorrijder ben cool

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op zich wil ik die pipes er ook wel op laten zitten maar wordt je niet iedere keer door oom agent gevraagt om de staat te steunen met een onvrijwillige bijdrage?

 

Want dat is de enige reden waarom ik de pipes eraf wil halen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gelukkig nog nooit aangehouden, ff afkloppen crazy

 

Moet je wel gelijk geven dat als ik een keer aangehouden zou worden en een boete zou krijgen, ik er dan wel over zou nadenken om ze te vervangen.

 

Aan de andere kant ben ik zo vaak langs ome motormuis gereden, en ben nooit staande gehouden.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...