Ga naar inhoud


Ik heb mijn paard van stal gehaald!


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Alleen onder de 2000 voet altitude.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: bartshit
Origineel bericht van: Con
Origineel bericht van: ronaldsl
shit...........bij mij nog geen motor en ....GEEN sex....


Ik rij bijna iedere dag motor en heb bijna iedere dag sex. :D

HG CC


Ga je op je motor naar je vriendin ??? :D


Ik heb bijna een motor en bijna een vriendin. crazy

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend naar de motorbeurs in Utrecht geweest. Heb mezelf getrakteerd op een compleet nieuwe motorpak.

 

Momenteel vind ik het toch nog ff te koud om de motor van stal te halen, maar het begint wel weer te kriebelen laugh

 

Is er trouwens al een topic waar de leden foto's kunnen plaatsen van hun motoren?? Kan hem met de zoekfunctie in ieder geval niet vinden.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb mezelf getrakteerd op een compleet nieuwe motorpak


Ik heb goede laarzen, een jas, all-weather handschoenen en een broek zonder binnenvoering.

Op de motor krijg ik alleen koude vingers. Op kantoor hoef ik even een kwartiertje niet te proberen een bakkie pleur vast te houden. En verder valt op dat m'n benen en de edele delen toch wel wat zijn afgekoeld.
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de mijne is ook van stal van dit weekend.

 

voor die lege batterijen, de mijne hangt de hele winter aan een stroom adapter. reden : als je batterij iedere keer volledig leeg loopt zal ze na x jaren echt versleten zijn.

 

en nu maar hopen dat we snel wat droger weer krijgen.

 

alle, leuk te horen dat er nog moto liefhebbers zijn onder ons :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het rijden op de motor en de temperatuur betreft, daar heb ik mijn eigen regel vastgelegd.

Als het niet kouder dan +10°C is dan neem ik de motor.

Ik neem de motor vaak als ik naar de luchthaven (Frankfurt) rij. Het parkeren voor motorfietsen is daar gratis. Een kleine koffer past er makkelijk achterop. Dat is ongeveer 50 km bij mij vandaan en ik ben er dan supersnel. De helm maak ik aan de motor vast.

Citaat:
Ik heb goede laarzen, een jas, all-weather handschoenen en een broek zonder binnenvoering.

Ik gebruik ski-handschoenen. Dus last van koude vingers of handen heb ik niet. De meeste kou komt bij mijn snoet en hals naar binnen (open helm). Ik gebruik een leren jack en dan een warme wollen sjaal.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
de mijne is ook van stal van dit weekend.

voor die lege batterijen, de mijne hangt de hele winter aan een stroom adapter. reden : als je batterij iedere keer volledig leeg loopt zal ze na x jaren echt versleten zijn.

en nu maar hopen dat we snel wat droger weer krijgen.

alle, leuk te horen dat er nog moto liefhebbers zijn onder ons :-)


Dat is een accu na x jaren sowieso.

Ik zal maar eens beginnen met een foto bijvoegen. Op de voorgrond die van mij, op de achtergrond die van mijn vrouw en natuurlijk onze leasebak.

post-28729-1318261845,9302_thumb.jpg

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: happysat
Jah best wel:

Volgens mij heb jij je brommert ook van stal gehaald.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Origineel bericht van: happysat
Jah best wel:

Volgens mij heb jij je brommert ook van stal gehaald.

HG CC


Wel altijd even weer opletten bij de eerste kilometers.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 14 dagen geleden al mijn eerste 100 kilometertjes gereden op mijn 'Milwauky Iron Horse' :D Rij echter nooit motor voor woon-werk verkeer, dus puur recreatief. Vorig jaar heb ik 10500 km door 7 landen met de motor gereden. Dit jaar staat weer circa 13000 km op het programma. cool

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...