Ga naar inhoud


Geen rtl 8 meer


Cobus R

Aanbevolen berichten


Het zou zo maar kunnen dat CD bezig is met de overgang van RTL8 naar ASTRA3.

Een tijd geleden schreef ik hier ook al dat CD desgevraagd aan mij had doorgegeven dat RTL8 tussen maart en eind mei dit jaar naar ASTRA3 zou verhuizen.

Of RTL8 nu ook naar HD over zou gaan was toen nog niet duidelijk.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Het zou zo maar kunnen dat CD bezig is met de overgang van RTL8 naar ASTRA3.
Een tijd geleden schreef ik hier ook al dat CD desgevraagd aan mij had doorgegeven dat RTL8 tussen maart en eind mei dit jaar naar ASTRA3 zou verhuizen.
Of RTL8 nu ook naar HD over zou gaan was toen nog niet duidelijk.

Zal wel overgeheveld worden naar de transponder van de regionale zenders. Plek zat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Plek zat.

Dat kan nogal eens tegen gaan vallen. Onlangs zitten er 3 IDs op (waarvan op twee Rijnmond zit en eentje is nog leeg) van drie verschillende AXN zenders voor SkyLink......
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Dat kan nogal eens tegen gaan vallen. Onlangs zitten er 3 IDs op (waarvan op twee Rijnmond zit en eentje is nog leeg) van drie verschillende AXN zenders voor SkyLink......

Alleen al die twee van Rijnmond geven m.i. alleen maar aan dat er nog plek was geweest voor een aantal regionalen. Maar die gaan dus niet meer komen. Dus plek zat. Drie keer Rijnmond met twee ID's van voormalige Tsjechen lijken me een tijdelijke zaak.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou goed kunnen. Want TravelHD is weer terug en vanaf 5 april AT5 en TV West in CDSpakketje erbij.

 

... volgens mailing cds. (dus da's me bron vermelding)

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nu ook al kanalen van BGSat die gedeeld worden met skylink. En vice versa ook. Dus wellicht kan er nog meer geshared gaan worden in de nabije toekomst. BGSat heeft immers NG Wild HD, Penthouse HD, Mezzo HD, Iconcerts HD, Fashion Hd.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...