Ga naar inhoud


Kindervriendelijk hotel aan de NL kust


jonas

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

wij willen in Mei of Juni met onze 4-jarige tweelingen een paar dagen aan de Nederlandse kust verblijven, en zoeken een kindervriendelijk hotel (geen huisje of appartement of Centerparcs) waar ook 2of 3-kamer suites verkrijgbaar zijn.

Het liefs vlak aan zee, Scheveningen, Zandvoort of in de buurt.

 

Het probleem met kinderen is 's avonds altijd het verblijf in het hotel, kinderen slapen en pa en ma moeten dan ook maar naar bed.....

Daarom iets met 2 of 3 kamers, maar wel met hotel service dus met ontbijt etc zodat moeders geen werk heeft.

 

Wij wonen al 25 jaartjes in het buitenland, daarom is het voor ons moeilijk iets op afstand te vinden. Dus als jullie iets weten of zelf een positieve ervaring gemaakt hebben met een kindervriendlijk hotel, laat het ons dan aub even weten.

 

 

Alvast bedankt

 

Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog steeds erg goede herinneringen aan Terschelling. Altijd vlakbij de zee... Destijds had je alleen het pension... nu hebben ze huisjes en hotel... Toen was het ontzettend kindvriendelijk, als er een kind jarig was kregen alle kinderen een ijsje om het te vieren en dat soort dingen...

Ik denk wel dat de site www.walvisvaarder.nl mag... als dit niet zo is halen jullie het maar weg, en dan zoek je op google naar <<Hotel Terschelling Lies>> en je komt er ook wink

Fijne vakantie!

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Ik heb nog steeds erg goede herinneringen aan Terschelling. Altijd vlakbij de zee... Destijds had je alleen het pension... nu hebben ze huisjes en hotel... Toen was het ontzettend kindvriendelijk, als er een kind jarig was kregen alle kinderen een ijsje om het te vieren en dat soort dingen...
Ik denk wel dat de site www.walvisvaarder.nl mag... als dit niet zo is halen jullie het maar weg, en dan zoek je op google naar <<Hotel Terschelling Lies>> en je komt er ook wink
Fijne vakantie!


Dit is precies wat ik zoek :))
Heel leuke suites met piratenslaapkamer voor de kids.
Bedankt alvast, dit is op het ogenblik "our numer one"

Zij er nog meer zulke hotels aan de kust?

groetjes

Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jonas
Het liefs vlak aan zee, Scheveningen, Zandvoort of in de buurt.


Scheveningen is voorlopig niet aan te raden, de boulevard is één grote bouwput waardoor het strand nagenoeg onbereikbaar is.
Werkzaamheden duren tot medio 2012.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt aan Sverige voor de gouden Tip.

 

Vandaag hebben wij 9 dagen vakantie geboekt (einde Juli) in het hotel de walvisvaarder op Terschelling.

 

Hopelijk met goed weer :))

 

groetjes uit Luxemburg

 

Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens jullie een hele fijne vakantie op het mooie Terschelling!! Ik hoop dat het eiland in die tijd lekker zonnig zal zijn zodat jullie heerlijk buiten kunnen zijn smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Ik wens jullie een hele fijne vakantie op het mooie Terschelling!! Ik hoop dat het eiland in die tijd lekker zonnig zal zijn zodat jullie heerlijk buiten kunnen zijn smile



Hartelijk bedankt!
De medewerksters aan de telefoon waren in ieder geval al zeer vriendelijk!
Grootste probleem was echter de overtocht vanuit Harlingen. Slechts de hele late boot was beschikbaar op de heenreis en de eerste boot op de terugreis.
even op de tanden bijten met die 2 kleintjes :))

gr

Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Jammer dat je al geboekt hebt. Net even het verkeerde eiland..... Ik had je graag iets meer willen vertellen over mijn woonplaats. Vlieland. Next year........

 

Hallo, daar ben ik weer.

In September 2012 plannen we weer 7-10 dagen naar Nederland met vakantie te komen.

Verleden jaar ware we op Terschelling, zoals al gerapporteerd :-))

 

Dit jaar dus misschien naar Vlieland zoals aanbevolen door Endurance???

 

We zoeken een kindvriendelijk hotel, niet met een kamer maar met een soort appartementje 2 slaapkamers, en een woon/eetkamer maar waar je ook de voordelen van een hotel hebt (schoon maken, ontbijten enz.).

 

Heeft er nog iemand hier een gouden tip?

 

Zoals gezegd heb ik hier verleden jaar een heel goede tip gekregen, de walvisvaarder op Terschelling was UITSTEKEND!!!

 

Bedankt alvast van een geëmigreerde Nederlander

 

Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou Belgie doen :D

 

 

 

Ik moest bij dit antwoord aan het volgende denken:

 

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jonas

 

Altijd zo ver als mogelijk uit de buurt van Scheveningen of Zantvoort blijven. Da's vergane glorie. Bovendien hebben we dit weekend weer mogen meemaken hoe het gepeupel weer uren in de file hier naartoe heeft gestaan.

 

De wadden is een goede keuze. Ben zelf dit weekend in Zeeland geweest. Heerlijk rustig. Over kindvriendelijk locaties kan ik je niet adviseren. Zelf blijf ik daar weer het liefst zo ver mogelijk vandaan :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...