Ga naar inhoud


Canal Digitaal test Nagravision?


Jassy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

tegenwoordig heb ik met cccam 2.2.1 op een clarke tech et 9000 regelmatig freezes. Vooral rtl4 en 7 weigeren dienst. Hangt dit nu samen met dit testen of is er iets anders aan de hand (natuurlijk met cd kaart en abo voor de liefhebbers).

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulie89
tegenwoordig heb ik met cccam 2.2.1 op een clarke tech et 9000 regelmatig freezes.


Ik draai sedert december vorig jaar met cccam 2.2.1 op mijn ET9000 en moet de eerste freeze nog tegenkomen.

Gr
JDJ

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulie89
tegenwoordig heb ik met cccam 2.2.1 op een clarke tech et 9000 regelmatig freezes. Vooral rtl4 en 7 weigeren dienst. Hangt dit nu samen met dit testen of is er iets anders aan de hand (natuurlijk met cd kaart en abo voor de liefhebbers).


er kunnen specifiek kaart groepen betroffen zijn doordat men specifiek die groep test. (uit de oudere topics kun je dergelijke bevindingen lezen)
dus het kan verschillend zijn inzake test : problemen

waarom men die tests uitvoert is een raadsel, maar wegens die paar illegale shares is het zeker niet.
dat kan ook niet de reden zijn als je de "controled access" beter kent en daaromtrent op de hoogte blijft.
het heeft met nieuwe diensten te maken die men weldra wil gaan invoeren redenerende met de kennis van "controled access" opdat interactief de tunnel gebruikt kan worden.

dergelijke interactieve diensten kunnen enkel "veilig" per tunnel worden aangeboden. ( blijkt uit jarenlang volgen van de "gehackte CAID's" )

binnen het standaard protokol (als basis voorwaarde) is een veiligere tunnel mogelijk.

maar ook andere methoden zijn mogelijk, die in het kleine afname gebied voor CDS of TVV geen zoden aan de dijk zouden zetten gezien het aantal abonnementen
echter wel voor M7
en ook die zullen het europees hof met spanning volgen

als we straks EU open kunnen kiezen, hetgeen toch echt zal moeten gebeuren, is een "dwang" receiver niet je strategie.
het is een veilig protocol voor extra diensten die nog een beetje geld oplevert.

viaccess was al als test
nagravision is nu aan de orde

alles wat die s3 kaart chip aankan wordt getest, dat zou ik zelf ook doen.

de updates waren er al
de klachten bij enkelen ook
de meerderheid heeft niets gemerkt.

ciao


Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

Hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...