Ga naar inhoud


Canal Digitaal test Nagravision?


Jassy

Aanbevolen berichten

Op dit moment is op volgende kanalen Nagravision met CA 1817 te vinden:

 

- RTL 4 SD

- RTL 5 SD

- RTL 7 SD

- Veronica / Disney XD SD

- RTL 8

- Comedy Central/Kindernet

- Discovery Channel

- Animal Planet

- Eurosport

- Hustler TV

 

Op een ander forum ging het gerucht dat CD aan het testen gaat met Nagra, en dat er binnenkort alleen nog maar Nagra kaartjes worden uitgegeven. De bestaande SECA kaarten zouden worden getunneld naar Nagra. Men zou naar één coderingsstandaard willen en op deze manier ook het cardsharen onmogelijk maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alleen op de SD kanalen?

Weer neemt men het cardsharen in de mond. crazy

Ik denk eerder dat die transponders over een half jaar worden opgedoekt voor de nederlandse commerciëlen en dat die sd zenders die er nu op zitten dus vervangen worden voor zenders die door meerdere aanbieders kan worden gedeeld dat zou een besparing opleveren voor de diverse aanbieders.

Eurosport is zo'n zender waar dit mee kan.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De problemen doen zich idd. alleen voor met de oranje Seca3 kaarten, voorzien van het logo "Nagravision", en dus niet met de Seca2 kaarten.

Ontvangers van o.a. Mvision, Cristor/Illusion waar de kaart in de ingebouwde kaartlezer wordt geplaatst zijn getroffen.

Iemand weet van König?

Groeten,

Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een aantal ontvangers heeft er moeite mee, en decodeert die kanalen niet meer.

 

Sommige kijkers zullen moeten wachten op een software update!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat binnenkort een kaartwissel komt met firmware upgrade van ontvangers en CI.... CDS zal gaan overstappan op Nagravision ivm anti-cardshare ;-)

 

Sorry 1 April is voorbij... maar wie weet. De toekomst zal het leren.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar geloof ik niks van ik zeg niet dat het niet kan maar geloven doe ik het niet alleen al omdat ze nu net allemaal seca 3 kaarten hebben en andere kaarten lijkt mij dan niet, maar goed we zullen zien.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Daar geloof ik niks van ik zeg niet dat het niet kan maar geloven doe ik het niet alleen al omdat ze nu net allemaal seca 3 kaarten hebben en andere kaarten lijkt mij dan niet, maar goed we zullen zien.


Denk dat dit weer een heeeeeel lang draadje word frown

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze voegen niet zomaar iets toe, daar zit heus wel iets achter. Op de lange termijn is het niet eens zo'n vreemde gedachte dat men naar nagra3 gaat. De licentie is er toch al en SECA3 zal binnen 2 jaar end of life zijn en de invoering daarvan is eigenlijk nooit voltooid.

 

Ik verwacht dat het onder leiding van M7 allemaal wat sneller gaat dan we voorheen gewend waren.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi guys,

 

heb een topfield7700 hdpvr, met enigma/smargo en oscam. Krijg nu dus ook geen enkele commerciele zender meer. 30 sec beeld en dan Freeze.

Mn Oscam wordt gelijk ook inaktief gezet. Iemand idee?

Heeft vast met dat Nagra te doen

 

groet

Daf_driver

 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...