Ga naar inhoud


Canal Digitaal test Nagravision?


Jassy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je hier wat mee.?

http://www punt canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/smartcard-update.aspx?utm_source=cnbjuni2011&utm_medium=email&utm_content=smartcard&utm_campaign=consumentennieuwsbrief

 

Citaat:
Smartcard update

 

Er is nieuwe software beschikbaar voor je Smartcard. CanalDigitaal voert deze momenteel automatisch uit op je Smartcard. Hier hoef je in de meeste gevallen zelf niets voor te doen. De update wordt automatisch en zonder verstoring geïnstalleerd terwijl je televisie kijkt.

 

Mocht je nog een oudere niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben, dan kan het zijn dat je door deze update de CanalDigitaal zenderpakketten niet meer kunt ontvangen. In dat geval kun je contact opnemen met de CanalDigitaal Klantenservice en kunnen we je een passend aanbod doen. Bel ons op 0900-9327 (€ 0,15 p/m)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: DeBeek
En waaruit concludeer je dat dit om een wijziging naar Nagra 3 gaat ??

Nou vertel jij ons dan maar is waar het voor bedoeld is. Ik ben heel benieuwd.


Weet jij het dan wel ??

Staat nergens vermeld waarvoor het is,, misschien Nagra 3, of om de niet werkende Matrix cams weer te laten werken, of, of, of...

We moeten gewoon eens ophouden met speculeren over dingen waarvan we niet weten waarvoor het is...

Maar verder maakt het me geen (sencuur) uit waarvoor het is,
zolang ik maar beeld blijf zien...

(sencuur) is zelf neergezet..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Weet jij het dan wel ??

Staat nergens vermeld waarvoor het is,, misschien Nagra 3, of om de niet werkende Matrix cams weer te laten werken, of, of, of...

We moeten gewoon eens ophouden met speculeren over dingen waarvan we niet weten waarvoor het is...


Dit is de reden waarom technische discussies hier zo lastig zijn. Degene die moedwillig hun kop in het zand steken en alles blijven ontkennen. Dit bevordert niet de zin om nog technische informatie te delen.

Dat jij niet in staat bent een connectie te maken betekend niet dat anderen dit niet kunnen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Johan45
Kan je hier wat mee.?
http://www punt canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/smartcard-update.aspx?utm_source=cnbjuni2011&utm_medium=email&utm_content=smartcard&utm_campaign=consumentennieuwsbrief


De informatie is dus niet te vinden als je de nieuwsbrief niet hebt, dat lijkt mij niet zo logisch. Het leeuwendeel kan je al in de nieuwsbrief lezen maar voor mensen die er voor hebben gekozen de nieuwsbrief niet te ontvangen is er helemaal niets te lezen.

btw: ik heb de nieuwsbrief ook net binnen gekregen, ze worden duidelijk in batches verzonden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan mij niet voorstellen dat cd een update gaat uitbrengen voor een niet goedgekeurde matrix cam.

 

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: DeBeek
En waaruit concludeer je dat dit om een wijziging naar Nagra 3 gaat ??

Nou vertel jij ons dan maar is waar het voor bedoeld is. Ik ben heel benieuwd.

 

Weet jij het dan wel ??

 

Staat nergens vermeld waarvoor het is,, misschien Nagra 3, of om de niet werkende Matrix cams weer te laten werken, of, of, of...

 

We moeten gewoon eens ophouden met speculeren over dingen waarvan we niet weten waarvoor het is...

 

Maar verder maakt het me geen (sencuur) uit waarvoor het is,

zolang ik maar beeld blijf zien...

 

(sencuur) is zelf neergezet..

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: DeBeek
Weet jij het dan wel ??

Staat nergens vermeld waarvoor het is,, misschien Nagra 3, of om de niet werkende Matrix cams weer te laten werken, of, of, of...

We moeten gewoon eens ophouden met speculeren over dingen waarvan we niet weten waarvoor het is...


Dit is de reden waarom technische discussies hier zo lastig zijn. Degene die moedwillig hun kop in het zand steken en alles blijven ontkennen. Dit bevordert niet de zin om nog technische informatie te delen.

Dat jij niet in staat bent een connectie te maken betekend niet dat anderen dit niet kunnen.


Ik ben het zeer met jou uitspraak eens. Het posten van technische informatie heeft op deze manier geen enkel nut.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De tekst: "Mocht je nog een oudere niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben, dan kan het zijn dat je door deze update de CanalDigitaal zenderpakketten niet meer kunt ontvangen." is, zoals gebruikelijk bij Canaldigitaal, weer nodeloos onduidelijk.

 

Wanneer gaat dat allemaal gebeuren dan?- gisteren, morgen, nu?

 

Ik heb nu beeld en lees deze tekst dus als 'onnozele gebruiker' denk ik dat alles in orde is.

 

Maar de kans is groot dat Canaldigitaal zelf niet eens weet wanneer e.e.a. ingaat en toch "iets" wil publiceren zodat ze kunnen claimen dat iedereen "goed" geïnformeerd is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smartcard update

 

Er is nieuwe software beschikbaar voor je Smartcard. CanalDigitaal voert deze momenteel automatisch uit op je Smartcard. Hier hoef je in de meeste gevallen zelf niets voor te doen. De update wordt automatisch en zonder verstoring geïnstalleerd terwijl je televisie kijkt.

 

Mocht je nog een oudere niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben, dan kan het zijn dat je door deze update de CanalDigitaal zenderpakketten niet meer kunt ontvangen. In dat geval kun je contact opnemen met de CanalDigitaal Klantenservice en kunnen we je een passend aanbod doen. Bel ons op 0900-9327 (€ 0,15 p/m).

 

hier hoeft nog niets uitgehaald te worden, zodra het echt n verandering is komt er wel n aanbod om de kaart te wisselen.

 

groet schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk... de wijzigingen zouden sinds 28 april al doorgevoerd zijn. kan aan mij liggen maar ik heb gewoon beeld op zowel de philips als op de dreambox...

 

ik citeer van de officiele site van Canal Digitaal

 

"Mogelijk geen beeld op NL1, NL2, NL3, RTL4, RTL5, SBS6, RTL7, NET5, Veronica en Disney XD, RTL8, Discovery Channel en overige zenders uit het CanalDigitaal zenderpakket.

Antwoord

CanalDigitaal is verplicht een zo goed mogelijke beveiliging te gebruiken. Hierdoor zijn regelmatig updates noodzakelijk om deze beveiliging te waarborgen. Sinds 28 april is er een nieuwe update van de beveiliging actief op alle zenders uit het CanalDigitaal zenderpakket.

 

Niet gecertificeerde apparatuur met verouderde software kan hier niet mee overweg en gaat op “zwart”. Er is geen beeld op deze zenders in dit geval. Indien u niet zeker bent of u in het bezit bent van een gecertificeerde ontvanger/CI-module, kijkt u dan in onze lijst met gecertificeerde ontvangers op ons overzicht. Voor oudere satellietapparatuur wordt in de regel, door de fabrikant geen software update meer gemaakt.

"

 

zullen ze dit bedoelen ?

 

de management id staat bij mij in elk geval gewoon net als begin van de week op 22-08

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds dat nagravision gedoe sturen ze volgens mij ook veel meer EMM zooi mee. Zoveel dat mijn VU+ DUO zich erin verslikt, waar ik voorheen 7x tegelijk kon opnemen houd het nu op bij 3/4x. Sinds ik 'DISABLE EMM : yes' in de cccam.cfg veranderd heb naar 1 gaat het weer prima smile

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is CCcam dit niet meet al die EMMs tegelijkertijd kan verwerken.... Eigenlijk is het wachten op een nieuwe CCcam... Het is eigenlijk hetzelfde probleem wat sommige CI hadden alleen heeft CCcam iets meer ruimte... maar net niet genoeg voor teveel opnames tegelijkertijd (die ik ook eigenlijk nooit doe).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...